Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Stuki w silniku 1.8 kombi 2000r.


Gość jack456
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

--------------------------------------------------------------------------------

 

Witam serdecznie jestem tu pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc

Posiadam Nissana Primere 1,8 kombi z 2000r od jakiegos czasu pojawilu mi sie stuki w silniku (okolice rozrzadu) pojechalem do salonu Nissana i powiedzieli ze to moze rozrzad wiec wymienilem ..ale co sie okazuje stuki niestety nie zanikly...

Objawy sa akie ze na wolnych obrotach ich nie slychac pojawiaja sie w momencie dodawnia gazu ale tez nie stuka caly casy tak silnie ..przy duzych obrotach tak jakby cichly ......mechanik juz sam nie wie co robic...wymienil rozrzad....ale sugeruje ze to moze byc cos na pierwszym zaworze...lub jak to nazwal WARIATOR ...CZY MOZE KTOS MIAL PODOBNY PROBLEM .... nie wiem co robic...a wiadomo kasa za czasci tez nie nalezy do malych...prosze o pomoc...dziekuje pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob 02 Cze, 2007 23:55 ]

mn,n,n,n,n

 

[ Dodano: Sob 02 Cze, 2007 23:57 ]

mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ze Skierniewic .....bylem w Warszawie w ASO ale powiedzieli ze to rozrzad..co okazalo sie blednyhm stwierdzeniem...wariator tez wymienilem ..ale uzywany wiec nie daje gwarancji ze to przyczyna tego....ale halas jest i nie daje mi spokoju..sa juz nie wiem co robic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez problem ciekawi, bo i u mnie jest podobnie. mam identyczny silnik, przebieg 122 tys. km, rocznik 2000. od 2 czy 3 miesięcy na wolnych obrotach słychać delikatne stukanie z komory silnika, w miarę dodawania gazu słychac go coraz mniej, aż w końcu zagłusza go silnik. nie ma żadnych innych objawów "psucia się" czegokolwiek. czy to rzeczywiście łańcuch rozrządu? który powinien wytrzymać 3x tyle co teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie lancuch...ja juz wymienilem caly rozrzad z lancuchem ...wymienilem czujnik cisinienia oleju ...i wymienilem zmiennik fazy (wariator) wiec to nic nie dalo ...skuk jest nadal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli "stukanie jest metaliczne" obstawiam na zbyt wczesny zaplon, ja mam podobny problem i jak pokrecilem zaplonem (opoznilem) stukanie ucichlo. czy zauwazyles jeszcze jakies inne objawy np dymienie z wydechu na wyzszych obrotach?? czy po odpaleniu silnika nie czuc benzyny w spalinach? zobacz jeszcze jedno: po wylaczeniu silnika i lekkim ostudzeniu postaraj sie delikatnie swiece wykrecic i zobacz czy na tlokach nie masz jakiejs substancji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Panowie za cenne uwagi ..postaram sie to posprawdzac...a co do szklanek to ten silnik nie ma szklanek....tyowych ...tez tak sugerowalem .....regulacjie sa na podkladkach....ale powiem mechanikowi bo jestem laikiem ...gdzie mozna szukac.....

co do usterki ..jak najbardziej "stukot metaliczny" w momencie dodawania gazu wzmaga sie przy ok 2500 obotach jest spory pozniej tzn powyzej jakiby cichl...wiec jesli macie jakies propozycjie badz sugestie bede wdzieczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie jack456, czy ten silnik w przeszłości nie miał przygody z zabraknięcim oleju, czyli zapaleniem się kontrolki. Jeśli tak, to obstawiałbym paneweczkę. Z takimi sytuacjami już się spotkałem. Tym bardziej w QG18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie raczej u mnie sie to nie zdarzylo .....ale jest jeszcze wazny szczegol ten stukot wyraznie dochodzi z gornej czesci silnika......tzn gorna lewa strona okolce wariatora moze piersza szklanka sie zaciera (co tez moze byc prawdopodone ) ale nie mam pewnosci...i troche przenosi halas....dwa razy mialem juz rozbierany rozrzad kasy poszlo wiec chce sie podzielic z Wami tymi spostrzezeniami moze ktos mial podobny problem ..pozdrawiam z nadzieja za zawsze cos podpowiecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Koledzy odswierzam temat...

Brat ma Almere N16 z tym samym silnikiem ok 3000obr/min są słyszalne wyraźne stuki...

Co to może być? Wydaje się dochodzić od strony rozrządu, ale stuka jak panewka...

Miał ktoś podobny problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...