Gość Bond Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jestem nowy wiec prosze nie bic Mam takie pytanie. Przymierzam sie do wymiany seryjnego filtra w mojej Almerce N16 z 2001r na cos sportowego. Znalazlem caly zestaw do przerobki (swoja droga troche drogi) firmy K&N. Jednak na jednym z forum przeczytalem ze po zamontowaniu wszystko jest pieknie i ladnie przez ok 2-3 miesiecy. Potem niestety zaczynaja sie problemy: diametralnie wieksze spalanie (nawet 15-16l). W efekcie konczylo sie to wymiana przeplywomierza. http://www.nissan-almera.pl/viewtopic.php?t=85 Czy mozecie mi cos doradzic na ten temat. Interesuja mnie generalnie opinie uzytkownikow N16-tki poniewaz taka posiadam. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 kolego, wszystko o dolocie i CAI przeczytasz tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2732 nie rób bałaganu na forum. Pierwsze słyszę żeby filtr stożkowy zwiększał zużycie paliwa a tym bardziej do 15-16 litrów. Poczytaj pod linkiem jaki Ci podałem. Znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bond Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 czytalem tam juz troche wiec stad pytanie czy ktos sie z czyms takim juz spotkal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Lepiej to poczytaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15038 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bond Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Wielkie dzieki za wskazowki dylson [ Dodano: Pon 28 Maj, 2007 20:06 ] Wypowiedzcie sie co myslicie o wykonaniu dolotu do filtra z wlokna szklanego (czarny element) i wyprowadzenie go delikatnie pod podwodzie? Oczywiscie jest to tylko wersja pokazowa i nie ma nic wspolnego z realistyka (np. z mozliwymi dlugosciami odcinkow). Wszystko wykonane w 3DSM 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jezdze na stozku K&N'a od ponad roku i nie moge powiedziec na jego temat zlego slowa. Jedyne o co moze chodzic w uwagach ktore opisales to fakt ze K&N to stozki nasaczane olejem. Slyszalem glosy ze olej ten potrafi osadzac sie na przeplywce powodujac jej zabrudzenie = zle odczyty. Jednak: a) rozebranie przeplywki i przeczyszczenie jakims specyfikiem to kwestja 15min bralem to u siebie pod uwage i pomimo ze nie mialem zadnych niepokojacych objawow rozbieralem kilka razy dolot - wszystko czysciutkie i sprawne. Zreszta dziwi mnie opisana kwestia wymiany przeplywki - nic jej fizycznie nie uszkadza, najwyzej brudzi... pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wielkie dzieki za wskazowki dylson [ Dodano: Pon 28 Maj, 2007 20:06 ] Wypowiedzcie sie co myslicie o wykonaniu dolotu do filtra z wlokna szklanego (czarny element) i wyprowadzenie go delikatnie pod podwodzie? Oczywiscie jest to tylko wersja pokazowa i nie ma nic wspolnego z realistyka (np. z mozliwymi dlugosciami odcinkow). Wszystko wykonane w 3DSM 8 Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek FAJNIE FAJNIE ale nie wystawiał bym tego poniżej linii zderzaka - przy mokrych i kaluzastych dniach będziesz zasysał wodę a to może sie zle skończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Bond a po co się bawić w jakieś struganie diwajsów z włókna szklanego? Najlepiej jest stożek umieścić w nadkolu bo tam jest najzimniejsze powietrze. Oczywiście pewnie będziesz musiał powiększyć otwór w nadkolu żeby wsadzić tam stożek ale przyniesie to wymierne efekty. Innym rozwiązaniem jest zastosowanie takiej elastycznej, harmonijkowej rury wentylacyjnej którą możesz doprowadzić powietrze spod zderzaka w okolice stożka. Ja będę w niedzielę zakładał ten drugi patent a w przyszłości tak czy siak stożek wrzucę w nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bond Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 ok dziekuje wszystkim za rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.