hippi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Czy ktos zauwazyl, ze jak temp na dworzu wzrazta dosyc mocno > 22zt to auto zaczyna wiecej palic gazu. U mnie wystapil taki efekt. Niedawno byly temperatury takie po 23, 25 st i nagly wzrost spalania do prawie 14,8l/100 i to bez wlaczonej klimy (prawie samobojstwa dokonalem :diabel2: ) - oczywiscie jazda po miescie tylko. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ja tez zauwazylem wzrost spalania ale ja wlaczylem klime i wiem skad sie to pojawilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 No to ja wiem, ze jak siie wlaczy klime to pali wiecej. Mnie chodzi, czy w gorace dni tez bedzie wiecej palic. Rozmawialem ze znajomym, ma passata, i mowil ze jak jest goraco to pali mu o okolo 1-1,5l wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 a mi głośniej pierdzi jak jest gorąco i to nie żart :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 ee mi tam pali normalnie na klimie srednio o 0.6 wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 n o mi tez zaczal palic wiecej... przez klime a takto spalanie w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 U mnie jest wzrost spalania i to całkiem spory 1.5-2l (mam założoną sekwencję Diego). Oczywiście w dużej mierze to sprawa klimy (przy silniczku 1.4 75 KM) czuć bardzo mocno dodatkowe obciążenie. Klima nie tłumaczy jednak wszystkiego. Wydaje mi się że to kwestia zawartości tlenu w gorącym powietrzu, którego ilość maleje, więc pogarszają się warunki do spalania mieszanki, stąd zapewne może brać się "pierdzenie" (czyli dopalanie się resztek mieszanki już w wydechu) wzmiankowane przez kolegę wszoka. To teoria do zweryfikowania przez kogoś kto ma przwoźny miernik AFR, a najlepiej analizator spalin ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirek Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 i Ja również mam ten sam problem. Do tej pory na bełnym zbiorniku gazu (35l) przejeżdzałem ok 300km, a teraz w gorące dni z włączoną klimą ok 220km. To znaczy ze zyżycie gazu wyszło ok 16l/100km - tragedia (chyba taniej wyszłoby na benzynie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Panowie cos nie gra ja na 35l robie 350 km na klimie ale jazda raczej spokojna krecenie auta do 3500 obr i predkosc max 140km/h nie wiem dlaczego wam takie spalanie wychodzi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mi spalanie wzrasta niewiele, jakieś 0,5 - 1L max. Prawdopodobnie od tego, że w ciepłym powietrzu jest mniej tlenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 1. mniej O2 w powietrzu 2. szybsze przełaczanie się na LPG przy starcie i rozgrzewaniu silnika 3. klima 4. miększy asfalt - wieksze opory toczenia niektóre przyczyny zwiekszonego zużycia w gorące dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 dokladnie mniej tlenu, malo efektywne spalanie, slabe osiagi , mocniej wdeptamy gaz -> efekt utrata nerwow i gazu w zbiorniku u mnie z blosem w instalacji najgorzej jest w dni duszne, jesli nawet piecze slonce ale jest wiaterek ktory jest dosc chlodny idzie jak przecinak filtr w zderzaku troche wspomaga to wszsytko, niewyobrazam sobie zasysyu powietrza pod maska badz nieszczelnym dolotem pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 czyli czeka mnie przerobka dolotu z komory w zderzak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 to widze mamy podobny problem, u mnie wzrostu jakiegoś spalania drastycznego nie ma ale też póki jeszcze stożka sie nie dorobie to bede chciał do seryjnej puchy doprowadzić powietrze spod zderzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 filtr w zderzaku albo zasys z okolic zderzaka wlotow itp to podstawa, mi na LPG nablosie do 5tys ciagnal pozniej byla dziura, wszystko zmienilo sie jak wsadzilem stozek w zderzak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Z tym, ze ja nie mam dziury w calym zakresie obrotow. A to ze od 4k dostaje kopa to normalka z tego co czytalem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ale masz wtrysk gazu... a jaki masz dolot, oryginal? i masz puche i do niej rure ktora ssa zimne powietrze pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 No mam "wytrysk" i PB i LPG i oryginalny dolot. Nurtuje mnie jednak pytanie co sie stanie jak wsadze dolot tam gdzie jest pucha i wjade ostro w gleboka kaluze - przeciez moze sie woda dostac do ukladu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 tzn dolot w nadkole? no jak to co moze dostac sie do cylindrow i pozamiatane wtedy jesli jest stozek i jest dobrze zaimpregnowany olejkiem roznie moze byc Tomaszek opowiadal jak wjechal w potezna kaluze to po prostu stozek sie zatkal ale jest ogromne ryzyko ze woda przedostanie sie jesli natomiast mamy obudowany stozek gdzies pod maska czy oryginalna puche z oryginaolnym filtrem to najlepiej dac karbowana rure od puchy do nadkola/zderzaka czy innego wlotu woda czesciowo sie zatrzymana na sciankach i nie pociagnie ja tak wysoko i zas przytocze z relacji Tomaszka ze do polowy rura bywa mokrawa po kaluzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.