Gość mechanizator Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam wszystkich serdecznie. I tak jak myslalem - okazyjnie kupione auta kryja w sobie wiele niemilych tajemnic W niedawno kupionej P11 zauwazylem dziwne odglosy "uderzania" o czestotliwosci zwiekszajacej sie z predkoscia jazdy. Myslalem, ze to prawa strona - poprzednia wlascicielka zarzekala sie, ze jej mechanicy stwierdzili, ze to zapieczony zacisk hamulca. Hmm... mechanicy prezentuja poziom jak w ASO Okazalo sie wczoraj (w koncu znalazlem czas zeby sie wziasc za ogledziny), ze musowo do wymiany jest lozysko piasty z lewej strony (luzy przy poruszaniu w kierunku 3-9 jak cholera) i do tego wydaje mi sie, ze gorny wahacz lewy (duze luzy przy ruszaniu kolem 6-12). Teraz mam takie pytanie: w historii postow znalazlem informacje o tym, zeby przyjrzec sie rowniez lozyskom zwrotnicy, gdyz, jezeli okaze sie, ze sa trafione, a wymienie tylko gorny wahacz, to niebawem znow z winy lozysk zwrotnicy bede musial ten sam wahacz robic. Czy to prawda? Mam jeszcze pytanie, czy we Wroclawiu lub okolicy mozna tanio dostac wahacz i lozysko piasty (lewy przod) ? Z gory dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Teraz mam takie pytanie: w historii postow znalazlem informacje o tym, zeby przyjrzec sie rowniez lozyskom zwrotnicy, gdyz, jezeli okaze sie, ze sa trafione, a wymienie tylko gorny wahacz, to niebawem znow z winy lozysk zwrotnicy bede musial ten sam wahacz robic. Czy to prawda? Tak, zgadza się. Jakby nie patrzeć zawieszenie będzie służyło długo jeżeli zawczasu będzie się wymieniało elemety, które się zużyją. Dlatego jedno w tym przypadku pociąga drugie. A jeżeli jest mowa o górnych wahaczach to tym bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechanizator Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Dziekuje za porade. W takim razie rozejrze sie tez jak cenowo wygladaja lozyska zwrotnicy (najpierw zobacze w jakim sa stanie, bo po co na zapas kase wydawac). Co do wahaczy gornych: na forum znalazlem informacje, jakoby 555 troche spadly na jakosci. Sa dostepne na allegro cos kolo 130 zl za sztuke, w sklepie widzialem po 190, a byly tez na forum informacje, jakoby robiono juz podrobki 555. Moze jednak febi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz_P11 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 witam zawieszenie musisz miec cale sprawne bo jezeli tylko jeden element bedzie wadliwy to bedzie przyspieszal zuzywanie pozostalych jezeli chodzi o sklep we Wrocku polecam Walcar na Lwowskiej mozna kupic dobrej jakosci czesci za rozsadne pieniadze (kpl japonskich tulej do wahacza niecale100zl) a dodatkowo sprzedawca sluzy fachowa porada (wie chyba wszystko o p11) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechanizator Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wielkie dzieki. Dzwonilem juz na Lwowska, ale szwagier ma dostep do jeszcze tanszych czesci. Co do lozyska zwrotnicy - ogladalem rysunki w ksiazce Haynesa i jeszcze jakiejs do p-11 i tam nie ma lozyska zwrotnicy. Jest tylko lozysko piasty (ktore swoja droga musze wymienic, bo huczy, ze az glowa mala). Samych tulejek na wahaczu nie chce wymieniac. Mam primke od niedawna, to jak kupie wahacz dobrej firmy i zacznie padac za jakis czas, to wtedy moze skusze sie na same tulejki. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Owszem jest łożysko w zwrotnicy - weź zdejmij ten blaszany kapturek i ci się pieknie odsłoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yahoo Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 polecam Walcar na Lwowskiej mozna kupic dobrej jakosci czesci za rozsadne pieniadze (kpl japonskich tulej do wahacza niecale100zl) a dodatkowo sprzedawca sluzy fachowa porada (wie chyba wszystko o p11) Całkowicie się z Tobą zgadzam. Koleś godny polecenia. Szkoda tylko że teraz remontuje swój zakład naprawczy i nie bierze żadnych aut. I tak jak myslalem - okazyjnie kupione auta kryja w sobie wiele niemilych tajemnic Koleś kupił okazyjnie Probe - nie działał silnik, ale zapierał się że on to zrobi bez problemu, no i okazało się że musi teraz kupić nowy silnik hehehehehehehehe FACHOWCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mechanizator Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wielkie dzieki. Nie wiedzialem o tym. Na rysunkach tego nie znalazlem. Jeszcze raz dziekuje. Poprawka: znalazlem informacje o tym w ksiazce Haynesa - w czesci dotyczacej wysiegnika i "sworznia krolewskiego" = sworznia zwrotnicy. Przepraszam za niewiedze i niedopatrzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.