Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] 2.2 ?? jak poznać czy to 126 czy 139 KM ???


Guest Gondor
 Share

Recommended Posts

Guest Gondor

Kupiłem takie cudo, pierwsza rej 06.2003 Francja, nigdzie w papierach nie ma nic o mocy, silnik dla mnie jak silnik, wiem że na pewno Diesel 2.2, nawet nie wiedziałem że w 2003 roku były jeszcze te 126 KM (więc kupując nie pytałem), po czym poznać czy jest to już nowy silnik? a wersja wyposażenia to też zagadka, sprzedający (pierwszy właściciel) twierdzi że to Tekna (czy jakoś tak) no fakt sporo ma (soobbufer, auto lusterko, auto wycieraczki, navi CD, , zmieniarkaxenony, alu 17") ale nie ma ESP, skóry i podgrzewanych siedzeń, VIN nie pomaga, będe wdzięczny za jakieś wskazówki.

 

PZDR

 

[ Dodano: Sob 02 Cze, 2007 17:55 ]

Nikt nie wie? :(

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

Gondor ilość koników możesz policzyć z dowodu rejestracyjnego mnożąc ilość kW x 1,36 i otrzymasz ilość KM.

Ilość kW w nowych dowodach rejestracyjnych jest podana w pozycji P.2.

 

A jak chcesz wiedzieć ile masz naprawdę KM to jedź na hamownię.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gondor

johny_fellow szkopuł w tym, że do dowodu wpisują to co wpisał diagnosta na przegladzie (samochód z Francji) a ten wpisał to co mu powiedziałem bo jakoś sam nie mógł się dokopać, podobno po numerze silnika można poznać ale jakiś nieczytelny jest i nie chciało mu się kombinować więc dowód rejestracyjny może być "podrasowany" :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

a czy czasem nie jest tak że starsza wersja miała klasyczną pompę wtryskową (jak pierwsze tdi w volkswagenie) a nowsza była na common railu?

Zadzwoń do serwisu, powiedz że masz prawdopodobnie uszkodzony układ zasilania w paliwo i chciałbys dowiedzieć się o cenę np wtryskiwaczy. Podasz numer VIN i podpytasz "a to jaka to właściwie jest wersja?" i chyba to wystarczy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Albin

Primery p12 zawsze były na common railu.126KM Ma między inny sterownik i BOCZNY intercooler (w nadkolu).Wersją mocniejszą zawiaduje sterownik Denso, silnik ten ma intercooler umieszczony przed chłodnicą wody/klimy.Najłatwiej zadzwonić do aso i podać vin.

P.S jak chcesz zobaczyć jaki masz sterownik silnika to znajduje się on za schowkiem nad nogami pasażera

Link to comment
Share on other sites

Guest Gondor

No to teraz mam dopiero zonka, sprawa wygląda tak:

1. Sterownik mam Denso - przynajmniej taki napis jest na czymś co wygląda jak twardy dysk 5 1/4" z dawnych czasów (jest tam też duże P4 i cyferki) i zamontowane jest za schowkiem (może obok na sztorc).

2. Pomiędzy lewym przednim reflektorem a kołem jest coś co wygląda jak mała chłodnica więc pewnie to jest intercooler

 

Wniosek:

wg objawów Albina mam hybryde :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ciechon

A wiesz ze ja dokladnie tez tak mam. Auto kupione w niemczech, ale wedlug papierow przeznaczone bylo na rynek francuski (w niemieckim, briefie figuruje ze ma 93 kW czyli 126 KM).

pozdrawiam

ciechon

Link to comment
Share on other sites

139 konne diesle mają na tylnej klapie napis dci(1,9 też), 126 konne nie. 139 konne mają turbiny GT1849V, 126 konne 1749, łatwo sprawdzic na tabliczce turba. Przewody powietrzne wychodzące z turba do intercoolera są przy 139 konnym dieslu całe czarne w 126 konnym przy wyjściu z turba jest aluminiowe kolano

Link to comment
Share on other sites

Guest dimas
139 konne diesle mają na tylnej klapie napis dci(1,9 też), 126 konne nie. 139 konne mają turbiny GT1849V, 126 konne 1749, łatwo sprawdzic na tabliczce turba. Przewody powietrzne wychodzące z turba do intercoolera są przy 139 konnym dieslu całe czarne w 126 konnym przy wyjściu z turba jest aluminiowe kolano

 

potwierdzam ja mam 126km i mam KOLANO a tu fotki wersji 138km jest czarne ;)

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2571946

Link to comment
Share on other sites

Guest Gondor

Dzięki Panowie, jednak mam te 126 KM :(, werdykt ostateczny to to kolanko ze zdjęcia, u mnie jest aluminiowe.

ale i tak mi styka, na trasie Warszawa-Ryga-Warszawa nie było kozaka na mnie, na TIRa styka 100 m więc po co więcej.

a to podsumowanie

126 KM 3efc0abf0308fbc9m.jpg

 

139 KM 9f5b446c0388018dm.jpg

POZDRO

Dzięki wszystkim za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest Albin

po ostatnich infomacjach od kolegów dohodzę do wniosku ,że wszystkie p12 mają denso-mimo,że na niektórych stronach (widocznie błędnie ) pojawia się informacja o boschu :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Romiooo

No to juz wiem !! po kolanku oczywiście ze mam słabsza wersje !! Ale dotej pory twierdziłem ze mam 138 koników i takk wszystkim wciskałem (nie wiem skąd wziąłem te 138 ale nie mam zamiary wyprowadzać ich z blędu) Dzięki !!

Link to comment
Share on other sites

Guest puchatek2000

Mam tak samo jak kolega w dowodzie jest 101kw a jest chyba 93kw przywieziony z Francji rok 2003 2.2 Turbo ma oznaczenie GT1749V i kolanko od turba jest aluniniowe jak na zdjęciu 126 konnym ale biera się dobrze i 220 leci.Mi to wystarczy .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...