Guest jacob81 Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Spotkal sie ktos moze z takimi objawami. Jestem swiezym posiadaczem primery P10 1.6 gaznik 140KM (2 walki sport rozrzad od Świątka) ale na chwile obecna ten samochod to koszmar. Jak mi sie rozgrzeje to nie trzyma wolnych obrotow (prawdopodobnie zle zdemontowana instalka gazu) i wyrzuca wode z pojemnika wyrownawczego chlodnicy (wrze). Przerabial moze to ktos z was juz. Bo zastanawiam sie czy nie bedzie to czasem uszczelka pod głowica. Jaki moze byc koszt tej imprezy ewentualnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Spotkal sie ktos moze z takimi objawami. Jestem swiezym posiadaczem primery P10 1.6 gaznik 140KM (2 walki sport rozrzad od Świątka) ale na chwile obecna ten samochod to koszmar.Jak mi sie rozgrzeje to nie trzyma wolnych obrotow (prawdopodobnie zle zdemontowana instalka gazu) i wyrzuca wode z pojemnika wyrownawczego chlodnicy (wrze). Przerabial moze to ktos z was juz. Bo zastanawiam sie czy nie bedzie to czasem uszczelka pod głowica. Jaki moze byc koszt tej imprezy ewentualnie. Witam,nie narzekaj...też w swojej chciałbym miec 140koni z tym wyrzucaniem płynu to poszperaj na forum bo to na 100% tam jest.Jesli nie uszczelka to masz zapowietrzony układ.Jak odpowietrzyć tez znajdziesz.Jesli to uszczelka to powinno byc widac bąbelki w zbiorniczku,a na stalce olej bedzie jak kawa z mlekiem.A co do instalki miało być "zamontowana" czy faktycznie "zdemontowana"?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 A jakie Ty chcesz mieć wolne obroty przy światkach , które z 90 zrobiły 140?? Na ile masz je ustawione? Skad wiesz, ze masz 140? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacob81 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Jesli chodzi o instalacje to mam na chwile obecna zdemontowana przez poprzedniego wlasciciela. Jezeli chodzi o obroty to mam okolo 1800 obr/min ale do momentu jak ssanie przestanie dzialac potem samochod mi gasnie na jalowym albo przy zdjeciu nogi z gazu. Co do mocy kolega (poprzedni wlasciciel) sprawdzal na hamowni. Ja tego nie robilem ale sprawdzilem to na prostej i dalem troche popalic koledze w mondeo 93 2L 130KM. Takze mi to wystarczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Ustaw obroty biegu jałowego na 1500. Agresywny wałek musi mieć wysokie wolne obroty, taki jego urok. Dopuki ssanie zwieksza obroty jest ok, jak ssanie przestaje działać silnik przechodzi na 750obr. 750obr dla takiego wałka jest stanowczo za mało. Z gażnika wystaje w stronę grodzi takia szpilka z kółeczkiem na końcu. Zwiększ nią wolne obroty. Jak to nie da rady to bedziemy szukac nieszczelności regulacji itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacob81 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Juz mam udalo sie mechanik wykminil przyczyna byly jakies bezpieczniki poprzepalane i nieszczelnosc przewodow teraz czeka mnie jeszcze wymiana skrzyni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AUTOMAT_82 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Zamiast dużo mówić zacytuję Jeremy'ego Clarksona z Top Gear: "Chcecie mieć dobry samochód - kupcie japończyka i nie poprawiajcie fabryki". Nic dziwnego że skrzynia też ci poszła przy takiej mocy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Zamiast dużo mówić zacytuję Jeremy'ego Clarksona z Top Gear: "Chcecie mieć dobry samochód - kupcie japończyka i nie poprawiajcie fabryki".Nic dziwnego że skrzynia też ci poszła przy takiej mocy. O żesz kur... Już lepiej cytyj Benny Hill'a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AUTOMAT_82 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 O żesz kur... Już lepiej cytyj Benny Hill'a. Dla mnie większym autorytetem w motoryzacji jest Jeremy Clarkson więc jego będę cytować. Jeżeli twoim jest Benny Hill to już trudno, współczuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Dla mnie większym autorytetem w motoryzacji jest Jeremy Clarkson więc jego będę cytować. Jeżeli twoim jest Benny Hill to już trudno, współczuję. No to Ci wyłuszczę sens mojej wypowiedzi. Jeremy Clarkson w Top Gear jest komikiem takim jak Benny Hill. Benny nic nie mówi i lepiej w sprawach technicznych komika nie cytować na poważnie. Jesteś jak Matka Teresa ogarniając spółczuciem tak wielu ludzi tuningujących jedną z najbardziej profesjonalnie tuningowanych marek. Dla jasności, Clarkson prywatnie moze być autorytetem. Trzeba jednak odróżnić show i medialną komercyjno-rozrywkową papkę od rzeczowych informacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.