Gość greg76 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Bo samo porównywanie mocy nie ma sensu Równie ważna jest waga auta. absolutnie tak :!: i olej :!: .... w glowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxxx24 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 zaraz zaraz! przecież rozmawialiśmy o klasie samochodów typu pasat ,laguna.no wagę to one maja napewno większą od nota.ale ja nadal nic nie wiem na temat jaki zadałem w moim poście.nie widze sensu dłuższej konwersacji z wami.narka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Oj Maxx, skoro zbyt zawile mówiliśmy o stopniu sprężania, masie, gwarancji, katalizatorach itp. itd., może to Ci jakoś pomoże: http://e.autokrata.pl/a856/b0e3e333000f0cfc464dc188 http://e.autokrata.pl/a146/dfee4a7c000da81a464dc18d i na deser wnętrze: http://e.autokrata.pl/a1495/af55d16f0006750a464dc194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Coobcio - ten silnik nie ma nic wspólnego z ga16, podejrzewam ,że wszystko musiałoby być costumowe, a co za tym idzie czy warto wydać 3k pln za 5KM? dokładnie, jeżdziłem micra 1.6 i idzie jak porąbana. nie wiem jak zawiecha w notku bo micra sr ma dość twarde. Jedymym max minusem są kanapy a nie siedzenia i ciężko szybko wchodzić w zakręty. Co do przyspieszeń to mogę uwierzyć bo nasza micra 1.4 z łatwością kiluje gości z 1,6 typu focus, golf, seat i itp. tak na boku to nie mogłem uwierzyć w salonie seata, że gość mi mówi że silniki 1.6 102 km to świetne nowoczesne jednostki. powiedziełm żę jest debilem i nie ma pojęcia co to są nowoczesne jednostki. Sami się pośmiejcie 1.6 102 km DWA zawory na cylinder brak zmiennych faz rozrządu, odcinka przy 6krpm a nie ciągnie wyżej niż 5k nie będę wymieniał dalej. Pojechałm po gościu i tyle. Przywaliłem na koniec, że jeżeli ten samochód składa się z samych takich nowoczewsnych technologi to muszę te seaty unikać z daleka bo stare auta nie hamowały tak dobrze jak te nowe. wracając silnik 1.6 ma 116km tyle co z almy 1.8 tyle że ma mniej nm czyli do 80km/h wielu można pokilować. zalej bak verwą 98 to się zdiwisz. Nasza micra na tym paliwie odzie prawie do odcinki czyli 6,2k rpm a to jest prędkość prawie 200. Jak pojadę na hamownię to sobie sprawdzę ile dostaje więcej ale różnica w max prędkości pomiędzy standard a verwa jest bardzo duża. (20 km/h) co do tuningu koniecznie cai. Ja porobiłem badania w almie. Podczas temp zewnętrzenej około 20 st temperatura powietrza wchodzącego do silnika wynosi az 55 stC!!!. łatwo to zmierzyć termometrem elektroniczm z hipermarketu. wkładacz czujnik do puszki filtra tak aby niczego nie dotykał i masz stały odczyt temp powietrza w puszce. Zrobiłem najprostrzy cai czyli doprowadziłem do tylko samej puszki powietrze z podzderzeka i już temp była około 22 st a to czuć jak w mordę strzelił. Co do wylotu to zgadzam się z przedmówcą, że sąd lambda nie ominiesz czyli możesz zrobić ładny kolektor ale kata się nie pozbędziesz. Musisz wstawić chociażby sportowy. Obecnie wysłałem kilka zapytań w sprawie wykonania profesjonalnego wydechu czyli wydech oparty na obliczeniach inżynieryjnych, jednocześnie niegłośniejszy niż oryginał który odblokuje trochę koni. Jak dostanę odp. to się podzielę. być może będze psował kompresor http://www.impul.co.jp/products/SC.htm nie jest to bezpośrednio do twojego silnika ale nie wiem czy też nie będzie pasować. jak mi się skończy gwarancja w k12 to się chyba skuszę chociaż cena jest chora pozdrawiam p.s. ma ktoś wykres z hamowni od tego 1.6? [ Dodano: Sro 30 Maj, 2007 00:42 ] o kurcze to nawet moja seryjna almere ten note klepie :one: hahahahaha jakos tego nie widze. moze max nie wiedzial ze sie z nim nikt nie sciga...? :zdziw: :030: hehe, może chcesz spróbować z moją żaną w k12? dopiero przy wyższej prędkości alma ucieka. looknij na to: zakładając 195 eagle f1 na przód to są takie przyspieszenia, że szok, prawie nia ma uślizgu i na dzień dobry alma przygrywa trakcją (mam 205 yokochama s.drive), potem krótsze biegi i do 80 idą łeb w łep a 3 micrze już jest długa i micra tak już nie idzie zdziwił byś się jaka dynamka siedzi w tych maluchach pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 AdaSch k12 975kg/88KM = 10,8 kg/KM foka 1,6 1260kg/103KM=12,2kg/KM Więc nie wiem czym się podniecasz. Do którego seata wkładaja teraz 1,6 8V 102KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 AdaSchk12 975kg/88KM = 10,8 kg/KM foka 1,6 1260kg/103KM=12,2kg/KM Więc nie wiem czym się podniecasz. Do którego seata wkładaja teraz 1,6 8V 102KM? co do silników obaj podaliśmy źle moce 1.6 ma 110km a nie 116 ani 103 btw liczą się również przelożenia w skrzyni i przebieg momentu. co do seata to "nowy leon" http://seat.pl/new_leon/fakty/dane_techniczne.php dobrze że ma chociaż wtrysk a nie gażnik... co za złom pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 AdaSchk12 975kg/88KM = 10,8 kg/KM foka 1,6 1260kg/103KM=12,2kg/KM Więc nie wiem czym się podniecasz. Do którego seata wkładaja teraz 1,6 8V 102KM? co do silników obaj podaliśmy źle moce 1.6 ma 110km a nie 116 ani 103 btw liczą się również przelożenia w skrzyni i przebieg momentu. Ja podałem za http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/ moc forda 1,6. Liczy się jeszcze wiele wiele rzeczy ale i tak nie zmienia to faktu, że cieszysz się z lania słabszego;-) Abstrahując już od tego 1,6 8V silnik nowoczesny do dupowozu to nie silnik nowoczesny do sportowego auta, ba nawet do GTI żeby najważniejszym parametrem była ilość kucy z litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Abstrahując już od tego 1,6 8V silnik nowoczesny do dupowozu to nie silnik nowoczesny do sportowego auta, ba nawet do GTI żeby najważniejszym parametrem była ilość kucy z litra. przecież ani almera ani micra ani inny nissan z salonu do sportowych nie należą a wszystkie mają 4 zawory i zmienne fazy. Niemcy produkują przestarzaly chłam i go wciskają jak leci. np do skody 1.4 60KM - to jakiś debilzm pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Po pierwsze zrobił się OT. Po drugie usiłowałem delikatnie napisać, że debilizmem ocena silnika dupwozu przez ilość KM, wiec nie odpowiadaj mi na to ilością zaworów. Ty masz jakiś kompleks chyba, musisz zwykłego pracownika z salonu zwyzywać od idiotów. Niemców od producentów szmelcu i debilów. Na autokracie redaktorzy opisują nota i smiech, że bębny na tyle. Opisują jakieśmałe autka i smiech, że mniej niż 100 KM. Zachowujesz się tak samo. Mają w ofercie 8V i bardzo dobrze. Ludzie polubili ten silnik, prosty jak konstrukcja cepa, każdy sobie tam coś grzebnie, elastyczny itd. Więc na jaką cholerę komuś kto smiga do 3 tyś obr. dopłacać kase za zmienne fazy, dodatkowe zawory, kupe elektroniki sterującej?? Obrzucając wszystko dookoła błotem sam wychodzisz na ubłoconego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Po pierwsze zrobił się OT.Po drugie usiłowałem delikatnie napisać, że debilizmem ocena silnika dupwozu przez ilość KM, wiec nie odpowiadaj mi na to ilością zaworów. nie chce mi się już pisać ale jeszcze się poświęcę, nikt nie mówi o ilości KM w samochodzie a o wkładaniu przestarzałych konstrukcji do nowych aut Ty masz jakiś kompleks chyba, musisz zwykłego pracownika z salonu zwyzywać od idiotów. Niemców od producentów szmelcu i debilów. zgadza się mam kompleksy, bo jak można tak przestarzałą jednostkę zachwalać jako coś, super i co mozna powiedzieć o gościach którzy jeszcze produkują to ustrojstwo zamiast dawno zaprzestać produkcji. Na autokracie redaktorzy opisują nota i smiech, że bębny na tyle. Opisują jakieśmałe autka i smiech, że mniej niż 100 KM. Zachowujesz się tak samo. jakoś nie wiem o co Ci chodzi. To że ma bęmbny z tyłu to oczywiście źle ale może wystarczająco aby dobrze hamować? jakoś nie zauwayłem żebym się naśmiewał z tych mocy naśmiewam się z tego, że micra ma z 1.4 88km a VW produkuje jednostkę 60 KM. Wg mnie to bardzo fajne autka sam mam k12 i jest super Mają w ofercie 8V i bardzo dobrze. Ludzie polubili ten silnik, prosty jak konstrukcja cepa, każdy sobie tam coś grzebnie, elastyczny itd. Więc na jaką cholerę komuś kto smiga do 3 tyś obr. dopłacać kase za zmienne fazy, dodatkowe zawory, kupe elektroniki sterującej?? bez komentarza... Obrzucając wszystko dookoła błotem sam wychodzisz na ubłoconego. nie wszystko tylko przestarzały szmelc sprzedawany jako soś super coś mi się zdaje, że podobają Ci się tekie prymitywne zagrywki ala skoda z oznaczeniem HTP z czerwonyp "P". Dla mne takie coś jest żałosne. kazdy ma swoje zdanie na ten temat, moje już znasz a ja twoje i raczej się niedogadamy zamykająć OT Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 To czego nie skomentowałeś jest istotą sprawy. Ok. Koniec OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.