Gość rossi20 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Witam serdecznie. W kwietniu biezacego roku zakupilem Nissana Priemre P11 GT kupiona w salonie w Warszawie u Ballauna , 2 wlascicieli , serwisowna u Ballauna i bardzo dobrze utrzymana. Oczywscie standartowe wyposazenie jak w GT , wszystko dzialajace , kupiona od pana po 40 jezdzace 15 lat nissanami. Samochod nie wy,agal wlozenia nawet zlotowki , wymienione wszystko co trzbea wiec zaczelm sie cieszyc jazda tym przyjemnym samochodzikiem. wygodny , ladnie trzyma sie drogi , atrakcyjny wyglad , wiec co wiecej potrzeba zapisalme sie od razu do Nissan klubu , ale od razu wchodzilem w dzial Nissan Power Team. i tak naprawde tu jzu zostalem i raczej nie przemieszczam sie po innych dzialach ;-) zaczelo sie od czytania wszystkiego. Postanowilem sprawdzic ile wogole samochod ma mocy , ale zanium to zrobilem od razu wycialem jeden katalizator tak dla zasady ;-) , zoorganizowalismy spotkanie na hamowni u Grabowskiego i czekaem na swoja kolejke. Przy okazji poznalem paru chłopakow , przynajmniej wiedzialem jak niekotrzy wygladaja ;-). Wczesniej sie zapyatlem ile samochod moze miec , otrzymalem odpowiedz od Kuby ze jak jest zdrowa i ok to ok 142-145 KM. no to ok poczekamy i sie okaze, samochod wjechal na rolki i wyplulo cos takeigo ;-) http://s189.photobucket.com/albums/z135/ro...nt=DSCN0022.jpg 150 koni i 185 NM - ksiazka jak nic Ucieszylem sie gdy dodatkowo uslyszlaem ze jest to jedna z najmocniejszcy seryjnych Gt w klubie. Pomsylalem ze super i wystarczy mi to, niesety nie na dlugo ;-) ruszyly prace, w moemncie kiedy dostalem mocne baty civica VTI , ktorgo ciezko mi bylo dogonic ;-) wiec na poczatek poszedl dolot typu CAI , robiony oczywiscie u nadwornego tunera Kuby ;-) do ktorego okazalo sie ze mam 2 minuty drogi samochdem ;-) podczas montazu: http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0031.jpg i jak juz wszystko gotowe: http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0040.jpg Oczywiscie poprawils ie dzwiek i wrazenia wlasne co do jazdy ale zadnych pomiarow po jeszcze nie bylo. 5 czerwca samochod wjezdza do El-Tecu na 2.5 cala po calosci , wtedy pojade go shamowac do Grabowskiego i pokaze wykres. nie bede obliczal na oko ile jest ;-) . dalsze prace bede w toku , generlanie pomysl projektu powstal niedawno a i tak idzie to bardzo szybko bo juz po2 tygodniach od decyzji bedzie CAI + wydech 2.5 cala by El-Tec , a jeszcze w tym miesiacu wjedzie nastepna rzecz ,ale pwoiem to dopiero jak sie uda zakonczyc rozmowy i dojdzie do finalizacji. Chodz dwie osoby z klubu juz wiedza co to jest ;-) mam nadzieje ze do konca czerwca samochod bedzie juz zrobiony mechanicznie do konca zostanie tylko strojenie za pomocy SMT6 lub Ecumaster - nadal nie jestem zdecydowany :< zalozenie bylo takie zeby projekt zrobic w miesiac gora dwa , a nie bujac sie z tym 2 lata , wiec mam andzieje ze sie uda wszystko. narazie tyle , wszystko bedzie na biezaco podawane , pozdrawiam i dziekuej Kubie za patronat nad projektem :one: a tak jak wyglada GT w calosci : http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0017.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Niezły wymiatacz sie szykuje, a czy juz orientujesz sie ile kosztuje zrobienie takiego wydechu?, pytam bo sam sie zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 tak. koszt na 2 tlumikach srodkowy(przelotowy) , koncowy (komorow-przelotowy) ok 1700 zlotych , na jednym tlumiku ok 1500 , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Co do shamowania serii bez kata to wynik naprawdę piękny wyszedł, choć seria jak to seria powyżej 6000 umiera w tempie natychmiastowym, ciekawe co wniesie CAI w połączeniu z wydechem 2,5" - mam nadzieję że się niedługo przekonamy. Jak chcesz mieć procedurę startową i flat shifta (bicie biegów bez puszczania nogi z gazu) to wsadzimy EcuMastera, jak z czasem zapragniesz zabawy z Nitro to nie ma to jak sprawdzony SMT6... A i coś pomyśl z tymi hamulcami bo jest naprawdę kiepściutko na tym co masz... Na początek komplet klocków Ferodo Premier załatwi sprawę ew. BREAK (nie pamiętam jak się to pisze - takie w żółtym opakowaniu - niemieckie) Ps. co do P11 to do pobicia masz 163KM by Greg76, 160KM by Akarczma i 157KM by Pavoolon - powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 niedlugo wejda Ferrodo tylko sprawdzalem na stornie intercarsu i sam tam dwa rodzaje klockow na przod i roznia sie wielkoscia jakos - jak zwykle IC nie moze byc normlanie tylko jakies udziwnienia maja ;-) ale niedlugo wjada ferrodo zeby bylo pewniej. Trzeba bic te rekordy - mam nadzieje ze poczatek licpa bedzie juz po zawodach [ Dodano: Nie 03 Cze, 2007 17:45 ] Tu jak 2 razy z Coobciem z rolwanego i zatrzymanego - no jeszcze duzo brakuje , zreszta ja nie umiem startowac :-p http://s189.photobucket.com/albums/z135/ro...nt=DSCN0151.flv http://s189.photobucket.com/albums/z135/ro...nt=DSCN0150.flv ale juz niedlugo mam andzieje ze bedzie lepeij ;-) [ Dodano: Nie 03 Cze, 2007 23:24 ] a to juz wlasnie odebralem wtryski 370 z S14 - idziemy , idziemy do przodu jak najszybciej http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0176.jpg http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0175.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Wtryski pod te mody które się planuje jak znalazł A tym czasem czekamy do czwartku - dzień wyjazdu wozu z El-tca - porób jakieś fotki od spodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 spoko jak bede odbieral to zrobie fotki od spodu ;-) dobrze ze udalo sie je kupic te wtryski pozniej nie byloby to juz takie latwe ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 No pięknie się prezentuje:-) Widzę że szybko mkniesz do przodu z pracami. I masz rację, nie ma na co czekać. Gratki :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 mysle ze z przeskoczeniem mocy rudej nie bedzie najmniejszego problemu. miejmy nadziene ze po zaplanowanych modach na wykresie zobaczymy 170+ :diabel: ps. a co do hebli to zdecydowanie polecam ferodo serii DS. nie zuzywaja sie szybko, nie ma zjawiska przegrzania hamulcy a zatrzymasz sie kilka metrow blizej niz dotad ale te felgi juz nie beda takie czyste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 rossi20, jakie mody planujesz ? moze przyda sie troche markowych diwajsów szpera ? o tak odezwij sie pw jak coś [ Dodano: Wto 05 Cze, 2007 21:13 ] wypadałoby go zakrecić wyzej niż seria na dobrych wałkach i zakręcić kółkami rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Seria kręci się do 7100 - Greg na swoich wałkach z przestawioną odcinką maks moc miał przy maks obrotach... Ciekawe czy np. do 8000 obr.min moc by rosła ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ale nie na serii spręzynach !!! :kosci: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Na seryjnych to maksymalnie można do ok 7500obr.min - tak było ustawione u akarczmy i to była maksymalna bezpieczna dopuszczalna granica... Jak się bawić w wyskie obroty to warto się zastanowić nad twardszymi spręzynkami - może nie takie jak ma Kivi (104KG) ale coś twardszego jak seria zwłaszcza jak się pakuje wałki co mają większy lift jak seria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 rossi20, jakie mody planujesz ? moze przyda sie troche markowych diwajsów szpera ? o tak odezwij sie pw jak coś [ Dodano: Wto 05 Cze, 2007 21:13 ] wypadałoby go zakrecić wyzej niż seria na dobrych wałkach i zakręcić kółkami rozrządu jesli to ma być autko na ulicę to zdecydowanie odradzałbym szperę :diabel2: no chyba że ta prima ma RWD pozatym ... życzę powoodzenia w projekcie... ja inwestuje w młode pokolenie zamiast w nismo ... obecnie - www.malazosia.deviantart.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 jesli to ma być autko na ulicę to zdecydowanie odradzałbym szperę :diabel2: no chyba że ta prima ma RWD bzdura, a co ty myslisz ze to zespawany mechanizm róznicowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 nie.. absolutnie.. myśle że to ograniczenie poślizgu tylko... ale przyznasz że takie auto chu**o skręca samo z siebie ... zwłaszcza na luźnej lub mokrej nawierzchni... ale można się tego nauczyć fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 odebralem samochod z El-Tecu i od razu pojechalem do Grabowskiego w sumie to po drodze , i wynik nastepujacy : 155.4 HP przy 6400 i 188.3 Nm przy 5000 ;-) , w sumie przyszlo bez zadnego strojenia 6 koni i ok 5 Nm , ale temparatura w hamowni ok 35 stopni heheheh nie szlo wyrobic ;_) http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0184.jpg a to fotki wydechu: http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0178.jpg http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0177.jpg http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0179.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Brawo Pytanie dużo odczuwalnie głośniej na takim układzie w stosunku do serii z katem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 no jest glosniej napewno , zwlaszcza ze mam na jednym tlumiku przelotowo-komorowym ;-) jest zdecydowanie glosniej no ale o wiele bardziej rasowo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 resumując na krótkie odcinki to OK i do zabawy tym bardziej ale jakby gdzieś dalej pośmigać to łeb puchnie... Dlatego warto mieć dwa samochody Mimo wszystko gratki zrób jakieś pomiary g-techem i filmik 0-160km/h :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 nie jest az tak zle mozna radio podlgosnic i ujdzie naprawde ;-) a jak bede mial dojscie do g-tech to zrobie pomiar ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 nie.. absolutnie.. myśle że to ograniczenie poślizgu tylko...ale przyznasz że takie auto ch*jowo skręca samo z siebie ... zwłaszcza na luźnej lub mokrej nawierzchni... ale można się tego nauczyć fakt nie wiem, mi sie jezdzi dobrze , napedzane są 2 koła, a nie jedno, jeśli mocna ośka to tylko ze szperą, w nissanie mam i jestem mega happy!!!! do innego auta juz mi szkoda kasy , hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jak dla mnie to troche dużo straciłeś w zakresie średnich obrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jak dla mnie to troche dużo straciłeś w zakresie średnich obrotów . bo wydech to srodek do celu a nie cel :!: poczekaj na reszte. [ Dodano: Pią 08 Cze, 2007 02:22 ] i jeszcze cytacik z forum primer z innego zakatka swiata For you do-it-your-selfers here are some general guidelines. If your engine is stock or if you are limiting yourself to bolt-ons, limit your pipe diameter to no more than 2" or you will lose some bottom end with no applicable gain on top. If you are to the point where you are getting into camshafts and headwork, 2.25"-2.5" from the cat back piping is appropriate. For turbo applications, 3" is the way to go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 http://i189.photobucket.com/albums/z135/rossi20/DSCN0179.jpg Czy te spawy nie powinny być zabezpieczone, czy są nie korodujące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.