Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] TD - Uszczelka czy nie uszczelka?


Gość piotrekcyba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bardzo łapię z tym puszczaniem na zewnątrz i wewnątrz. Jakbyś mógł sprecyzować to bardziej.

Jutro jadę do mechanika co robi prawie wszystkie nysy z LNKP na diagnozę, to napiszę co stwierdził

 

[ Dodano: Czw 04 Cze, 2009 19:51 ]

trzeba zwalać chłodnice

raczej głowicę

Tak czy siak i tak trzeba ją zwalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam żałować tego zakupu. Jak nie urok to sraczka. Nie ma miesiąca żeby nie dołożyć. Mniej pakowałem w starego francuskiego rzęcha niż w tą niby japońską technologię, co to nigdy Japonii nie widziała

 

Kwestia szczęścia - mi akurat we francuskim szrocie siadła skrzynia biegów, za nim spasowała jakaś używana to przymierzyli trzy. Na koniec okazało się, że biegi i tak niektóre prawie nie chciały wchodzić. Więc mnie to kosztowało tyle to wymiana tej uszczelki (pod warunkiem, że to uszczelka czego ci w tym przypadku życzę, żeby była tylko ona), oprócz tego odlatywały klamki, nie chodził centralny i zawieszenie mimo, że miękkie to mało trwałe. Rdza go żarła jak ja bułki na śniadanie.

 

Ja tam zawsze się pocieszam np. VW. Byłem u pompiarza kiedyś coś się spytać to byłem świadkiem jak do passata za jakiś sterownik do pompy krzyknął mu 1700 zł plus strojenie to gość z płaczem wyłaził, a autem srednio dawało się jeździć - bo tryb serwisowy wyhamowywał autko.

Zawiecha co 20-30 tyś 2 tyś zł za zawieszenie. Fakt, że radocha większa z jazdy takim paskiem bo żwawszy i większy i wygodniejszy, ale żeby był jakiś mało awaryjny i tani ?

 

Przykład: http://www.allegro.pl/item646947540_zestaw...forder_org.html

 

oczywiście można ciut taniej ale gadałem ze znajomym - mało opłacalne

 

A zapomniałem napisać o tylnym zawieszeniu - ciut rzadziej siada ale następne 2 koła do wyrzucenia, że nie wspomnę o padających kołach dwumasowych:

 

Opis sytuacji:

http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=2711129

 

 

Nowe koło dwumasowe:

http://www.allegro.pl/item653387117_kolo_d...30_km_nowe.html

 

Turbiny bardziej wrażliwe bo zmienne geometrie łopatek

 

http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&...rbina+passat+b5

 

I na koniec zajrzyjcie sobie na forum VW jak często te rzeczy robią.

 

Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35

I passek : http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19

 

Choć Cię rozumiem, kase trzeba wyłożyć a to ból - statnio wywaliłem ponad tysiaka na 2 poduszki pod silnik :(:

 

I tak można by szukać jeszcze w fordzie (padające wtryski i turbiny), oplach i innych dieslach - więc głowa do góry :diabel:

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo łapię z tym puszczaniem na zewnątrz i wewnątrz. Jakbyś mógł sprecyzować to bardziej.

Jutro jadę do mechanika co robi prawie wszystkie nysy z LNKP na diagnozę, to napiszę co stwierdził

 

Chodzi mi o to że uszczelkę może wydmuchać na zewnątrz silnika i wtedy po prostu nie ma kompresji i podobno to słychać ale raczej wydmucha do środka albo strzeli głowica w tym miejscu i po prostu jest ciśnienie przepychane do układu chłodzenia.

Tak wogóle to bardzo bąbelki walą do zbiorniczka? Bo u mnie po dłuższej jeździe było jakkuzi. Poza tym zero objawów.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wygląda bardziej na podciekanie płynu do cylindra.

 

Baciarek o Kibelwagenie z zawiechą od T-90 to nawet nie chce mi się dyskutować tak samo jak o pompach wtryskowych w Oplach, pomijając niby poprawioną blachę

 

[ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 13:18 ]

Wróciłem od mechanika Zrobił mi jedynie test na przedmuch :) wężykiem do słoika z wodą. Nie miał czasu na więcej. Chce zdejmować czapę żeby zobaczyć co tak naprawdę tam jest, osobiście tęż jestem tego zdania tylko ale

Jeśli to sama uszczelka to koszt rzędu 1500 ( uszczelki sprawdzenie i regeneracja głowicy)

Jak głowica to te 1500+jakieś 1600 za głowicę czyli 3100

 

Silnik można nabyć za 2000 + 600 przekładka z tym że u gościa który ma pewniaki obecnie brak, Właśnie sprzedał 3 takie w maju a ze szrotów to loteria bo nie ma możliwości sprawdzenia.

Nie wiem czy zdejmować czapę i liczyć,że to tylko uszczelka, czy zarżnąć silnik i szukać drugi. Osobiście stawiam na głowicę bo była przegrzana 10kkm temu ( awaria chłodnicy) i teraz pewnie się odezwała, a koszt jej+regeneracja przekracza wartość drugiego motoru

...ale się narobiło :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Temat troszkę stary ale nie chcę zakładać nowego wątku. Czy uszczelka pod głowice z 2.0 D i 2.0 TD primery są takie same ? U mnie ostatnio zaczęło bąblić w zbiorniczku, wczoraj nawet przegrzał się silnik ( wentylatory chodziły a chłodnica zimna ) po chwili wszystko wróciło do normy, ale w zbiorniczku pojawiła się piana ( nie ma śladu oleju ) płyn nie przedostaję się do oleju. Przypuszczam że to uszczelka ale pewności nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/13571-gowica-w-p11144/page__view__findpost__p__145279__hl__g%C5%82owica__fromsearch__1

 

Stary wątek i nie pamiętam czy była tam odpowiedź na twoje pytanie. Któryś z kolegów (chyba fragles 13 )ma tak zrobione (spytaj na PW ), tak że można. Coś tam trzeba podkładać pod nakrętki na szpilkach, no i są inne wtryski w CD20, tak że musisz brać głowę z nimi. Dokładnie Ci nie wytłumaczę bo aż tak nie zagłębiałem się w ten temat. Wydaje mi się że i koła od pasków rozrządu trzeba też przełożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...