Gość cerberus Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam Interesuje mnie czy wszystkie naprawy/wymiany dokonujecie w ASO czy tez moze w mniej znanych jedno- lub dwu- osobowych warsztacikach? Czytam forum od jakiegos czasu, ale nie natknalem sie na podobny watek (moze za slabo szukalem . Swoje poprzednie autko (matiz) 'serwisowal' mi znajomy ktory pracowal w DAEWOO, wiec praktycznie omijalem wszystkie serwisy i ze wszystkim lecialem do niego. Moje pytanie wiec brzmi: Gdzie w Warszawie (lub okolicach) znajde dobry serwis gdzie bez strachu zostawie swoje auto do naprawy? I drugie pytanie: Czy oplaca sie robic cos takiego jak 'przeglad przedzakupowy' w zakupionym juz aucie? Nie jestem mechanikiem samochodowym (profesja calkowicie odmienna) i zwyczajnie sie na tym nie znam a chcialbym wiedziec co auto boli? Pozdrawiam i jednoczesnie witam forumowiczow, to moj pierwszy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...