Gość nature Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Cześć wam wszystkim!!!!! Mam mal pytanie do was bo kupiłam ostatnio polerkę i moje pytanie wiążę się z tym czy ktoś może wie jak zrobić polerowanie żeby nie zniszczyć lakieru za porady serdecznie dziękuje pozdrawiam Marta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no to jeszcze tylko kup paste lekkoscierną np. TempoMax lub jakaś inna - nanosisz po trochu na element i polerujesz i tak po kolei po 1 elemencie. Nie wolno naciskać polerki za mocno ani polerować za długo w 1 miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nature Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 ok dzięki to już mam ale też słyszałam że trzeba wodę używać czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ja robiłem polerkę pasta woskowa po prostu nakładałem szmatka i jazda aż sie będzie można przejrzeć jak w lustrze. Ale osobiście nie polecam tak jak mówi lexan nie za długo w jednnym miejscu bo sie koła zrobią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Lepsza jest pasta farecla. Jest to pasta typowo polerska. Ale jak mowili koledzy wczesniej jak nie masz w tym doswiadczenia to nie ryzykuj. Chyba ze masz jakis stary element do testow. Musis robic to na mokro, wtedy jest mniejsze prawdopodobienstwo ze "spalisz" lakier. Jak juz skonczysz musisz pozadnie umyc auto. Chodzi o to zeby resztki pasty nie zostaly miedzy plastikami. Jak auto wyschnie mozesz nakladac wosk. Wszystko nalezy robic w cieniu na zimnym lakierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 temat wałkowany już na forum. P O S Z U K A J. jaka masz te polerkę?? Kątowa, czy taka do trzymania oburacz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nature Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 do trzymania oburacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 nie obraź sie ale kupiłeś zabawkę. polerka to duża szlifierka kątowa z regulacją obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nature Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no dziwne może i zabawkę ale to urządzenie musi spełniać swoja funkcję jak napisali polerka samochodowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ale profi polerka wyglada tak jak opisal majsterus, ewentualnie kupuje sie nakladki do wiertarek i jak masz taka z regulacja obrotow to tez sie nada. Taka wersja uproszczona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.