Gość MaK_86 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Moja cierpliwość do tego auta się skończyła. W piątek poprostu mi się zapalił gaźnik na środku skrzyżowania. Akcja gaśnica i takie tam odrazu poszła. Na szczęście nic nie zostało stracone. Lekko przypalił mi się tylko wąż wodny. Ale całą komore mam w tym proszku białym. Czym mam to zmyć? Karsherem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 też mi się wydaje że tylko myjka ciśnieniowa to zmyje... a potem gruntowne suszenie :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaK_86 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 można pod ciśnieniem lać bez żadnych ceregieli na silnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 u mnie też się rurka trochę okopciła... Wszystko zmyłem detergentami i myjką ciśnieniową... Po czym efekt miałem taki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 w sumie to nigdy nie myłem ciśnieniowo tylko solidnie opłukałem chyba 2 lata temu z węża + jakiś detergent i nie miałem żadnych problemów. tam gdzie myją silniki to chyba wiedzą gdzie nie wolno lać za mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 sprawdz czy masz dobrze przykrecona mase do silnika... czesto to jest przyczyna pozarow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaK_86 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Przyczyna pożaru nie było to. Co innego. Dzięki za cynk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 a co było przyczyna pozaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaK_86 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Strachciałe przewody od zasilania benzyną. Jadąc na LPG pompa cały czas tłoczyła benzyne. No i leciało pokiem na wydech !! Szczęście, że skończyło się tak jak się skończyło. JEŻELI KTOŚ Z WAS MA LPG... NIECH SPRAWDZI STAN TYCH PRZEWODÓW, ŻEBY NIE BYŁO TRAGEDII!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Kup sobie taki płyn do mycia silników "bezdotykowego" popsikasz na komore silnika i spłukasz węzem normalnie bez wielkiego ciśniania i zejdzie, natomiast możesz kombinować karcherem ale nie gwarantuje że czegoś nie uszkodzisz pod ciśnieniem. Znaczy się czegoś nie odczepisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Przed: Po: psiukacz do czyszczenia silnikow z shella + troche wody po duuuzym cisnieniem z myjni zabezieczylem tylko folia sniadaniowa aku i kopulke... po myciu jak jeszcze mokry byl odpalil jak zwykle od pierwszego pykniecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jest taki środek DIMER http://cgi.ebay.pl/DIMER-2-kg-aktywna-pian...6QQcmdZViewItem NUMERO UNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.