Gość alien657 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam Mam dwa pytania 1. Czy podpiecie auta pod komp. ma sens jezeli nie swieci sie kontrolka checkengine , czy taka diagnostyka moze pokazac jakies bledy jezeli nie swieci sie checkengine? 2. Czy uszkodzony/zabrudzony przeplywomierz ma wplyw na zwiekszone spalanie gazu. Samochód Primera p11.144 1.8 beznyna + gaz sekwencyjny. Dziekuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Z tego co czytałem na forum brudny przepływomierz ma wpływ na spalanie i jakbyś użył funkcji "SZUKAJ" to znajdziesz bardzo dużo postów na ten temat. Miłego szukania i lektury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 U mnie nie było żadnego błędu dot. silnika, ale pojechałem podłączyć się pod kompa, bo miałem błąd poduszki. Przy okazji zapytałem się czy mogą mi sprawdzić slinik, bo mi muli coś. Facet powiedział, że przepustnica do czyszczenia. Był na dobrym tropie - okazało się, że to wina brudnego przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien657 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 To ze brudny/uszkodzony przeplywomierz ma wplyw na wielkosc spalania benzyny wiem , ale czy ma wplyw na wielkosc spalania gazu , przy instalacji gazowej sekwencyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 czas i moment sterowania wtryskiem w instalacjach sekwencyjnych jest dobierany z komputera i wtrysków benzynowych wiec jeżeli na benzynie coś takiego występuje to i na gazie bedzie to miało wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alien657 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Dzieki bardzo wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo. alien657 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wader11 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 z tego co sie orientuje na wlasnym przykladzie to komputer nie pokaze ze przeplywka jest brudna- tylko wskaze odczyt wartosci powietrza - a przeplywka ma wplyw na moc silnika i spalanie- moc traci powyzej 2,5 tys. obrotow i wowczas ona pada ale moga byc tez inne objawy ja przeplywke czyscilem i nic tonie dalo lepiej sprawdzic przepustnice jak kolega z postu napisal- moze byc zasyfiona pozdro. :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwek197 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam, temat juz stary ale nie wiedzialem gdzie napisac. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jaka może być przyczyna tego że nie można się połączyć z komputerem w aucie? Byłem na diagnostyce i powiedziano mi że nie można ustanowić połączenia. Niewiem czym to jest spowodowane a chcialbym uporać sie z falującymi obrotami na biegu jałowym oraz sprawdzić czemu auto lekko zamula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Powodów może być cała masa, ale ja bym stawiał na zły program w czytniku. Jak byłem na diagnostyce swoim autem to dopiero 3 czytnik połączył się z samochodem. Diagnostyke możesz zrobić sobie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.