Gość sulej44 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 witam, mam pytanko, co musze kupić, żeby z gaźnika przerobić silnik na wielopunkt, no i oczywiście jakie to części, jak z ich montażem a co najważniejsze jakie koszta. chodzi dokładniej o primere 1.6 z 92r. Czekam na pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 taką opcje też rozważam.... dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Do wymiany:1. Oprzyrządowanie silnika 2. Bak na taki z pompą paliwą 3. Przewody paliwowe itd. do tego dochodzi kompletny kolektor ssący ze wszystkimi czujnikami, do tego trzeba dorbić zaślepkę w pokrywie zaworowej (pod pomp paliwa) Aparat zastąpić tym z wielopunkta i takie tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 mam kolektor ssacy wiec jak by co to jakos tanio oddam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 No tak, ale zawsze możesz iść do przodu. Mam na myśli albo idziesz szeroko albo wcale. Gdybyś wzmacniał wtryskacza część rzeczy i tak byś wymieniał. Walbro, stand-alone, ITB, większe wtryski i co Ci potrzebne z DE nic Klient chce klient ma, klient wymaga klient zapłaci :one: {wiem wiem oszalałem} Czyli wszystko poza wałkami i dziurą na pompkę jest identyczne? Nie poszli po uczuciu taniości z czymś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.