Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

szok


Guest bartosz_P11

Recommended Posts

Guest bartosz_P11

witam

 

dzisiaj po wyjsciu z pracy przezylem wielki szok!!

otoz zmierzam do swojej p11 patrze i oczom nie wierze,

a tu plama oleju na pol auta pod spodem :zdziw:

 

ogladalem wszystko z gory z boku z dolu i nic niepokojacego nie zauwazylem

nie mam pojecia skad ta plama

olej wygladal na swierzy, konsystencja raczej na jakis hydrauliczny ale skad??

nie pamietam tez czy rano jak parkowalem juz byla bo troszke bylem spozniony i pospiech byl ogromny :)

 

najblizsze dni pokaza

jak sie cos nie zatrze to nie moja plama

 

pzdr

bartosz

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj po wyjsciu z pracy przezylem wielki szok!!

 

Moze koledzy z pracy zrobili kawal i rozlali ci pod autem zebys mial zagadke :diabel2:

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź stan płynu hamulcowego. Może to płyn a nie olej. Kiedyś też zobaczyłem taką plamę ale obejrzałem auto i okazało się że to nie moja, na szczęście :diabel:

Link to comment
Share on other sites

Guest bullitt

jak olej silnikowy to widziałbyś ubytek na bagnecie, zajrzyj do płynu od wspomagania żeby nie zajechać pompy

Link to comment
Share on other sites

Guest bartosz_P11

pierwsze co zrobilem to przelecialem po wszystkich wskaznikach poziou i zbiorniczkach

 

wg mnie wszystko gra????

Link to comment
Share on other sites

moherowi olej z bereta wypadł

Jaki olej, bullitt nie dokuczaj moherom ;) . A na plamy najlepszy VANISH DUAL POWER ODPLAMIACZ. :D

Tak na poważnie to obstawiam płyn wspomagania. Warto sprawdzić osłony na maglownicy. Jak poleci uszczelniacz maglownicy to przy szczelnej osłonie płyn zbiera się właśnie w niej (czasami pokapuje). Płynu dolewasz od czasu do czasu i poziom jest w normie. W końcu osłona pęka i nagle robi się duża plama. A w zbiorniczku płyn ok. Wiem bo tak miałem. Pozdrowienia :)

Link to comment
Share on other sites

Guest mariuszle

To została skrzynia biegów . Z boku skrzyni jest śruba kontrolna oleju sprawdż.

Wjedż na kanał i sprawdż na półosiach w miejscach gdzie wchodzom do skrzyni biegów

może lecieć z usczelniaczy od półosi.

Osobiście miałem przypadek jak kupiłem nissana miałem uszkodzone łożysko wałka sprzegłowego w skrzyni biegów i olej wylatywał uszczelniaczem na tarcze sprzęgłowom

wyniku czego uszkodzeniu uległa tarcza sprzęgłowa.

Objawy były następujące olej wydobywał się na dole łoczenia skrzyni z silnikiem,

ślizgało się sprzęgło przy wiekrzym przyspieszeniu, na wolnych obrotach byłosłychać tarcie metaliczne po wciśnieciu sprzęgła przestawało.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...