Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 chlopaki napisalem, ze auto ma jezdzic, ale to mowilem o sobie, rozumiem, ze Automat poszedl w strone stylingu, ja ide w strone jazdy/osiagow/driftu...nie neguje jego wyboru, ja wkladam hajs w tuningowe graty(dlatego moje auto nie wyglada a mesko jezdzi) a Automat w zabawki do stylingu i jest ok. Pisalem tylko, ze IMHO bardziej indywidualniej wygladalaby biala GT. Peace PS http://www.kris.1000lecie.pl/accordpics/Ho...%20Type%20R.jpg czy nie wyglada bojowo w bialym kolorze? (olac, ze to Honda, chodzi o sedana ksztaltem podobnym do p11 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Dziś odbyły się pierwsze próby polerki pokrywy zaworów. Widać sporą różnicę, jednak zostają plamy od temperatury. Mam plan aby potraktować ją wysokimi obrotami jak to lakiernicy mają w zwyczaju po lakierze zajechać po lakierowaniu, może uda się to usunąć. A może ręcznie papierem ściernym 2000 a potem jeszcze raz autosol + szmatka. Muszę wypróbować co lepiej zadziała. Ale przyznam że autosol jest super, po jednym razie już pokrywa jest gładziutka i połysk się pojawił. Przy lepszych efektach zapodam fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Automat powiedz co to za zakład lakierniczy w Sopocie? Czemu go wybrałeś? Ciekawi mnie bo może będę miał u siebie parę rzeczy do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Automat powiedz co to za zakład lakierniczy w Sopocie? Czemu go wybrałeś? Ciekawi mnie bo może będę miał u siebie parę rzeczy do zrobienia. Sopot, Rzemieślnicza 64. Tel. 058 551 24 70. Wybrałem go bo był najtańszy w okolicach Chciał nie wiele drożej niż ci zza miasta. Poza tym namiary na niego dostałem od kumpla, który robił u niego swoje auto. Jak będziemy na lokalnym to zobaczysz jak to wszystko zrobili. Ja jestem zadowolony. [ Dodano: Nie 24 Cze, 2007 14:10 ] Zacząłem po mału polerować pokrywę zaworów. Rzeczywiście trzeba się trochę namęczyć ale już widzę że warto trochę potu i czasu poświęcić. Po jednym przejechaniu fragmentu pokrywy widać już małe efekty: Ja tymczasem dalej będę pracował nad efektami końcowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Mi bardzo sie podoba furka by AUTOMAT_82, Kolorek idealny...jak mój oczywiście Sporo pracy i pieniążków oczywiście włożonych...ale po efektach widać że sie opłacało...no ale jak to sie zaczęło...to sie nie skończy Wkońcu każdy Kocha swoje NISMO i lubi kupować mu prezenty :diabel: P.S Co to takiego na ścianie grodziowej? Takie brązowe jakieś na lakierze? Zacieki czy cuś? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 P.S Co to takiego na ścianie grodziowej? Takie brązowe jakieś na lakierze? Zacieki czy cuś? To fluidol, jest zakonserwowany przed złymi osobnikami takimi jak woda, śnieg i sól [ Dodano: Nie 01 Lip, 2007 21:23 ] Nowa rzecz w moim NISMO Dzięki Ryśkowi (Filtron) mam nową gałkę zmiany biegów, wykonaną na wymiar z mocowaniem gwintowym a nie żadne kliny czy śrubki jak w gałkach z Allegro. Jest rewelacyjna!!! Dzięki sporemu ale nieprzesadzonemu ciężarowi biegi zmienia się z łatwością, wszystko chodzi o wiele lżej niż na standardowej gałce. WIELKIE DZIĘKI FILTRON :!!: :!!: :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Niema sprawy automacik a co do gałki w zimie to kondonik ze skorki bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Siemanko Automat, bardzo ładna gałka, na fotkach widać że jest dobrze wykonana, także szacuneczek dla Filtrona :one: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 a zapomniałes dodac ze jest wykonana ze stali chromowej tz nierdzewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 a zapomniałes dodac ze jest wykonana ze stali chromowej tz nierdzewki Rzeczywiście zapomniałem. 100% stainless steel Punkcik ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 automacik zapodaj fotki z prac jaki postep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 automacik zapodaj fotki z prac jaki postep Jutro zrobię kilka fotek jak nie będzie padać. Ale powiem szczerze że na zdjęciach nie będzie widać wielkich różnic w stosunku do tego co już widziałeś. Plamy od temperatury mi nie schodzą. Jak filc (końcówka na wiertarce) nie pomoże to chyba jeszcze zakupię końcówkę z włókniną. Koleś w sklepie mówił że lepiej ściera. Ale po dzisiejszej pracy na wysokich obrotach po mału tracę nadzieję na efekt w 100% doskonały. Jak się wkurzę to prysnę lakierem na jasny bordowy. Filtron a twój specyfik radzi sobie z plamami jak moje? Odnośnie lakieru ciemna zieleń to się rozejrzę bo sam będę szukać do hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 widziałes efekt pokaz jutro foty to zobacze jak to wygląda jak cos to podesle ci puszeczke razem z redukcją o propos jak ty malujesz pokrywe tylko bezbarwny [ Dodano: Sro 11 Lip, 2007 21:43 ] nie musi byc ciemna zielen wystarczy zielony byle nie seledynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Fajne autko,naprawde.Czlowiek to ma jednak pecha w zyciu.Automatowi rozebrali auto w drobny mak,zlozyli i jest elegancko.W moim znajac zycie wszystko by trzeszczalo i bylo krzywo zalozone :/ Czasami robili jakas drobnostke i tak spierniczyli ze maskara.Szkoda gadac.Sorry za OT.LAdne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 misiek_83 dzięki za opinię. Przyznam że sam obawiałem się co będzie po złożeniu. Ale na szczęście wszystko gra. Nic nie trzeszczy w kabinie, jest równo złożone. Jedyne co, to styk sprężyny z kielichem amortyzatora z przodu mi trzeszczy na nierównościach, ale wystarczy podnieść auto i nasmarować. Po prostu po długim postoju w lakierni wszystko wyschło, nazbierało się pyłu i zaczęło mi trzeszczeć. Na razie nie mam czasu aby to poprawić. filtron1 jak już lakierować to kolorem jak mają GT. Choć słyszałem że nawet po polerce warto bezbarwnym prysnąć ale nie wiem jeszcze co zrobię. Przyznam, że teraz dla mnie numer 1 to stożek K&N zakładany na Twoją redukcję i na 70% BLOS. A oto fotki mojej pokrywy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 spoczko pokrywa...ale detale do dopracowania ja robiłem papierem ściernym i pastą lekkościerną. Spoko wyszło ale musiałem ściągnąc pokrywe. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 spoczko pokrywa...ale detale do dopracowania Wiadomo , ja jej całej jeszcze nie robiłem. Pomału zaczynam robić małe zakamarki bo mam już odpowiednie końcówki na wiertarkę. W niedzielę dalsze prace nad pokrywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 mam już odpowiednie końcówki na wiertarkę Jakie końcówki ? Miedziane ? Bo też bym u siebie wypolerował choć troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 ja kupiłem nierdzewne pedzelki o scietym pod katem koncowkami powinny zdac egzamni jutro do dzieła i polerka c.d.n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Jakie końcówki ? Miedziane ? Bo też bym u siebie wypolerował choć troche Nie Filcowe. Takie małe wałki filcowe nakładane na wiertarkę. Filtron, o jakich pędzelkach nierdzewnych mówisz? [ Dodano: Czw 30 Sie, 2007 20:46 ] Z filtra K&N zrezygnowałem gdyż był za mały na moją komorę silnika. Zmieniłem go na dużego JR. Jutro zakładam BLOS i od razu jadę na próby do Łodzi, więc w dwie strony ponad 700km. Oby było tak jak zakładam Fotki zapodam, ale jak wrócę z testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 RolF, ja myślę ze to konserwacja, znajomy ma tak całą Vectre upaćkaną,ale sie trzyma i nie rdzewieje a swoją drogą Primka automata jest piękna :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 No i po testach na trasie. Spalanie 8.6l/100km przy prędkości 110-120 km/h. Blosa regulowałem na analizatorze spalin, co chyba ma lepszą skuteczność niż wskaźnik diodowy. Filtr stożkowy to jak wcześniej pisałem JR który daje naprawdę piękny pomruk gdy się depnie gaz Dziś na spocie lokalnym założyłem filtr odmy SIMOTA, który z Olsztyna przywiózł mi Binladen. Całość przedstawia się następująco: Z polerowania pokrywy zaworów nic nie wyjdzie chyba bo zostają plamy. Przestałem ją polerować, mam w planach lakierowanie na niebiesko (pod kolor filtrów) aby całość się prezentowało. Muszę jednak sobie zorganizować cały dzień wolnego oraz kupić uszczelkę i silikon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Przestałem ją polerować, mam w planach lakierowanie na niebiesko (pod kolor filtrów) aby całość się prezentowało Zgadzam sie.najlepiej polakierować. Ja rzuciłem 2 wqarstwy podkładu, 2 warstwy lakieru i sie trzyma super.niec nie odpryskuje.Nie chciało mi sie czyscic dokladnie i bałem sie ze odpadnie farba...ale ok :diabel: Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 No muszę się zabrać za tą pokrywę i ją polakierować, bo rozpocząłem polerować i tak w połowie zrobiona bardziej szpeci niż nie ruszana. Do tego okoliczny osprzęt co da się polakierować to polakieruję. Teraz jeszcze kombinowałem z osłoną kolektora ale śruby nie dają się odkręcić. Będę musiał wyczyścić papierem ściernym ręcznie, co nawet jako tako idzie, i pomalować też ręcznie . Jedną śrubę z osłony już ukręciłem więc nie chcę kombinować dalej z odkręcaniem osłony. Szkoda :/ bo efekt byłby za***isty. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to w przyszłym tygodniu już będzie zrobione. [ Dodano: Pon 24 Wrz, 2007 00:36 ] Pokrywa zaworów już polakierowana na czarno, wybrałem kolor rodem z P11 GT. Jeszcze pozostało mi zdarcie lakieru z literek. Zapadam fotki gdy pokrywa będzie już w 100% gotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Wow- fura naprawdę robi wrażenie. Chociaż jak dla mnie do takiej limuzyny bardziej pasują pełniejsze alumy- coś rodem nowej a4. Jak na razie sie spłukałem na kupno mojej almery ale jak tylko zdobędę jakieś źródło zarobkowe to zajmę się i moją Alą Gratuluję sumienności!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.