Fer Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Mam troche pytań co do tych silników, głównie chodzi o RB20DE/DET i RB25DE/DET. Jak te silniki się sprawują ? Czy mody które można przeprowadzić są trudniejsze w wykonaniu niż w wypadku SR20DE. Jak wygląda sprawa z częściami do nich ? Czy w polsce można dostać części do tego czy raczej import z japonii ? Jakie moce można wykrzesać nie idąć w kosztowne i gruntowne przeróbki ? Jeżeli oryginalnie w samochodzie siedział RB20DE z AT czy bez problemu można wrzucić Manuala kupując skrzynie do tego silnika (ze Skyline najprawdopodobniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Bombel, ok zgodze się, tyle że wszystko rozgrywa się albo w Anglii, Nowej Zelandii, Japonii lub USA a tam jest całkiem inny rynek, itp, w Polsce jeszcze mało gada się o tych silnikach bo jest ich jak na lekarstwo ... 1000+km jest możliwe bez problemu w RB26DETT (SKY) lecz na początek jak dla mnie troche wieje grozą. Najbardziej zalerzy mi na info o RB20DE/DET bo praktycznie najmniejszy, z turbo 210koni to tak w sam raz by rozpocząć przygode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 a skad czesci maja byc jak ten silnik praktycznie nie jest obecny na naszym rynku...pozostaje import(z reszta czesci do dlubania w SR rowniez sciaga sie od Wujka Sama) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.