GRZECHu Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Znalazlem pare ciekawych artykułów o VQ30DE-K i z tego co wyczytalem roznica w silniku jest tylko w kolektorze dolotowym a daje to w sumie 222 KM - czyli o 29 KM roznicy w stosunku do VQ30DE. Maxima czwartej generacji jest chyba najpopularniejsza z maxim wiec pewnie szlak jest przetarty... Nie przemknely Wam gdzies posty o takiej przerobce? Czy sie da? Czy duzo robot ..itp. (wiem ze Cefiro mial taki 2-stopniowy kolektor wlasnie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Znalazlem pare ciekawych artykułów o VQ30DE-K i z tego co wyczytalem roznica w silniku jest tylko w kolektorze dolotowym a daje to w sumie 222 KM - czyli o 29 KM roznicy w stosunku do VQ30DE. Maxima czwartej generacji jest chyba najpopularniejsza z maxim wiec pewnie szlak jest przetarty... Nie przemknely Wam gdzies posty o takiej przerobce? Czy sie da? Czy duzo robot ..itp. (wiem ze Cefiro mial taki 2-stopniowy kolektor wlasnie) rzuc okiem na projekt mojej maximy. przymierzalme sie do tego, jest to oczywiscie mozliwe ale jest barszo prawdopodobne ze wolne obroty beda za wysokie badz za niskie itp itd. jednakze to nie koniec roznic pomiedzy DE a DEK. ten drugi ma lzejsze tloki i bardziej agresywne walki wydechowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Jesli mowisz o opisie z Twojej strony to tylko napisales jedno zdanie ze masz w planie zakladanie tego kolektora. Co cie powstrzymalo? Koszty sa tak duze? Ciezko dostac czesci? W opisach silnika jest ze duzo poprawiona jest gora w stosunku do VQ30DE, to na 2 biegu bylaby masakra jakby tak pociagnac maximke do odcinki :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Zobaczcie co sie dzieje z silnikami GA14DE i GA16DE po wrzuceniu wałków agresywnych z GA16DS. Wzrost mocy 10 - 30 KM w zależności od silnika. Może same wałki by pomogły z VQ30DE-K No wlasnie we wszystkich opisach jakie znalazlem jest tylko info o innym kolektorze ssacym (2 stopniowy czy jakos tak) a nie ma nic o walkach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Jesli mowisz o opisie z Twojej strony to tylko napisales jedno zdanie ze masz w planie zakladanie tego kolektora. Co cie powstrzymalo? Koszty sa tak duze? Ciezko dostac czesci? W opisach silnika jest ze duzo poprawiona jest gora w stosunku do VQ30DE, to na 2 biegu bylaby masakra jakby tak pociagnac maximke do odcinki :diabel2: co mnie sklonilo aby nie zakladac? to to ze juz mi sie nie bardzo chce dlubac pod maska a dwa to to ze operacja zajmuje ok 2 dni a ja nie moge sobie pozwolic na to aby byc bez auta. instalacja jest prosta, czesci nei sa drogie. w subie caly zyestaw gotowy do zlaozenia sprzedalem za 300$ to chyba niezla cena jak na extra 30 konie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 300$ to chyba niezla cena jak na extra 30 konie Mozesz napisac jeszcze raz dokladnie co wchodzilo w sklad zestawu? Z tego co znalazlem na maxima.org, ECU jest to samo, prawda to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 300$ to chyba niezla cena jak na extra 30 konie Mozesz napisac jeszcze raz dokladnie co wchodzilo w sklad zestawu? Z tego co znalazlem na maxima.org, ECU jest to samo, prawda to? ECU to samo? - BZDURA!! wiec zestawy moga byc roznorakie. To zalezy czy chcesz isc na latwizne czy bawic sie powaznie. Latwizna to sam montaz gornego kolektora ssacego, montaz przelacznika, nawiercanie i gwintowanie otworow w dolnym kolektorze (nei pasuja otwory mocujace) Jezeli chcesz uzyc wiekszych wtryskow 315ccm to musisz uzyc dolnego kolektora ssacego od DEK wiowczas omija sie wiercenie otworow ale znow musisz lutowac nowe wtyczki od wtryskiwaczy. A czy wspominalem ze trzeba miec specjalna przejsciowke aby uzyc starej przepustnicy? Tej z DEK nie polecam bo sa jaja. Komputer zle czyta jej polozenie to samo z IACV. A no i z PCV tez sie trzeba bawic bo nowy kolektor nie pasuje idealnie przez co trzeba tez modyfikowac pokrywe zaworow, badz uzyc pokrywy z DEK ale za tym znow idzie zmiana tylnich cewek z DEK wiec zabawy jest do diabla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 hehe ...sledzilem ten temat, bo dosc mocno mnie zaciekawil , a teraz po tym co napisal Wacu to juz widze ze wchuj roboty z tym bedzie i chyba bez Check Engine sie nie obejdzie na desce Grzechu !!! Jak Ty zrobisz u Siebie i bedzie git, to tez sie zdecyduje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 Szukam jakiegos posta kogos kto zrobil tego "swapa" ale ciezko, sami tuningowcy gawędziarze ale bede szukal dalej az znajde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Szukam jakiegos posta kogos kto zrobil tego "swapa" ale ciezko, sami tuningowcy gawędziarze ale bede szukal dalej az znajde! slabo szukasz. zobacz na te tematy 5th gen VI in a 4th gen http://forums.maxima.org/showthread.php?t=345720 co do pytania Szalonego. check engine murowane, jak nie problemy z EGR, to z TPS albo EVAP system, skaczace obroty, MAP sensor problemy nie mowiac o PCV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 ...slabo szukasz. zobacz na te tematy 5th gen VI in a 4th gen http://forums.maxima.org/showthread.php?t=345720 ... Dzieki za linka! Znalazlem pare z tych tematow ale po przejrzeniu kilkuset postow nic konkretnego sie nie dowiedzialem Jeden z ostatnich linkow jest fajny kolesie opisali pieknie wszystko co potrzebne od A do Z ... latwiej szybciej i taniej wyjdzie chyba szukanie od razu takiej maximy a mialo byc tak pieknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 nie musisz wcale szukac maximy, wystarczy ze dorwiesz taki silnik z wiazka i ECU - tylko ten cholerny immobilajzer [ Dodano: Nie 01 Lip, 2007 22:17 ] http://forums.maxima.org/showthread.php?t=498379 tu jeszcze wydlubalem z orgu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.