Gość leszo1 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam. Miesiac temu kupilem Primerke W10 z silnikem 2,0 sr20di(z tego co sie doczytalem na forum),moge sie mylic(napewno jest to mono wtrysk).Musze ja zagazowac,tylko zazowniki doprowadzaja mnie do szalu.Pojechalem do jednego-stwierdzil ze jak zrobi gaz,to na benzynie bedzie warjawac.Pojechalem do drogiego stwierdzil ze za dlugo mu z tym zedzie i nie podejmi sie tego,a jezele zrobi to i tak nie bedzie dobrze chodzic na gazie.Dla tego prosze o pomoc,a dokladniej o foto lub opis w jaki sposub to jest rozwiazane,albo wogole napisac czy da sie zrobic zeby i na pb i lpg chodzilo normlnie.I jescze jedno pytanko czy ktos myslal przerobic jednopunktowy na wielo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 po co tak kombinować poszukaj gazownika co Ci to zainstaluje na blosie - więcej info tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;postorder=asc Whispers ma ten sam silnik co Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ja mam silnik Di troszke podrasowany i orginalna instalacje gazu nissana z 93r i nie ma zadnych problemow z gazem , równo chodzi na benzynce i na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Musze ja zagazowac jeździłem parę ładnych latek w zagazowanyn SR20Di miałem zwykłą instalację LPG II gen. z mixerem, wtedy jak ją zakładałem to nie było wyboru, było to rok około 2000 i albo zwykła za 1350zł , albo próba założenia jakiegoś wtrysku za 4000zł, który mógłby i tak nie działać. Więc decyzja była prosta. Auto dobrze śmigało, praktycznie nie było problemów z nim, natomiast był spadek mocy i zdecydowanie większę spalanie paliwa. Podejrzewam, że moc była na poziomie 100KM, gdzie na benzynie wersja z katalizatoremi miała 115KM i bez 121KM Chyba ponad 100tyś km śmignołem na gazie. Dzisiaj bym do tego auta nie założył takiego gazu z mixerem. Szedłbym w kierunku instalacji bez mixera a z blosem, wiem że też magicy zakładają wtrysk wielopunktowy do takich aut, ale to już jakieś patenty. Więc BLOS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.