Lobo Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Witam zakupilem juz prawie wszystko (oprucz BLOS`u) do CAI plus BLOS i taki mam plan, ale ostatnio kolezka zaproponowakl mi za ok 1100pln przerobienie mojego lpg na sekwencje(IVgen) Moje pytanko dolozyc? Czy zostac przy moim planie..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 1100 - blos(około330zł) = dokładaj stanowczo lepsze bo dokładniejszą dawke daje itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Blos z power dolotem i firmowym filtrem wyjdzie ok 600zł, przejście na sekwencje 1100zł, ja bym się nie zastanawiał i przerabiał seknwecje, Blos owszem ale do 1,4 - 1,6 a nie do GT... ew do dupowoza 2.0... Ale nie do auta które chce siędłubać no chyba że ktoś zrobi tak jak ja czyli Blosa na czas zmagań zastępuje się krótką alu rurką 70mm Przy sekwencji nie podoba mi się mnogość tych przewodów i inych dupereli, BLos pod tym względem wypada bezawaryjnie i znacznie prościej i estetyczniej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Jeszcze jedno, na lpg chce sobie "latac traski" wiecie ekono a to ze tak powiem szybkiej jazdy, wyprzedzania itp PB. W tej chwili zwezka w dolocie straszna. zakupilem stozek, czekam na rury i kolanka i laczniki, i dalej wlanie nie wiem albo Blos i mysle nad wydechem OK.1500pln, albo sekwencja a wydech dopiero przy dobrych wiatrach na jesieni albo wiosna, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 BLOS do ok 5500 obr.min praktycznie nie będzie wprowadzał żadnych strat w twojej GT powyżej tych obrotów znacznie się one spotęgują... wydaje mi się żeby kogoś wyprzedzić na trasie na benzynie to do 5000-5500 obr.min to akurat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 wiesz cooba ty dla mnie guru Poczekac z tym lpg?? sekwencja?? wiesz dupe ci zawracam juz od jakiegos czasu Pomyslec o sekwencji?? A wydech do gt jakie koszta bys pomyslal?? Po prostu sie zastanawiam. lpg ma byc do ekonomiki! "tjuningowanie" bryki na lpg dla mnie nie ma sensu. Przelaczam na PB i ogien, a jak jade np na wakacje to 17pln/100km i jest bomba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Wydech W El-tecu wyjdzie ok 1500-1550zł od dwururki po sam koniec z końcowym przelotowo komorowych, będzie męski dźwięk choć głowy urywać nie będzie... Ja u siebie robię tak że będe mieć blosa a na czas jakiś wyścigów czy coś będe go zastępować rurką, moim zdaniem szkoda jeszcze bardziej rozgrzebywać wiązki elektrycznej pod montaż sekwencji to raz a dwa że nie pokoi mnie jak się robi dziury w kolektorze ssącym pod wtryski od gazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 i ja tak mysle.... sekwencja to jednak ingerecja w budowe silnika Myslisz ze tak by bylo spoko, tzn. Blos+CAI+wydech?? Oczywiscie plus strojenie SMT6 z JC za pare groszy na PB bedzie chodzic?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 ja miałem sekwencję w sunnym gti.Wszystko cacy i ładnie się stroi- ale mapa była tylko do 6000 obrotów- potem constns , ale z tego co wiem nowsze instalki są już bardziej rozbudowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Obstawiam że BLOS ok 5KM będzie zabierać na benzynie... to jest do przyjęcia na czas morderczych wyścigów czy jakiś imprez motoryzacyjnych co za problem jest go zdemontować... Najtańsze i sprawdzone rozwiązanie, puki co to szkoda pchać kasy w sekwencję, wydech przyniesie więcej pożytku - w końcu to SR20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Morderczo sie scigac raczej nie bede...... Czyli lece po blosika po 10.06 i sprobuje sam poskladac na strojenie do Ciebie Coob, chyba ze wolisz sam poskladac.... No i jak pogoda sie poprawi to montuje tego byka K&N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Jesli juz zapłaciłes to hmmm troche późno. Musisz odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Ile km robisz rocznie? Jak czesto się ścigasz? Czy ta instalka jest nowa, używana, czy Ci ją w cenie poskłada itp. Masz jeszcze opcję dwóch dolotów. Żeby na benzynie nie tracić kilku Nm na gilotynkę blosa. Przełanczanie na pb żeby wyprzedzić widać ze masz mikser;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Proch Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 To ja się podepnę pod temat. Co prawda u mnie nie ma dylematu blos czy sekwencja, bo mam to drugie, ale mam pytanie: Czy do sekwencji można spokojnie zakładać CAI? Czy może nie będzie to współpracować? Słyszałem, że może zdmuchiwać płomien gazu...? Prawda to? : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Czy do sekwencji można spokojnie zakładać CAI? Czy może nie będzie to współpracować? Sekwencja obsługuje nawet auta wyposażone albo doposażone w TURBO więc jakie zdmuchiwanie płomienia gazu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Proch Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Skoro tak, to świetnie. Bo mi stracha napędził BIKEQ1 w temacie o CAI. Jak tylko sie ogarnę z kasą to biorę się za dolot. Kuba, a będziesz 06.07 na bemowie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 ojej a co tam ma się dziać ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Proch Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 No z tego co czytałem to w każdy pierwszy piątek miesiąca na parkingu na bemowie jest spotkanie... Stąd moje pytanie. Ale może coś nie na czasie jestem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Bo mi stracha napędził BIKEQ1 w temacie o CAI Hehe... BIKEQ1 takie bzdury tam napisał, że jako zielony w temacie mogłeś mu uwierzyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Proch Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 No właśnie właśnie. Dzięki johny_fellow i Coobcio za rozwianie wątpliwości. Teraz mam jeszcze parę napraw do zrobienia - klime uszczelnić i nabić, klocki+tarcze przód, wymienić lewy przegub ( czeka w szafie firmy SPIDAN. dobre to? ), i możnaby zawias z przodu wymienić ( wow wyszło dużo :030: ). Ale zrobię dolot i EGR jak się z tym uporam. A może gdzieś po drodze bo mułek mi się zrobił z nissana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lobo Posted July 12, 2007 Author Share Posted July 12, 2007 Witam. BYlem u kilku specow, intensywnie zawracalem glowe pytaniami Coobciowi i jednak wrzuce sekwencje. moze kiedys stac mnie bedzie zeby uturbic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szynas222 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 (edited) Witam zakupilem juz prawie wszystko (oprucz BLOS`u) do CAI plus BLOS i taki mam plan, ale ostatnio kolezka zaproponowakl mi za ok 1100pln przerobienie mojego lpg na sekwencje(IVgen) Moje pytanko dolozyc? Czy zostac przy moim planie..... mam takie same pytanie na dniach bede zakladal blosa stad mam pytanie posiadam auto Citroen Zx 1.6 65 kw 88 konie czy reduktor lovato do 90kw elektr rg92 i 128koni starszy czy moze lepszy ten lovato do 140kw???? Tak samo czy starczy przewod od butli do parownika fi6 czy musi byc fi8? Pytam o to bo mowia ze parownik musi byc mocny aby podawal odpowiednio duza dawke gazu szczegolnie powyzej 4tys obrotow.Czekam na odpowiedz P.S. Czy do blosai instalcji reduktora bedzie potrzebny elektrozawor o filtr gazu Edited October 19, 2009 by szynas222 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 szynas222 - to forum Nissana, nie Citroena PS. spokojnie ten "słabszy" powinien dać radę będzie potrzebny elektrozawór i filtr gazu również Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eszi Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Jark przecież miejsce tego tematu jest w LPG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.