Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Blos vs. Sekwencja


Lobo
 Share

Recommended Posts

Witam zakupilem juz prawie wszystko (oprucz BLOS`u) do CAI plus BLOS i taki mam plan, ale ostatnio kolezka zaproponowakl mi za ok 1100pln przerobienie mojego lpg na sekwencje(IVgen)

Moje pytanko dolozyc?

Czy zostac przy moim planie.....

Link to comment
Share on other sites

1100 - blos(około330zł) = dokładaj stanowczo lepsze bo dokładniejszą dawke daje itd. :)

Link to comment
Share on other sites

Blos z power dolotem i firmowym filtrem wyjdzie ok 600zł, przejście na sekwencje 1100zł, ja bym się nie zastanawiał i przerabiał seknwecje, Blos owszem ale do 1,4 - 1,6 a nie do GT... ew do dupowoza 2.0... Ale nie do auta które chce siędłubać no chyba że ktoś zrobi tak jak ja czyli Blosa na czas zmagań zastępuje się krótką alu rurką 70mm :)

 

Przy sekwencji nie podoba mi się mnogość tych przewodów i inych dupereli, BLos pod tym względem wypada bezawaryjnie i znacznie prościej i estetyczniej...

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze jedno, na lpg chce sobie "latac traski" wiecie ekono a to ze tak powiem szybkiej jazdy, wyprzedzania itp PB. W tej chwili zwezka w dolocie straszna. zakupilem stozek, czekam na rury i kolanka i laczniki, i dalej wlanie nie wiem albo Blos i mysle nad wydechem OK.1500pln, albo sekwencja a wydech dopiero przy dobrych wiatrach na jesieni albo wiosna,

Link to comment
Share on other sites

BLOS do ok 5500 obr.min praktycznie nie będzie wprowadzał żadnych strat w twojej GT powyżej tych obrotów znacznie się one spotęgują... wydaje mi się żeby kogoś wyprzedzić na trasie na benzynie to do 5000-5500 obr.min to akurat :)

Link to comment
Share on other sites

wiesz cooba ty dla mnie guru

Poczekac z tym lpg??

sekwencja??

wiesz dupe ci zawracam juz od jakiegos czasu ;)

Pomyslec o sekwencji??

A wydech do gt jakie koszta bys pomyslal??

 

Po prostu sie zastanawiam. lpg ma byc do ekonomiki!

"tjuningowanie" bryki na lpg dla mnie nie ma sensu.

Przelaczam na PB i ogien, a jak jade np na wakacje to 17pln/100km i jest bomba.

Link to comment
Share on other sites

Wydech W El-tecu wyjdzie ok 1500-1550zł od dwururki po sam koniec z końcowym przelotowo komorowych, będzie męski dźwięk choć głowy urywać nie będzie...

 

Ja u siebie robię tak że będe mieć blosa a na czas jakiś wyścigów czy coś będe go zastępować rurką, moim zdaniem szkoda jeszcze bardziej rozgrzebywać wiązki elektrycznej pod montaż sekwencji to raz a dwa że nie pokoi mnie jak się robi dziury w kolektorze ssącym pod wtryski od gazu...

Link to comment
Share on other sites

i ja tak mysle.... sekwencja to jednak ingerecja w budowe silnika

Myslisz ze tak by bylo spoko, tzn. Blos+CAI+wydech??

Oczywiscie plus strojenie SMT6 z JC za pare groszy ;)

na PB bedzie chodzic??

Link to comment
Share on other sites

Guest Albin

ja miałem sekwencję w sunnym gti.Wszystko cacy i ładnie się stroi- ale mapa była tylko do 6000 obrotów- potem constns :(, ale z tego co wiem nowsze instalki są już bardziej rozbudowane

Link to comment
Share on other sites

Obstawiam że BLOS ok 5KM będzie zabierać na benzynie... to jest do przyjęcia na czas morderczych wyścigów czy jakiś imprez motoryzacyjnych co za problem jest go zdemontować... Najtańsze i sprawdzone rozwiązanie, puki co to szkoda pchać kasy w sekwencję, wydech przyniesie więcej pożytku - w końcu to SR20 :)

Link to comment
Share on other sites

Morderczo sie scigac raczej nie bede...... ;)

Czyli lece po blosika po 10.06 i sprobuje sam poskladac na strojenie do Ciebie Coob, chyba ze wolisz sam poskladac....

No i jak pogoda sie poprawi to montuje tego byka K&N :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jaras

Jesli juz zapłaciłes to hmmm troche późno.

 

 

Musisz odpowiedzieć na kilka prostych pytań.

 

Ile km robisz rocznie?

Jak czesto się ścigasz?

Czy ta instalka jest nowa, używana, czy Ci ją w cenie poskłada itp.

 

Masz jeszcze opcję dwóch dolotów. Żeby na benzynie nie tracić kilku Nm na gilotynkę blosa.

 

Przełanczanie na pb żeby wyprzedzić :D:D:D widać ze masz mikser;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Proch

To ja się podepnę pod temat. Co prawda u mnie nie ma dylematu blos czy sekwencja, bo mam to drugie, ale mam pytanie:

Czy do sekwencji można spokojnie zakładać CAI? Czy może nie będzie to współpracować?

Słyszałem, że może zdmuchiwać płomien gazu...? Prawda to? :(:

Link to comment
Share on other sites

Czy do sekwencji można spokojnie zakładać CAI? Czy może nie będzie to współpracować?

Sekwencja obsługuje nawet auta wyposażone albo doposażone w TURBO więc jakie zdmuchiwanie płomienia gazu ??

Link to comment
Share on other sites

Guest Proch

Skoro tak, to świetnie. Bo mi stracha napędził BIKEQ1 w temacie o CAI. :)

Jak tylko sie ogarnę z kasą to biorę się za dolot.

Kuba, a będziesz 06.07 na bemowie?

Link to comment
Share on other sites

Guest Proch

No z tego co czytałem to w każdy pierwszy piątek miesiąca na parkingu na bemowie jest spotkanie...

Stąd moje pytanie. Ale może coś nie na czasie jestem. :|

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
Bo mi stracha napędził BIKEQ1 w temacie o CAI

Hehe... BIKEQ1 takie bzdury tam napisał, że jako zielony w temacie mogłeś mu uwierzyć :D:P

Link to comment
Share on other sites

Guest Proch

No właśnie właśnie. Dzięki johny_fellow i Coobcio za rozwianie wątpliwości. :D

Teraz mam jeszcze parę napraw do zrobienia - klime uszczelnić i nabić, klocki+tarcze przód, wymienić lewy przegub ( czeka w szafie firmy SPIDAN. dobre to? ), i możnaby zawias z przodu wymienić ( wow wyszło dużo :030: ).

Ale zrobię dolot i EGR jak się z tym uporam. A może gdzieś po drodze bo mułek mi się zrobił z nissana. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam. BYlem u kilku specow, intensywnie zawracalem glowe pytaniami Coobciowi i jednak wrzuce sekwencje. moze kiedys stac mnie bedzie zeby uturbic ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest szynas222

Witam zakupilem juz prawie wszystko (oprucz BLOS`u) do CAI plus BLOS i taki mam plan, ale ostatnio kolezka zaproponowakl mi za ok 1100pln przerobienie mojego lpg na sekwencje(IVgen)

Moje pytanko dolozyc?

Czy zostac przy moim planie.....

 

mam takie same pytanie na dniach bede zakladal blosa stad mam pytanie posiadam auto Citroen Zx 1.6 65 kw 88 konie czy reduktor lovato do 90kw elektr rg92 i 128koni starszy czy moze lepszy ten lovato do 140kw???? Tak samo czy starczy przewod od butli do parownika fi6 czy musi byc fi8? Pytam o to bo mowia ze parownik musi byc mocny aby podawal odpowiednio duza dawke gazu szczegolnie powyzej 4tys obrotow.Czekam na odpowiedz

P.S.

Czy do blosai instalcji reduktora bedzie potrzebny elektrozawor o filtr gazu

Edited by szynas222
Link to comment
Share on other sites

szynas222 - to forum Nissana, nie Citroena ;)

 

PS. spokojnie ten "słabszy" powinien dać radę

będzie potrzebny elektrozawór i filtr gazu również :|

 

 

:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...