Gość Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 ogólnie wydaje sie proste ściąga sie tylko koło pasowe (pompa alternator ew klima) ale podobno jak to zdejme to bede musiał zdjąc też pasek rozrządu kapie strasznie spod tej uszczelki kosztuje grosze (cirka 38zł) a powiedziele że można zrobic to samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Niestety bedziesz musial zdjac tez pasek rozrzadu.Ale nie czekaj z tym bo jak zacznie Ci olejem nasiakac pasek to szybko sparcieje i moze sie urwac. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Powiedz jaki masz silnik, jak to jest SR20... to problemu nie przysparzza to zadnego... No najciezej to będzei zdjac kolo pasowe z wałku - trzeba urzyc duzego ściagacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Powiedz jaki masz silnik, jak to jest SR20... to problemu nie przysparzza to zadnego... No najciezej to będzei zdjac kolo pasowe z wałku - trzeba urzyc duzego ściagacza jak to jest SR20 to zamiast sciagacza wystarcza 2 sruby M6X40 cale gwintowane, w kole pasowym sa dwa orwory nagwintowane. wkrecasz rownomiernie obie sruby o kolo schodzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 sorry nie napisałem jest to silnik 2.0 diesel poza tym zobaczyłem też wyciek na wałku rozrządu po tej samej stronie (czyli pasażera) już widze jak olej pewnie leci po pasku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wokulski Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 No to śmigaj do warsztatu , mnie też to spotkało (260 PLN :evil: ). Niestety żeby wymienić trzeba zdjąć pasek , więc jeżeli się na tym nie znasz to lepiej nie ryzykuj . Wprawdzie w starszych modelach są "znaki " ale te nowsze to już kaplica . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 ja jak zmieniałem to nie mogłem odkrecic sruby na wale trzeba było wykęrcic rozruszniek i zablokować śrubokretem koło zamachowe chyba ze masz pneumata w pobliżu a i tak coś leekko leci po wymianie.. pewnie jak gość wkładał to mu sie podwinął zimerring albo leci z innego miejsca :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.