Gość Domin Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Dzisiaj wybieram się do gazownika żeby obgadać sprawę i umówić się na założenie sekwencji. Z tego co mi powiedział przez telefon, najczęściej zakłada Staga. Cena 2400 za STAG300 i 2200zł za STAG200 I teraz mam do was kilka pytań: - STAG200 czy STAG300 :?: - z tego co wyczytałem na forum, STAG korzysta z podzespołów innych firm. Jaki w takim razie wybrać reduktor i wtryski :?: - lubryfikacja zaworów - czy warto to robić, o ile może wzrosnąć koszt instalacji :?: - butla w koło czy w bagażnik. Jak w bagażnik to z boku czy na środku :?: - ostatnio zauważyłem większe spalanie na benzynie. Czy najpierw jechać do mechanika żeby ustawił auto na benzynie czy gazownik wszystko poustawia? Przez tel powiedział mi że zczyta czasy wtrysków żeby ustawić gaz. Jeżeli czasy będą błede to czy sekwencja też będzie działała nie tak jak potrzeba :?: Proszę o bardzo szybką pomoc i z góry dzienks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glocek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam, Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale jeśli chodzi o: - STAG200 a STAG300 to elektronika jest bodajże taka samy tylko różnica w obudowie. - lubryfikacja zaworów - przy nyskach raczej niepotrzebna i nic nie daje. Stosowana głównie przy ceramicznych gniazdach zaworów np. Focusy. - butla raczej w kolo. Choc tu minusem moze byc zmniejszona pojemnosc butli. - Jesli chodzi o sprawdzenie auta to ja przed założeniem gazu upewniłem się czy wszystko jest OK. Natomiast po założeniu gazu wymiana świec + przewody zapłonowe. Ja mam sterownik SEC (polski), wtryski Valtek (zółty) i reduktor KME SILVER i na razie (odpukac) nie ma problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Stag 300 jest następcą Staga 200. Czy warto płacić za to 200 zł to gazownicy najlepiej Ci powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Z tego co czytam, sporo osób ma wtryski Valtek i reduktor KME. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale te wtryski i reduktor będzie pasował do wszystkich instalacji, a przynajmniej do STAG300 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Czy do wszystkich tego nie wiem ale do STAG300 TAK. Ja co prawda mam instalacje KME, wtrysk oczywiście Valtec "czerwone", zbiornik toroidlany o pojemności 45 litrów. Cała instalka działa cacy. Tak jak napisał kolega Glocek lubryfikacja zaworów jest nie potrzebna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 wtryski Valtek (zółty) vs Valtec "czerwone",. Czym one się różnią? Które są lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Różnią sie czasem wtrysku. Jeśli silnik na jałowych obr. ma czasy wtrysków >3ms możesz założyć które chcesz. Jeśli jednak czasy są <3ms to tylko żółte. Są to cewki o rezystancji 1Ohm. Czerwone mają 3Ohmy. Dzięki niskiej rezystancji maja szybsze czasy działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Nie zakładaj żółtych Valteków, ja miałem żółte i ciągle problem z mocą na wysokich obrotach, niby szła ale ciągle to nie było to. Po zmianie na czerwone jest wszystko super, konfiguracja Czerwone Valteki, Stag 300 i jakaś przyzwoita reszta i będziesz zadowolony, tylko coś drogo, ja za 300 dałem 1850zł, ale na żółtych wtryskach, które okazały się gówno warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Wczoraj byłem u gazownika. Wybór padł na STAG300, KME Silver, Valteki i butla w koło. Wtryski nie wiem czy będą żółte czy czerwone. Zależy jakie będą czasy wtrysków. Założenie mogło by być o 200zł tańsze, ale na reduktorze Tomassetto. Jednak jak pcham w to tyle kasy to 200zł już nie robiło mi różnicy. Montaż w przyszły czwartek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 masz SR20DE więc czasy na wolnych są 2.3-2.5 ms więc czerwone spokojnie podejdą, żółtych możesz później żałować, chociaż nie namawiam, bo na początku mi na żółtych też wydawało się że nie jest źle, dopiero wieczór ze stoperem dał obraz całej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Dzięki za podpowiedź. A jest jakaś różnica cenowa między czerwonymi a żółtymi? Żeby gazownik nie zgolił mnie na kasę jak mu powiem że chcę czerwone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 czerwone są tańsze niż żółte. chyba 100zł różnicy w cenie instalki mi powiedzieli na żółtych w stosunku do czerwonych, też uwieżyłem że żółte są szybsze i lepsze, zapłaciłem 100 więcej i dopiero teraz po wymianie na czerwone jestem naprawdę zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 a może coś powiecie jeszcze na temat elektroniki Roxi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 No i jest. Wczoraj odebrałem auto. Z tego co zauważyłem gazownik wtryski założył żółte. Różnicy w mocy nie widzę, ale pewnie zrobię tak jak bullitt, wezmę stoper s porównam osiągi PB vs. LPG. Mam jednak pytanie, chodzi mi o reduktor. Jakiś jest ale nie wiem jaki, a chciałem KME Silver. Jak mam poznać że akurat taki mam założony. Żadnej tabliczki znamionowej nie ma. Proszę o jakieś szczegóły albo o fotkę, jak u Was wygląda reduktor KME Silver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Najlepiej sprawdzaj to tak żeby jechać na tym samym biegu, żeby zmiany biegów nie wpływały na czas całego porównania, bo chcesz tylko sprawdzić to jak silnik przyjął gaz. Ja robiłem testy tego typu: 1. od 100 do 140 na 4tym biegu 2. od 2 000 obr do 6 000 obr na 3 biegu, czasów co prawda nie pamietam ale jak pomierzysz to napisz jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A co z reduktorem. Jak poznać KME Silver :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A co z reduktorem. Jak poznać KME Silver http://www.pitec.pl/index.php?products=pro...&prod_id=17 o tak rozpoznac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rico111 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam, jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem. Pytanie brzmi: Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam, jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem. Pytanie brzmi: Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników Chyba na to co przy kazdej innej instalacji, czyli jak to pracuje, masz byc zadowlony i tyle. Ja sprawdzalem tak: na 2 biegu od 1000 obrotow do odcinki porownujac z benzyna - czy czuje sie roznice, czy nie zamula go gdzies na jakis obrotach pozniej wolno sie przejechalem kawalek, dodajac gaz i puszczajac na niskich obrotach (tak jakbym ruszal w duzym korku, podjezdzajac po toche) i sprawdzalem czy nie rzuca silnikiem Po odebraniu auta mialem takie objawy walsnie pod katem ktrorych robilem pare dni pozniej "dopieszczanie" - jak ciagnalem go do odcinki to przy okolo 5tys obrotow zatrzymywal sie na sekunde i szedl dalej ladnie - zlikwidowano ten punkt zatrzymania - jak delikatnie ruszalem dojechalem obrotami do 2tys i puscilem pedal gazu, szarpalo silnikiem duzo bardziej niz na benzynie - tez poprawili W ogole wczoraj odebralem auto z serwisu po 15tys km i.... wgrali mi nowy soft do STAG300 mojego Przejechalem sie 15km na probe i wydalo mi sie ze bardziej miekko chodzi, ciezko to opisac ale jakby tak walsnie bardzo miekko sie wkrecal nie tracac przy tym nic na dynamice. Gazownik powiedzial ze to samo mowil inny kolo po zmianie softu ne ten sam co mi wgrali Ciekawe jak spalanie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam!Założyłem staga300+valteki(1 ohm)+zavoli.Reduktor wydaje dziwny dźwiek przy gwałtownym krótkim depnięciu na pedał gazu, podobno to częsta wada zavoli.Czy mogę domagać się wymiany reduktora, oraz wtryskiwaczy na 3ohm(nie wiem czy 300 je obsługuje)bo wg.opinii są lepsze i tańsze, oraz autko jest dynamiczniejsze i elastyczniejsze.Ma ktoś może mapki ustawień, lub info na ten temat:średnica wtryskiwaczy,ciśnienie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Parę postów wyżej przecież pisze że mam staga 300 i zmieniłem wtryski z żółtych na czerwone więc stag 300 obsłuży je Co do dźwięków z reduktora to raczej normalne na początku, też tak miałem ale teraz już nie ma tego efektu, to dźwięk rozprężających się membran, nie wiem co do średnic wtryskiwaczy, ale wiem że trochę nawet mam więcej rozwiercone w porównaniu do tego co jest na 2.0 przewidziane, ale nie wiem konkretnie o ile, ciśnienie mam około 1,25-1.3, idzie dobrze, mieści się w 11 litrach czasem schodzi do 10 więc jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam! Potrzebuje parametry ustawień do staga 300+valtec 1 ohm(żółte)+zavoli zeta n. Potrzebuje info: średnica dysz wtryskiwaczy, ciśnienie lpg, a najlepiej obraz mapki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 witam dzwoniłem dzisiaj do zakładu zajmujacego sie zakładaniem instalacji STAG300 i zaproponowali mi cene 2250 zl na redukrorze TAMASETTO czy to nie za drogo?? proponowali tez inna instalacje (sekwencje) chyba firmy ZENIT za 2100 zł i jeszcze takie pytanko - oferuja na allegro STAGA300 http://moto.allegro.pl/item329771707_sekwe...strybutora.html cena jest dosc atrakcyjna chyba, tylko czy to kompletna instalacja?? trzeba napewno dokupic butle (350zl) i koszt załozenia (400zl) w sumie wszystko by wyniosło jakies 1800zl co o tym myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Osobiscie szukalbym dobrego gazownika i u niego bral, bo jak sam kupisz to kto Ci to bedzie serwisowal? bedziesz mial jakis problem (odpukac) i Ci gazownik powie ze bubel kupiles i zebys sie wypchal i co wtedy? Co do instalki, osobiscie mam STAG300, ponad rok juz - jakies 30 tys km bedzie niedlugo, zero problemow, nie da sie dupohamownia odroznic czy jade na LPG czy na PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 z ta instalacja z allegro jednak nie jest tak kolorowo bo 1020zl (instalacja) +400 (załozenie) + 350 (butla) + 180 (zawor) + ok 50 (jakies rurki) = ok 2000 zl za wszystko GRZECHu, ile zapłaciles rok temu za taka instalacje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.