Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] padl przegub


woro_woro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Standardowo - prawy. Jaka firme polecacie?

 

Swoja droga, czy poza stukaniem przy kreceniu dzieje sie cos niedobrego innym elementom zawieszenia przy jezdzie z walnietym przegubem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem najtańszy i w sumie też działa ale przy cofaniu na pełnym skręcie miewam stuknięcie jakby się zacinał

 

Więc sprawdza się stare powiedzenie "Mało płacisz, 2 razy płacisz" i "Tanie jest droższe od drogiego". Lepiej dołożyć parę złotych i mieć święty spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys kupiłem w JC auto, taki marki JC. Nie wytrzymał roku czasu. Całe szczęście że nie wytrzymał bo mogłem go jeszcze reklamować. Troche sie użerałem z JC, ale w koncu oddali kase. Potem wziołem też u nich, ale jakiś lepszy GEIL czy cuś takiego, nie narzekam. Smiga malinowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej w takim ukłądzie jaki jest w nissanie nie wypadnie półoś. Najprędzej po prostu będzie się kręcic w kółko i tyle z jazdy, ale musze przyznać iż aby do czegoś takiego doszło musiał by być naprawde mocno zniszczony, jeśli tylko stuka to raczej daleko Ci do takiego stanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno.

 

Znajomy mechanik mi powiedzial, ze moglby sprobowac wysmarowac jeszcze ten stary, zalozyc oslone i mialbym zobaczyc, jak sie sprawuje. Warte to zachodu? Czy lepiej wymienic komplet i miec spokoj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mechanik mi powiedzial, ze moglby sprobowac wysmarowac jeszcze ten stary, zalozyc oslone i mialbym zobaczyc, jak sie sprawuje. Warte to zachodu? Czy lepiej wymienic komplet i miec spokoj?

2 razy robić tą sama robote, bez sensu, na długo to smarowanie nie wystarczy i czy w ogóle to coś da, nie baw sie w to bo w końcu staniesz na drodze i problem.

Ja polecam NKN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smarowanie niewiele pomoze, z prostej przycyzny. Smar jest wyrzucany z przegubu do gumowej osłony przegubu. Ile byś go nie nałożył i tak w końcu się z niego wydostanie. Możesz po prostu skręcić koło i włożyć rękę. Zgnieciesz te gume i smar wejdzie w przegub. Od razu zobaczysz czy to co kolwiek pomogło, ale nie oszukujmy się. Nie ma to sensu. Wymiana nie jest skomplikowana, na upartego wystarczy podnośnik i można przed blokiem na parkingu to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem przegub firmy protechnic za 140zł i przejechałem na nim już 30kkm. Niedawno padł mi drugi i bez wahania kupiłem taki sam. Jeśli się nie rusza za każdym razem z piskiem opon przy skręconych kołach i nie ma się 200KM pod maską, to nawet nie-japońskie przeguby dadzą radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie sie wydaje ze warunek jest taki aby kupic cos co ma adres producenta jaki kolwiek.

Wszystko byle nie JC Auto i dobrze będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam PASCAL - może ja trafiłem akurat na jakiś słabszy, ale przy ruszaniu stuka, jest to jedno stuknięcie przy szarpnięciu autem np z jedynki na 2. Przy tej okazji niepotrzebnie wymieniłem łącznik stabilizatora i poduszke pod silnikiem :028:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja u siebie mam GLO, zrobiłem już ponad 100tyś i sie trzyma dobrze. Ostatnio zaczyna hałasowac druga strona i postawie na niego drugi raz chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woro_woro jaki przegub w końcu włożyłeś i ile już na nim przejechałeś?

HDK, jakies 50kkm, bez problemow. Na skreconych kolach nie zrywam i staram sie tez nie przyspieszac gwaltownie. Wiadomo, ze nie zawsze mozna, ale staram sie oszczedzac przeguby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mi w p11 2,0 SRi zaczyna terkotac jak skrecam w lewo oraz lekko puka jak jade np. na dwojce w prawo i puszczam kierownice prostujac czyli jak kola wracaja w lewo - czy da sie stwierdzic samemu ze napewno jest to zewnetrzny lewy? a jakie by byly oznaki w przypadku zuzycia wewnetrznego przegubu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wewnętrzny nie pracuje tak bardzo przy skręcie, charakterystyczne stukanie przegubu przy skręcie wskazuje na zewnętrzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze byc ze zewnetrzny lewy terkocze takze przy skrecie w prawo? bo czytalem ze jest zasada - lewy terkocze przy skrecie w lewo i na odwrot. u mnie terkocze skrecajac w lewo i w prawo (ale mniej) ale ewidentnie z lewej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany masz ten który słyszysz ;-) Prościej się nie da ;-)

 

Oczywiście że może terkotac skręcony w obie strony. Może nawet terkotac przy jezdzie na wprost - jak go nie wymienisz teraz to za jakis czas tak wlasnie będzie. Głównie przy ruszaniu.

 

Nie oszczedzaj na przegubie, jak kupisz jakiś badziew to szybko wrócisz do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...