Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam. Przedstawiam Wam mój skromny projekcik. Nissan Primera P11 z roku 1997, z silnikiem 2.0 o mocy 131KM. W wyposażeniu znajduje się: - elektryczne szyby z przodu; - airbag; - ABS; - klimatyzacja; - immobilizer; - centralny zamek z domykaniem szyb na pilota; - autoalarm; - audio ALPINE CDA-9852RR; - alu 15" ENZO. Primę nabyłem w sierpniu 2006r. Była w kolorze białym, co nawet mi się podobało. Jednak gdy trafiłem do NKP i zdobyłem co nieco informacji o tym modelu, moim celem stała się transformacja mojej zwykłej P11-stki w auto jak najbardziej zbliżone do P11 GT. Zaczynając od początku, moja Prima wyglądała właśnie tak: Udało mi się znaleźć cały komplecik (oprócz spojlera) od Primery GT. Ciężko było to znaleźć bo gdy coś się pojawiało to zaraz ktoś kupował. Tym razem ja byłem pierwszy, a trafiło mi się właśnie to: Ze spojlerem też miałem problemy ale dzięki naszemu forum trafiłem do firmy CETUS z Łodzi i zamówiłem spojler na wzór oryginalnego. Jak się okazało nie jest on od Primery GT, a od Primery SLX, ale również za***iście wygląda. Przyszła pora na szukanie fachury, który mi wykona bojowe zadanie. Postanowiłem przy okazji zmienić kolor mojego Nissana na srebrny, gdyż właśnie taki kolor najbardziej mi pasuje do Primery GT Udało się. Po wielu telefonach znalazłem lakiernika, który zajął się moją śnieżynką. Były to jej ostatnie dni, bo po 20 dniach po śnieżynce już ani śladu. Prace zaczęły się w dość wolnym tempie, no ale nie chciałem poganiać. Wyglądało to tak: Po kilku dniach można było zauważyć postęp prac: Prace przyspieszyły: Zaczęło się lakierowanie W końcu mogłem podejrzeć kolor dobrany z palety lakierów Sikkensa: Auto wizualnie jest w zasadzie gotowe. Brakuje mu jedynie końcówki wydechu, która niedługo mam nadzieję znajdzie się w wyposażeniu. Oto fotki mojego Nismo: Oczywiście to nie koniec mojej pracy nad tym samochodem. Mam w planie jeszcze zmienić wydech i dołożyć filtr stożkowy. Z przeróbek audio to mam z tyłu zamontowane mocniejsze głośniki Sony Xplod, a w planach jeszcze głośniki na przód i gwizdki - chyba Blaupunkt ale jeszcze się zobaczy Jeżeli dotarłeś do tego miejsca to dzięki że zainteresował Cię mój samochód. Jeżeli chcesz się podzielić uwagami to wal śmiało, może jakieś pomysły? Pozdrawiam, Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 ajajaj szczerze powiem że biała była ładniejsza Wygładzić linie, trochę rzeczy pod kolor i taki czysty rasowy wygląd by wozik zyskał... To jest moje skromne zdanie - może dlatego tak mówię że sam mam srebrną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Tyle potu i nerwów a Coobcio od razu z grubej rury Od Bombla usłyszałem to samo. Jednak myślałem długo nad tym czy zostawić kolor czy zmienić. Według mnie za jakiś czas żałowałbym, gdybym zostawił białą. Nie widziałem jej w zestawie GT w kolorze białym. Po prostu taka według mnie jest najbardziej optymalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam Tyle potu i nerwów a Coobcio od razu z grubej rury Nic się nie przejmuj. Coobcio ma jeszcze jedną teorię: auto ma przede wszystkim cieszyć Ciebie. Kolor to rzecz gustu. Ja osobiście wybrałbym granatowy . Idziesz w moce czy tylko wygląd i audio? BTW ile dałeś za zmianę koloru? Może być na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Mi też się na biało bardziej podobała - ale kolor to "rzecz gustu" Ale za to sąsiedzi bedą mieli zagwozdke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Srebrny kolor pasuje do kazdego auta, a p10 czy p11 w srebrnym wyglada jak dla mnie najlepiej. Moze mowie tak dlatego ze p10 mialem srebrna, a teraz carisma tez jest srebrna. A gdzie halogeny z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 A gdzie halogeny z przodu? Zderzak jak już wiesz dokładałem a w starej wersji nie miałem halogenów. Uznałem że na tą chwilę wydatek kilkuset złotych na coś czego się nie używa jest zbędny. Ale jak portfel pozwoli to pomyślę o halogenach może, choć nad tym będę się trochę zastanawiał. Może zdecyduję się szybciej na nieorginalne, jakieś prostokątne płaskie aby efekt świetlny czasami uzyskać. Do tego otoczka z siatki tuningowej zamiast fabrycznych plastików. Coś pomyślimy gdy fundusze się pojawią Shogun co do twojego pytania to nie planuję wielkich zmian mechanicznych, gdyż nie widzę w tym kalkulacji. Dla mnie ważną rolę odgrywa wygląd, 131 kucy mi starcza. Jedynie chciałbym trochę zrobić przy wydechu i wstawić stożek. Tak przynajmniej teraz widzę moją Primę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam witam, śledze ten projekt od samego początku... i powiem że należą sie słowa uznania dla Michała za wytrwałość w tym co kiedyś sobie zaplanował. Moim zdaniem srebrny kolorek jest SUPER, sam mam srebrny ale nie dlatego że taka była do kupienia,ale dlatego że ten kolor jest najciekawszy i najłatwiej utrzymać go w czystości dlatego szukałem tylko srebrnej P11. Zobaczysz jaką robote ten kolorek robi w nocy jak będziesz przetaczał się powoli ulicą gdzie pomarańczowe oświetlenie dróg będzie sie odbijac w lakierze....robi sie wtedy taki mega złoty poblask.na innym kolorze tego nie ma Ciesze sie że mogłem czasem coś podpowiedzieć na gg Michałowi i patrzeć jak powstaje klon mojej P11, moim zdaniem jak auto zostanie skończone to wtedy zrobi duże wrażenie i na forumowiczach i na sąsiadach. Tak trzymaj Michał... :one: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Gringo, dzięki za słowa uznania Dokładnie tak jak powiedział Gringo, w pewnym względzie wzorowałem się na jego Primce, gdyż mamy takie same poglądy odnośnie przeróbek auta. Na początku chciałem trochę inaczej zmienić auto lecz po pogaduszkach z Gringo zacząłem po mału zmieniać wizję. Oczywiście miałem inne plany ze względów finansowych, ale w końcu podjąłem męską decyzję: jeżeli wkładać kasę to lepiej trochę większą, ale niech samochód wygląda a nie tylko żeby próbował wyglądać. Postawiłem na oryginalne elementy i olałem wszystkie "uniwersalne" spojlery czy progi. No i powstała taka P11 a'la GT Dzięki Gringo :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 zgadzam sie.. promerka zajefajnie wyglada w srebrze.. ja tez myslalem o zmianie koloru ale jak sie dobrze zorientowalem to okazało sie ze kolor jaki mam na k11 nie jest czesto spotykanym kolorem.. dlatego przy nim zostałem automat jeszce raz szacuneczek 4 U Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dzięki ADEX za miłe słowa Odnośnie wydechu chciałbym zapytać o kilka rzeczy Coobcia i innych fachowców. Czy wstawiając strumienicę łuskową w miejsce katalizatora, ale bez usuwania tłumika środkowego i końcowego jest wzrost mocy (czy też momentu - różnie piszą i nie wiem jak to w końcu jest) :?: Bo taką zmianę chciałbym sobie zrobić dla podrasowania, lecz nie chcę aby auto było głośne i nie mam zamiaru wstawiać przelotu. Druga sprawa to filtr stożkowy. Czy w P11 wystarczy wstawić filtr stożkowy czy również odmy trzeba założyć :?: No i chciałbym wiedzieć czy przy takich zmianach silnik jest bardziej obciążony :?: Zapewne pytania są banalne ale proszę się nie śmiać Nigdy nie robiłem nawet takich przeróbek i chciałbym rozwiać moje wątpliwości z tym związane. Nie chcę zrobić czegoś, po czym silnik będzie obciążony bardziej i będzie mi się sypał. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Bombel tylko właśnie czytałem że odmy zakłada się gdy odsłania się otwory odpowietrzające. U ciebie widać że filtr masz na samej przepustnicy chyba założony. U mnie wyglądać to będzie mniej więcej tak: Jak już będę zakładać stożek to za przepływomierzem, więc przy silniku nic się nie zmieni chyba. Więc w moim przypadku napewno mają być te filtry na odmę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Odma to są te trzy gumowe węże, jeden co łączy pokrywę zaworową z kolekotrem ssącym, drugi pokrywę zaworową z rurą od dolotu, trzeci blok silnika z pokrywą zaworową - tego zostawia się na swoim miejscu, filterki stosuję się na dwa powyższe otwory w pokrywie zaworowej a kolektor i rurę dolotową uszczelnia się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dzięki chłopaki za informację. Już wszystko pod tym względem jasne. Coobcio, czy mógłbyś powiedzieć w jaki sposób uszczelnić najlepiej otwory w kolektorze i rurze dolotowej? Czy mógłbyś mi jeszcze napisać co nieco odnośnie wydechu, czyli o co pytałem kilka postów wyżej o 17:33 : jak to jest z tłumikami no i jak się takie przeróbki mają na żywotność silnika? [ Dodano: Wto 05 Cze, 2007 16:01 ] Coobcio, Bombel, spójrzcie na zdjęcie poniżej. Czy nadal uważacie że biała była ładniejsza :?: Jutro będę mył auto na wyjazd do Borska więc porobię kilka fotek i dorzucę aby uzupełnić pierwszy post. Zapowiada się też ciekawa sesja w Borsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 no Automat gratki fajna fura, kolor piękny ... choć zawsze myslałem ze biała a`la gt bedzie żadkościa nie do spotkania jednak ostatnio taka mijałem na blachach fzg czyli lubuskie żagań . co do tego co mówił kolega Gringo to ma on stu procentowa racje czyste auto w tym kolorze w nocy robi wrazenie . mało brakowało a mielibysmy w klubie 3 prawie identyczne auta tzn. srebrne niby gt , tylko ze mnie czekał wiekszy remont i z normalnymi zderzakami zamknąłem sie w 1900 zł . Pytasz o uwagi co do auta wiec moim zdaniem felgi troszke wieksze i "chudsze" ., nie wiem jak reszcie ale mi osobiscie podobaja sie wielkie szklane dachy wiec moze to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 IMHO lepiej wygladala biala- juz mam dosyc srebnych GT, zadna sie przez to nie wyroznia :/ do bialego pasowalyby czarne felgi i mysle, ze byloby to najladniejsze GT w klubie. Taki styl typowo japonski:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 juz mam dosyc srebnych GT S13 w twoim kolorze też jest jak na.... Ja jednak będe bronił srebrnego koloru nie krytykując innych przy tym, bo każdy ma swój gust i nie powinno sie o tym dyskutować. czyste auto w tym kolorze w nocy robi wrazenie Dokładnie tak jak mówisz,bo w srebrnym kolorze ładnie mienią sie lapmy szczególnie jak są to juz te nowe lapmy na drogach... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 IMHO lepiej wygladala biala- juz mam dosyc srebnych GT, zadna sie przez to nie wyroznia :/ do bialego pasowalyby czarne felgi i mysle, ze byloby to najladniejsze GT w klubie. Taki styl typowo japonski:). Biała a nie czarna felga Ps. co do tego jak zakleić kolektor ssący to ja najczęściej używam poxyliny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dzięki koledzy za uwagi. Mam pytanie do palmera - czy miałeś na myśli dosłownie wielki szklany dach?? O ludzie ile to by kosztowało Oczywiście rozumiem co na myśli mają Coobcio, Endriu i Bombel. Ale mi zależało właśnie na kolorze który pasowałby do GT, a nie aby się wyróżniać. Przyznaję Wam rację, biały jest ostatnio w modzie i się wyróżnia, ale mi bardziej pasuje silver do Primery o wyglądzie GT. Odnośnie felg to powiem, że myślę tak jak palmer, większe felgi (ale nie koniecznie chudsze). Tylko kasa na razie nie pozwala. Najbliższa przyszłość to dolot i polerka pokrywy klawiatury - Coobcio czy możesz dać mi wskazówki jak czyściłeś po kolei swoją Autosolem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Coobcio czy możesz dać mi wskazówki jak czyściłeś po kolei swoją Autosolem?? szmatka autosol i poszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 juz mam dosyc srebnych GT S13 w twoim kolorze też jest jak na.... msz racje, ale ja nie malowalem furki...przynajmniej narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 juz mam dosyc srebnych GT S13 w twoim kolorze też jest jak na.... msz racje, ale ja nie malowalem furki...przynajmniej narazie Ja od roku na mieście widziałem dwie GT, czerwone. Na zdjęciach klubowych i na stronach www widziałem może z 10, z czego może 4 były srebrne, reszta to czerwone, pomarańcz albo czarne. Rzeczywiście EnDrIu można mieć tych srebrnych GT już dość, tyle ich jeżdzi po naszych drogach. Pozostanę przy wypowiedzi Gringo aby o gustach nie rozmawiać. Ci którym się biały podoba niech sobie zrobią na biało, może EnDrIu ty się skusisz, będziesz się wyróżniał Bo na razie masz taki kolor jak wszystkie inne 200SX S13 jakie widziałem na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Bo na razie masz taki kolor jak wszystkie inne 200SX S13 jakie widziałem na drodze To akurat fakt, ale Endriu powiedział, że jeszcze swojego nie malował i kupił gonie dla koloru, ale dla silnika Prawda Bombel, auto ma nie wygladac a jezdzic, a Ty Automat daj sobie troszke na luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Bo na razie masz taki kolor jak wszystkie inne 200SX S13 jakie widziałem na drodze To akurat fakt, ale Endriu powiedział, że jeszcze swojego nie malował i kupił gonie dla koloru, ale dla silnika Prawda Bombel, auto ma nie wygladac a jezdzic, a Ty Automat daj sobie troszke na luz Widzę koledzy że sami już nie wiecie o co Wam chodzi. Raz mówicie o kolorze a raz o tym że auto ma jeździć. Proponuję abyście się zastanowili nad jednym konkretnym zdaniem, a nie zmieniali go w zależności od kierunku wiatru. Bo w tej chwilę widać tylko szczyptę złośliwości, aby tylko dopiec w zależności kto co napisze. Proponuję Wam również Bombel i EnDrIu dać na luz i nie kontynuować tematu koloru bo jak widać każdy ma inny gust a o tym ponoć się nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 kupił gonie dla koloru, ale dla silnika Bombel każdy kieruje się swoimi kryteriami przy zakupie auta, Endriu kupił swojego nissana dla silnika SR20DET i bardzo dobrze bo to super silnik, a automat przemalował swoje P11 na taki kolor jaki wg niego jest najfajniejszy i powinniście oceniać to ile pracy i pieniędzy w to zainwestował,a nie to czy ty zrobiłbyś tak samo... Ja w pełni popieram to co zrobił automat bo tak jak on wole srebrną P11 niż białą...ale to są tylko nasze gusta i nie narzucamy ich nikomu. auto ma nie wygladac a jezdzic Tu troszke Endriu przesadziłeś auto powinno i jeździć i wyglądać...dla automata 131 KM jest w zupełności wystarczającą mocą a skoro jemu seryjna P11 w białym kolorze nie odpowiadała to zrobił ją tak jakby chciał zeby wyglądała. Tak naprawde to na temat każdego auta z kluby czy z forum można napisać coś krytycznego bo jednemu może sie podobać że jego auto jeździ na oryginalnych kołpakach Nissana,a drugi woli mieć jakieś ładne felgi... Ja proponuje abyś ty wrzucił swoje S13 do Prezentacji i opisał co zmieniłes w nim, ile włożyłeś serca,czasu i pieniędzy żeby wyróżniało sie spośród innych S13, było szybsze itd i nie powinieneś krytykować innych za to że mają inny gust niż twój, inną wizje na swój samochód Ty Automat daj sobie troszke na luz Panowie wszyscy dajcie sobie na luz z krytyką, bo to nie o to w tym wszystkim chodzi Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.