Gość mar108 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Witam chcialbym zakupic nissana 300 zx i nie wiem czy decydowac sie sie na wersje turbo czy bez, slyszalem ze z turbem bywaja klopoty. Jezeli ktos posiada to autko to bylbym wdzieczny za jakies rady. Jaki rocznik najlepiej kupic, na co zwracac uwage. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 od strony praktycznej niestety nie znam sie na 300zx. ale co do wyboru to zadaj sobie jedno kluczowe pytanie: chcesz miec w miare szybkie czy naprawde szybkie autko? :wink: N/A ma 222bhp co na samochod wazacy circa 1500kg nie oznacza wiele. TT jest jeszcze ciut ciezszy ale 283bhp i dodatkowy moment wynikajacy z charakteru turbo skutecznie zniweluja duza wage a mankamenty turbo sa... ale cos za cos - trzeba na nie uwazac, rozgrzewac i pozwolic spokojnie ostygnac, czesto zmieniac olej itp. - w zamian masz prawie 300koni pod noga i ten piekny moment wciskania w siedzenie gdy turbina sie rozkreci... ja bym sie nawet nie zastanawial :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 tu jest stronka tam sie popytaj :wink: pozdr.... http://www.turbokillers.com/index.php?opti...=62&catid=9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Pewnie żę Turbo ! ! ! Jak turbina padnie to odrazu dać konkretniejszych wymiarów jak seryjna (seryjna to taka jak u mnie w Stage I siedziała - stanowczo zamałą jak dla 3.0) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar108 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 dzieki za rady, poszukam wiec turbo. Dzisiaj koles sprzedal na allegro bialego 1991 za 12500, mozna go jeszcze zobaczyc, no nic bede szukal dalej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 zalezy jak kto dbal...jesli turbiny beda po regeneracji to dlugo na nich nie pojezdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roball Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 zależy po jakiej regeneracji jeśli profi (a mało kto w polsce dobrze robi) to żywotność niewiele gorsza od fabryki jeśli będziesz oglądał auto zwróć uwagę na dym po przegazowaniu auta (nagrzanego oczywiście) jeśli będzie niebieski po puszczeniu gazu na 6000obr to licz się z naprawą turbo (w 300-ce koszty x2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Właśnei że dobrze żę są po regneracji - nie będzie tego trzeba przeprowadzać przez długi długi czas, a jak się bedize prawidłowo auto eksploatować to posłużą na wieki. Oczywiście kwestja jakości tej regneracji - jak są na to jakieś dokumenty albo namiar na firme w ktorej bylo to robione to można wiele się doweidzieć Koszt porządnej regneracji za taką trubinę to od 700zł wwzwyż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 i jak tam poszukiwania :?: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar108 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Szukam i to autko wydaje sie byc jak jednorozec, bardzo rzadkie. Jest jeden na allegro, srebny ale jakis zmeczony i bez turbo. Gdyby ktos cos wiedzial to dajcie znac. Ja mieszkam w anglii tu jest ich duzo ale ubezpieczenie by mnie zjadlo, dlatego wolabym kupic na naszych tablicach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 w Polsce mozesz nie znalezc niezajezdzonego, lepiej sie wybrac do Niemiec, z tym ze zadbany egzemplaz tani nie bedzie. zanim kupilem Primere to ogladalem jednego 300ZX-a za 19 900 pln... juz na pierwszy rut oka strasznie zuzyty i zniszczony wiec dalsze ogledziny sobie odpuscilem. ten sie wydaje niezly: http://www.autoscout24.de/home/index/detai...tsg_detail_bild Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar.108 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Czesc, witam wszsytkich. Kupuje 300 zx nt 91 i chialem sie dowiedziec na co mam uwazac, co sprawdzic przed zakupem. Chcialbym go tez zrobic na cacuszko wiec ciekaw jesetm ktore fabryczne rzeczy nalezy zmienic, lub uaktualnic np: amortyzatory, sprezyny, hamulce? Dziekuje z gory za wszsytkie rady. Pozdrawiam P.S. Co mam zrobic aby umiescic zdjecia autka, ciekaw jestem moze ktos je zna i cos mi o nim powie. http://img241.imageshack.us/content.php?pa...5/300zx3ja8.jpg http://img184.imageshack.us/content.php?pa...1/300zx1zz4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 http://img55.imageshack.us/ wrzuc na ta stronke i linka wklej jednego z tych 4. A co do 300zx To BLACHA jest najsłabsza chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Z32, no fajnie pokaż foty jaki motor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar.108 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 motor 3.0 bez turba, 168 tys km, podobno prawdziwy przebieg, manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 co sprawdzic przed zakupem. Sprawdź jeszcze drążki reakcyjne.Dla większego tłumienia drgań zastosowali tam przeguby gumowe z olejem--lubi wyciekać!.Zdarzają się(rzadko) awarie chipa sterującego pracą rozrządu. A tak pozatym to 3.0 ma 230KM i 273 Nm i ten system 4-ech kół skrętnych normalnie za***iście. 3.0 TT ma 283 KM i 375 Nm Choruje na nie strasznie Bombel nie tylko Ty jak tylko większą kase zarobie to odrazu Z32 będzie moja POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 które to bedzie twoje auto w rodzinie? jak 1sze i jedyne twoje to współczuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Ja tez sie bendzem na takiego czajniczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Mam nadizeje, ze zdajesz sobie sprawe jak drogie sa czesci do tego auta. Z reszta moze Krzysiek zajrzy do tego dzialu i opisze Ci ile kosztowala naprawa zawieszenia. Tak jak Gre napisal, dobrze miec inne auta do jezdzenia a 300zx wyjezdzac raz na czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar.108 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Wiem, ze sa drogie, ale ja mieszkasm w Anglii wiec tu jest latwiejszy dostep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 szukaaj TT bo NA mniej awaryyjnee ale slabee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Wiem, ze sa drogie, ale ja mieszkasm w Anglii wiec tu jest latwiejszy dostep. to pisz od razu na polskie realia dla młodego człowieka to wiecej kłopotu niż radości jak jestes w UK,tam chcesz kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam! Prosze o porady eksplatacyjne modelu 300 ZX TwinTurbo 283KM, jak sie sprawuje, co sie psuje itp:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam, raczej nie znajdziesz zbyt wielu posiadaczy tego auta u nas, poza jednym : http://www.nissanklub.pl/forum/profile.php...file&u=3650 Krzysiek ma właśnie 300 TT więc uderz do niego, sporo sie z nim bawił i napewno wie o nim bardzo dużo, jak sie z nim skontaktujesz to napewno pomoże. Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam, raczej nie znajdziesz zbyt wielu posiadaczy tego auta u nas, poza jednym :http://www.nissanklub.pl/forum/profile.php...file&u=3650 Krzysiek ma właśnie 300 TT więc uderz do niego, sporo sie z nim bawił i napewno wie o nim bardzo dużo, jak sie z nim skontaktujesz to napewno pomoże. Pozdro ! Dzieki Ci barzo:) napisałem już email do Krzyśka. Jestem miłośnikiem V6 nissanków:) zwlaszcza tych 3.o z Maxim:) tak na marginesie:) bo widzę jakiś ciekawy 3.5 litrowy silniczek w Twoim opisie, pewnie ten 280 KM:) Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.