GRZECHu Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Takie tylko teoretyczne pytanie, czy jest sens stroic instalacje sekwencyjna z G-Techem? Ile jest wart wykres z takiego G-Techa? http://www.gtechpro.com/ss.html Nie w kazdym miescie jest (lub jest droga) hamownia, nie kazdy ma czas/kase jechac do innego miasta. Moze to jakis kompromis miedzy dobrym zestrojeniem a kosztami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 tzn jak to sobie wyobrazasz? masz sonde? sam chcesz to robic? duzo tu ???? pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted May 31, 2007 Author Share Posted May 31, 2007 Nie chce stroic, teoretycznie pytam czy to jest mozliwe, nie widzialem nigdy takiego g-techa w działaniu, który rysuje wykresy, wiec nie mam pojecia na ile to jest miarodajne. Ciekawy jestem czy gazownik, który zakłada zawodowo instalacje, miałby z tego pożytek? Czy ten wykres pokrywa sie z wykresami z prawdziwej hamowni? Bo w sumie do zestrojenia instalacji nie trzeba mieć jednostek, starczy chyba jak porównam przebieg wykresu z Pb do LPG? Dobrze rozumuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 nadal Cie nie rozumiem "do zestrojenia instalacji nie trzeba mieć jednostek, starczy chyba jak porównam przebieg wykresu z Pb do LPG" jakie wykresy z tego g-techa? btw: niedawno pozyczylem na kilka dni od kumpla taka zabawke. dokladnie dziala obrotomierz, fajnie pokazuje moc na kolach, podaje dosc dokladne i bardziej wiarygodne czasy niz g-tech (ten smieszny maly bajkomierz). rysuje wykresy, potem mozna to zgrac do kompa. wazne zeby podac dokladnie dane dot wagi auta. wtedy dosc wiarygodne wykresy i pomiary robi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted May 31, 2007 Author Share Posted May 31, 2007 nadal Cie nie rozumiem "do zestrojenia instalacji nie trzeba mieć jednostek, starczy chyba jak porównam przebieg wykresu z Pb do LPG" jakie wykresy z tego g-techa? Ten G-Tech rysuje wykres przyspieszenia w czasie, wiec robie wykres z benzyny i porownuje do wykresy z gazu, jesli jest lepiej na LPG to super jak slabiej to staram sie tak dostroic instalacje zeby bylo lepiej. Nie interesuje mnie czy poda mi 100 czy 150 koni bo pewnie nie jest to wiarygodne - interesuje mnie tylko czy przebieg wykresu na LPG jest zblizony do tego na LPG i zastanawiam sie czy wedlug takiego wykresu mozna wystroic instalacje LPG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 no teraz lapie. wg mnie teoretycznie jest to mozliwe. warto zwrocic uwage na temperature spalin czyli EGT no i oczywiscie AFR czyli stosunek wagowy powietrza do paliwa przy czym wazne jest ze stosunek powietrze/beznyna i powietrze/gaz nie sa rowne. gaz oczywisice jst bardziej kaloryczny i nalezy podac wiecej powietrza dla jednostki gazu. dodatkowym utrudnieniem jest wysoka temperatura w jakiej spala sie gaz. na przykladzie strojenia na gazie pavoolona fury sonda lambda przegrzala sie juz po kilkunastu minutach! slowem: powodzienia :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted May 31, 2007 Author Share Posted May 31, 2007 Tak myslalem czy przyda sie takia zabawka dla gazownika ktory na codzien dupohamownia poprawia mapy dla gazu. Czy jest na tyle dokladne i wiarygodne zeby to wykorzystac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 tak powaznie to nie mam pojecia na czym polega strojenie gazu wiec nie powiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 moim skromnym zdaniem wykres z takiego G-techa na wiele sie nie przyda :/ chyba lepszym rozwiązaniem było by zakup sondy szerokopasmowej z elektroniką i przy jej użyciu zestroić furke na jakimś ostrym wzniesieniu na poszczególnych biegach tak by uzyskać maksymalny zakres obciążeń Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 zestroić furke na jakimś ostrym wzniesieniu na poszczególnych biegach tak by uzyskać maksymalny zakres obciążeń I jeszcze posadzic z tylu Szalonego zeby dobrze fure dociazyc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 1, 2007 Author Share Posted June 1, 2007 I jeszcze posadzic z tylu Szalonego zeby dobrze fure dociazyc Ja mowilem zeby wystroic gaz a nie zajechac silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.