Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gdzie serwisujecie swoje auta (wawa)


Gość cerberus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Interesuje mnie czy wszystkie naprawy/wymiany dokonujecie w ASO czy tez moze w mniej znanych jedno- lub dwu- osobowych warsztacikach? Czytam forum od jakiegos czasu, ale nie natknalem sie na podobny watek (moze za slabo szukalem :).

Swoje poprzednie autko (matiz) 'serwisowal' mi znajomy ktory pracowal w DAEWOO, wiec praktycznie omijalem wszystkie serwisy i ze wszystkim lecialem do niego.

Moje pytanie wiec brzmi:

Gdzie w Warszawie (lub okolicach) znajde dobry serwis gdzie bez strachu zostawie swoje auto do naprawy?

I drugie pytanie:

Czy oplaca sie robic cos takiego jak 'przeglad przedzakupowy' w zakupionym juz aucie? Nie jestem mechanikiem samochodowym (profesja calkowicie odmienna) i zwyczajnie sie na tym nie znam a chcialbym wiedziec co auto boli?

 

Pozdrawiam i jednoczesnie witam forumowiczow, to moj pierwszy post :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

ja nie naprawiam samochodu w ASO.

Mam mechanika w Legionowie facet ma w miare duży warszat jest dobry i tani.

Potrafi we własnym zakresie załatwić cześci (z upustem) i co najważniejsze bez zapisów.

Kto pierwszy ten lepszy.

Pozdro

Szczepam

 

 

 

 

Witam

 

Interesuje mnie czy wszystkie naprawy/wymiany dokonujecie w ASO czy tez moze w mniej znanych jedno- lub dwu- osobowych warsztacikach? Czytam forum od jakiegos czasu, ale nie natknalem sie na podobny watek (moze za slabo szukalem :).

Swoje poprzednie autko (matiz) 'serwisowal' mi znajomy ktory pracowal w DAEWOO, wiec praktycznie omijalem wszystkie serwisy i ze wszystkim lecialem do niego.

Moje pytanie wiec brzmi:

Gdzie w Warszawie (lub okolicach) znajde dobry serwis gdzie bez strachu zostawie swoje auto do naprawy?

I drugie pytanie: