Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

szok


Gość bartosz_P11

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartosz_P11

witam

 

dzisiaj po wyjsciu z pracy przezylem wielki szok!!

otoz zmierzam do swojej p11 patrze i oczom nie wierze,

a tu plama oleju na pol auta pod spodem :zdziw:

 

ogladalem wszystko z gory z boku z dolu i nic niepokojacego nie zauwazylem

nie mam pojecia skad ta plama

olej wygladal na swierzy, konsystencja raczej na jakis hydrauliczny ale skad??

nie pamietam tez czy rano jak parkowalem juz byla bo troszke bylem spozniony i pospiech byl ogromny :)

 

najblizsze dni pokaza

jak sie cos nie zatrze to nie moja plama

 

pzdr

bartosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj po wyjsciu z pracy przezylem wielki szok!!

 

Moze koledzy z pracy zrobili kawal i rozlali ci pod autem zebys mial zagadke :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź stan płynu hamulcowego. Może to płyn a nie olej. Kiedyś też zobaczyłem taką plamę ale obejrzałem auto i okazało się że to nie moja, na szczęście :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moherowi olej z bereta wypadł

Jaki olej, bullitt nie dokuczaj moherom ;) . A na plamy najlepszy VANISH DUAL POWER ODPLAMIACZ. :D

Tak na poważnie to obstawiam płyn wspomagania. Warto sprawdzić osłony na maglownicy. Jak poleci uszczelniacz maglownicy to przy szczelnej osłonie płyn zbiera się właśnie w niej (czasami pokapuje). Płynu dolewasz od czasu do czasu i poziom jest w normie. W końcu osłona pęka i nagle robi się duża plama. A w zbiorniczku płyn ok. Wiem bo tak miałem. Pozdrowienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariuszle

To została skrzynia biegów . Z boku skrzyni jest śruba kontrolna oleju sprawdż.

Wjedż na kanał i sprawdż na półosiach w miejscach gdzie wchodzom do skrzyni biegów

może lecieć z usczelniaczy od półosi.

Osobiście miałem przypadek jak kupiłem nissana miałem uszkodzone łożysko wałka sprzegłowego w skrzyni biegów i olej wylatywał uszczelniaczem na tarcze sprzęgłowom

wyniku czego uszkodzeniu uległa tarcza sprzęgłowa.

Objawy były następujące olej wydobywał się na dole łoczenia skrzyni z silnikiem,

ślizgało się sprzęgło przy wiekrzym przyspieszeniu, na wolnych obrotach byłosłychać tarcie metaliczne po wciśnieciu sprzęgła przestawało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...