Fer Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Mam troche pytań co do tych silników, głównie chodzi o RB20DE/DET i RB25DE/DET. Jak te silniki się sprawują ? Czy mody które można przeprowadzić są trudniejsze w wykonaniu niż w wypadku SR20DE. Jak wygląda sprawa z częściami do nich ? Czy w polsce można dostać części do tego czy raczej import z japonii ? Jakie moce można wykrzesać nie idąć w kosztowne i gruntowne przeróbki ? Jeżeli oryginalnie w samochodzie siedział RB20DE z AT czy bez problemu można wrzucić Manuala kupując skrzynie do tego silnika (ze Skyline najprawdopodobniej) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fer Posted June 14, 2007 Author Share Posted June 14, 2007 Bombel, ok zgodze się, tyle że wszystko rozgrywa się albo w Anglii, Nowej Zelandii, Japonii lub USA a tam jest całkiem inny rynek, itp, w Polsce jeszcze mało gada się o tych silnikach bo jest ich jak na lekarstwo ... 1000+km jest możliwe bez problemu w RB26DETT (SKY) lecz na początek jak dla mnie troche wieje grozą. Najbardziej zalerzy mi na info o RB20DE/DET bo praktycznie najmniejszy, z turbo 210koni to tak w sam raz by rozpocząć przygode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 a skad czesci maja byc jak ten silnik praktycznie nie jest obecny na naszym rynku...pozostaje import(z reszta czesci do dlubania w SR rowniez sciaga sie od Wujka Sama) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.