Guest sulej44 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 witam, mam pytanko, co musze kupić, żeby z gaźnika przerobić silnik na wielopunkt, no i oczywiście jakie to części, jak z ich montażem a co najważniejsze jakie koszta. chodzi dokładniej o primere 1.6 z 92r. Czekam na pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sulej44 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 taką opcje też rozważam.... dzieki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Do wymiany:1. Oprzyrządowanie silnika 2. Bak na taki z pompą paliwą 3. Przewody paliwowe itd. do tego dochodzi kompletny kolektor ssący ze wszystkimi czujnikami, do tego trzeba dorbić zaślepkę w pokrywie zaworowej (pod pomp paliwa) Aparat zastąpić tym z wielopunkta i takie tam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukasz_lublin Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 mam kolektor ssacy wiec jak by co to jakos tanio oddam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 No tak, ale zawsze możesz iść do przodu. Mam na myśli albo idziesz szeroko albo wcale. Gdybyś wzmacniał wtryskacza część rzeczy i tak byś wymieniał. Walbro, stand-alone, ITB, większe wtryski i co Ci potrzebne z DE nic Klient chce klient ma, klient wymaga klient zapłaci :one: {wiem wiem oszalałem} Czyli wszystko poza wałkami i dziurą na pompkę jest identyczne? Nie poszli po uczuciu taniości z czymś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.