Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co sprawdzić przy odbiorze?


Gość Sum
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trójkąt i gaśnica na pewno,dojazdówka,apteczka?...jak dealer będzie hojny ,sprawdź sobie działanie wszystkich urządzeń pokladowych,jak się zamykają drzwi,okna,o obsłudze centralnego na pewno zostaniesz powiadomiony i obuczony,sprawdź jak pracuje silnik,siadaj zapinaj pasy i....witaj w gronie brzydali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś otrzymać: koło zapasowe (dojazdówka), podnośnik, klucz do kół, gaśnicę i trójkąt. Apteczka w Polsce nie jest wyposażeniem obowiązkowym więc jej na wyposażeniu nie uraczysz.

 

Ale podstawa to, 2 kluczyki, kod do radia, kluczyków i alarmu (o ile jest instalowany przez ASO), no i sprawdź czy nie ma uszkodzeń mechanicznych lakieru, tapicerki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy szyba kierowcy zaprogramowana jest do automatycznego otwarcia i zamknięcia do końca po naciśnięciu przycisku w drugie położenie.Poproś przy okazji o zademonstrowanie jak to się robi i ustawienie działania pilota centralnego zamka do otwierania auta "na dwa razy" (raz naciśnięty symbol zamkniętej "kłódki" na kluczu otwiera tylko drzwi kierowcy, naciśnięty ponownie - resztę) - moim zdaniem takie rozwiązanie, choć wymaga więcej manipulowania jest bezpieczniejsze i bardziej praktyczne, szczególnie w sytuacji kiedy z auta korzysta tylko kierowca. No i tuż po wyjeździe z salonu szukaj stacji paliw, bo w zbiorniku jest dosłownie parę litrów benzyny :dribble: Szerokiej drogi i wiele zabawy, bo autko jest przesympatyczne :P

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale podstawa to, 2 kluczyki, kod do radia, kluczyków i alarmu (o ile jest instalowany przez ASO), no i sprawdź czy nie ma uszkodzeń mechanicznych lakieru, tapicerki itp.

Co racja,to racja,kluczyki kluczykami,ale ten kod do radia,jak nie dostaniesz to ostro sie upominaj!,bo później jakiekolwiek odłączenie napięcia i nie włączysz radia,a ASO Cię skasuje!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew, już mam całą listę A4 wypisaną - będzie co odhaczać, no i o tym kodzie do connecta i karcie SD też będę pamiętał. :) Instrukcję już mam całą przeczytaną, choć gruba. Żebym tylko zatankować z wrażenia nie zapomniał bo do domciu się nie dokulam o własnych siłach :dribble:

Edytowane przez kules
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kodami kluczyków i radia to szczególnie przestrzegam, to powinny być jakieś karty - ja właśnie ich nie dostałem, nawet po pytaniu czy nie powinno przypadkiem takich być. Dostałem tylko dwa identyczne kluczyki a kod radia wpisano mi w książce gwarancyjnej.

 

 

Dar, tak przy okazji - jak zaprogramować kluczyk, żeby otwierał tak jak pisałeś? Ja czytałem o tym w instrukcji i próbowałem ustawić, ale się nie udawało. Nie jest napisane, czy robić to przy otwartych zamkach, otwartych drzwiach czy zamkniętym samochodzie? Po kilku próbach zrezygnowałem, myśląc, że to nie w mojej wersji - ale Ty chyba masz też Acentę?

Edytowane przez notek-a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jeszcze sprawdzenie przed odbiorem piór wycieraczek. U mnie dopiero na drugi dzień rano podczas deszczu okazało się ze pióro od strony kierowcy ma wadę i zostawia pasek idealnie na wprost moich oczu. Oczywiście w ASO wymienili pióro bez żadnego słowa, no ale musiałem się do nich przejechać i stracić czas. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam acentę 1,6 i kiedy ją odebrałem miała zaprogramowanego pilota na otwarcie-zamknięcie na jeden raz. Sam przeprogramowałem go właśnie na podstawie opisu w instrukcji ale teraz po trzech latach nie bardzo pamiętam jak to zrobiłem :whistle: . Muszę poczytać. Jeśli masz blisko do aso to nauczą cię jak to zrobić-trwa to kilkanaście sekund. Mniemam że za darmo :rolleyes: Jak sobie przypomnę, jak to zrobiłem to napiszę

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisali w instrukcji przytrzymać przez 5 sekund jednocześnie przycisk blokowania i odblokowywania drzwi na kluczyku. światła migną raz co stanowi potwierdzenie przejscia z trybu wygodnego (wszystkie drzwi się otwierają) na tryb antyporwaniowy ( otwierają sie tylko drzwi kierowcy).W sumie o tej funkcji nie wiedziałam gdyby nie wy teraz. Ale rzeczywiscie jedyna wzmianka przy programowaniu mówi że czynność tę należy wykonywać tylko przy stacyjce ustawionej na off wiec być może kluczyk ma być w stacyjce w czasie zmiany programowania ale moge sie mylic aczkolwiek inna interpretacja tego zdania byłaby bezsensowna.

Edytowane przez ulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"off" wskazywałby na to, że można to zrobić będąc poza pojazdem - można zawsze poeksperymentować - popsuć się tego raczej nie da :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"off" wskazywałby na to, że można to zrobić będąc poza pojazdem - można zawsze poeksperymentować - popsuć się tego raczej nie da :rolleyes:

można to zrobic na 100% z pilota z zewnątrz(praktykowałem w 3 modelach w tym 2 nissan)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wszystkim za podpowiedzi:) Już sam sprawdziłem. W instrukcji jest zmyła - jeśli kluczyk jest w stacyjce, nawet w pozycji off, to naciskanie przycisków w pilocie nic nie daje, w tym też jednoczesne naciskanie obu przycisków. Dlatego wcześniej mi się to nie udało i dałem sobie spokój, myśląc, że to nie w mojej wersji. Dziś spróbowałem i udało się. W moim przypadku - naciskałem przez 5 sekund oba przyciski w pilocie siedząc w środku, ale kluczyk nie był w stacyjce. Funkcja działa. Teraz muszę się do niej trochę przyzwyczaić ale myślę, że tak jest bezpieczniej.

A mój serwis - pisałem w innych wątkach, że jest beznadziejny, dlatego myślę że i tu by nie pomógł. Może z niewiedzy, a może z braku chęci. Ale co tu mówić - dziś np. jakiś pajac z tego serwisu, po pytaniu telefonicznym o chlapacze do note, stwierdził, że w katalogu akcesoriów takie nie występują.

No i jeszcze, jak przy okazji przejrzałem znowu instrukcję do alarmu - okazało się, że panowie z serwisu nie powiedzieli, gdzie ukryli mi jakiś przycisk, którym w wypadku awarii alarmu wpisuje się kod pin. Nie znam ani kodu, ani nie wiem gdzie go wklepać. Wychodzi, że panowie z serwisu, są władcami mojego samochodu i w wypadku awarii jestem od nich zależny.

Edytowane przez notek-a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić jeszcze warto ciśnienie w oponach bo mi wydali samochód z ciśnieniem transportowym 3,2 o mało się nie zabiłem bo tak miotało samochodem powyżej 80km/h i nie wiedziałem co jest :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...