Guest alien657 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Witam Mam dwa pytania 1. Czy podpiecie auta pod komp. ma sens jezeli nie swieci sie kontrolka checkengine , czy taka diagnostyka moze pokazac jakies bledy jezeli nie swieci sie checkengine? 2. Czy uszkodzony/zabrudzony przeplywomierz ma wplyw na zwiekszone spalanie gazu. Samochód Primera p11.144 1.8 beznyna + gaz sekwencyjny. Dziekuje Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Z tego co czytałem na forum brudny przepływomierz ma wpływ na spalanie i jakbyś użył funkcji "SZUKAJ" to znajdziesz bardzo dużo postów na ten temat. Miłego szukania i lektury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radzio Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 U mnie nie było żadnego błędu dot. silnika, ale pojechałem podłączyć się pod kompa, bo miałem błąd poduszki. Przy okazji zapytałem się czy mogą mi sprawdzić slinik, bo mi muli coś. Facet powiedział, że przepustnica do czyszczenia. Był na dobrym tropie - okazało się, że to wina brudnego przepływomierza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alien657 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 To ze brudny/uszkodzony przeplywomierz ma wplyw na wielkosc spalania benzyny wiem , ale czy ma wplyw na wielkosc spalania gazu , przy instalacji gazowej sekwencyjnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bullitt Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 czas i moment sterowania wtryskiem w instalacjach sekwencyjnych jest dobierany z komputera i wtrysków benzynowych wiec jeżeli na benzynie coś takiego występuje to i na gazie bedzie to miało wpływ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alien657 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Dzieki bardzo wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo. alien657 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wader11 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 z tego co sie orientuje na wlasnym przykladzie to komputer nie pokaze ze przeplywka jest brudna- tylko wskaze odczyt wartosci powietrza - a przeplywka ma wplyw na moc silnika i spalanie- moc traci powyzej 2,5 tys. obrotow i wowczas ona pada ale moga byc tez inne objawy ja przeplywke czyscilem i nic tonie dalo lepiej sprawdzic przepustnice jak kolega z postu napisal- moze byc zasyfiona pozdro. :one: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sylwek197 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Witam, temat juz stary ale nie wiedzialem gdzie napisac. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jaka może być przyczyna tego że nie można się połączyć z komputerem w aucie? Byłem na diagnostyce i powiedziano mi że nie można ustanowić połączenia. Niewiem czym to jest spowodowane a chcialbym uporać sie z falującymi obrotami na biegu jałowym oraz sprawdzić czemu auto lekko zamula. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ice Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Powodów może być cała masa, ale ja bym stawiał na zły program w czytniku. Jak byłem na diagnostyce swoim autem to dopiero 3 czytnik połączył się z samochodem. Diagnostyke możesz zrobić sobie sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.