Guest knockout1 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Mam szybkie pytanie, wczoraj wracając zagrzał mi się samochód - okazało się że płyn chłodniczy ucieka. Cieżko było zdiagnozować skąd ucieka (było już ciemno) jak ostygł dolałem około 2.5l płynu. Rano była kałuża pod autem i znowu musiałem dolać. Zajrzałem pod auto, okazało się całkiem szybko kapie ale nie wiem skąd ponieważ są tam te osłony plastikowe. Macie może jakiś pomysł gdzie jest wyciek? Po pracy jadę na kanał ale może ktoś z was miał podobny problem? pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gumis210 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 U mnie po zagrzaniu autka wystąpiły identyczne objawy. W moim przypadku padła pompa wody. I nie bylo widać że to z pompy ciekło. Pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 A jeżeli ewentualnie to pompa to jest jakaś metoda żeby chwilowo mniej ciekło? Pasowałoby mi dojechać do garażu w domu a to około 120km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 jesli padla pompa to nic nie zdzialasz, ale nie jezdzij tak bo uszczelke pod glowica wywalisz. Ja juz to przerabialem, tez mi pompa padla. Wez sobie male lusterko i popatrz dokladnie w okolicach pompy wodnej czy gdzies nie cieknie, nie musisz miec do tego kanalu, ale przydalo by sie dobre swiatlo. Jak pompa i bedziesz wymienial to zwroc uwage na uszczelke, zeby sie gdzies nie zawinela, i zeby nie scisnac za mocno bo ja rozwalisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 OK, dzięki za info. Mam jeszcze jedno pytanie ile taka pompa kosztuje i czy trzeba zwrócić na coś uwagę przy jej kupnie (oryginał, zamiennik?). Mam P11 2.0TD. pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 ja w JC zaplacilem ok 130 PLN. Ale ja mam benzynke, nie wiem czy do TD jest inna pompa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Okazało się jednak, że to chlodnica. Nie wiem jeszcze czy będzie dało się to jakoś załatać, w piątek będę ją dopiero wyciągał. Może się jednak okazać, że trzeba będzie kupić nową w związku z tym mam pytanie czy w 2.0TD jest taka sama chłodnica jak w benzynowych silnikach? I czy w P10 ewentualnie P12 są takie same chłodnice? pozdrawiam KO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Tak ale być może będę miał na to jeden dzień, pytam na wszelki wypadek jak by się okazało że np jest dostępna do benzyny a nie do diesla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Najpierw sprawdzę czy się nie da starej naprawić, a później ewentualnie będę wymieniał. Skoro ma nie pasować, będę się rozglądał za chłodnicą z TD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest polszad Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 polecam kipic do TD moze dostaniesz gdzies uzywana w bd stanie!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RVI Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Nową chłodnić do 2,0 td dostaniesz za około 400 zł. Niedawno zmieniałem i nie było problemu z kupnem. Pytanie dlaczego poszła Ci chłodnica ? Polecam sprawdzenia korka czy puszcza na zbiornik wyrównawczy, u mnie nie puszczał i kiszka się zrobiła. Oprócz tego jak juz grzebiesz spawdziłbym kompresję. pzdr. RVI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.