and_pec Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Nie bardzo łapię z tym puszczaniem na zewnątrz i wewnątrz. Jakbyś mógł sprecyzować to bardziej. Jutro jadę do mechanika co robi prawie wszystkie nysy z LNKP na diagnozę, to napiszę co stwierdził [ Dodano: Czw 04 Cze, 2009 19:51 ] trzeba zwalać chłodnice raczej głowicę Tak czy siak i tak trzeba ją zwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zaczynam żałować tego zakupu. Jak nie urok to sraczka. Nie ma miesiąca żeby nie dołożyć. Mniej pakowałem w starego francuskiego rzęcha niż w tą niby japońską technologię, co to nigdy Japonii nie widziała Kwestia szczęścia - mi akurat we francuskim szrocie siadła skrzynia biegów, za nim spasowała jakaś używana to przymierzyli trzy. Na koniec okazało się, że biegi i tak niektóre prawie nie chciały wchodzić. Więc mnie to kosztowało tyle to wymiana tej uszczelki (pod warunkiem, że to uszczelka czego ci w tym przypadku życzę, żeby była tylko ona), oprócz tego odlatywały klamki, nie chodził centralny i zawieszenie mimo, że miękkie to mało trwałe. Rdza go żarła jak ja bułki na śniadanie. Ja tam zawsze się pocieszam np. VW. Byłem u pompiarza kiedyś coś się spytać to byłem świadkiem jak do passata za jakiś sterownik do pompy krzyknął mu 1700 zł plus strojenie to gość z płaczem wyłaził, a autem srednio dawało się jeździć - bo tryb serwisowy wyhamowywał autko. Zawiecha co 20-30 tyś 2 tyś zł za zawieszenie. Fakt, że radocha większa z jazdy takim paskiem bo żwawszy i większy i wygodniejszy, ale żeby był jakiś mało awaryjny i tani ? Przykład: http://www.allegro.pl/item646947540_zestaw...forder_org.html oczywiście można ciut taniej ale gadałem ze znajomym - mało opłacalne A zapomniałem napisać o tylnym zawieszeniu - ciut rzadziej siada ale następne 2 koła do wyrzucenia, że nie wspomnę o padających kołach dwumasowych: Opis sytuacji: http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=2711129 Nowe koło dwumasowe: http://www.allegro.pl/item653387117_kolo_d...30_km_nowe.html Turbiny bardziej wrażliwe bo zmienne geometrie łopatek http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&...rbina+passat+b5 I na koniec zajrzyjcie sobie na forum VW jak często te rzeczy robią. Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35 I passek : http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19 Choć Cię rozumiem, kase trzeba wyłożyć a to ból - statnio wywaliłem ponad tysiaka na 2 poduszki pod silnik : I tak można by szukać jeszcze w fordzie (padające wtryski i turbiny), oplach i innych dieslach - więc głowa do góry :diabel: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Nie bardzo łapię z tym puszczaniem na zewnątrz i wewnątrz. Jakbyś mógł sprecyzować to bardziej. Jutro jadę do mechanika co robi prawie wszystkie nysy z LNKP na diagnozę, to napiszę co stwierdził Chodzi mi o to że uszczelkę może wydmuchać na zewnątrz silnika i wtedy po prostu nie ma kompresji i podobno to słychać ale raczej wydmucha do środka albo strzeli głowica w tym miejscu i po prostu jest ciśnienie przepychane do układu chłodzenia. Tak wogóle to bardzo bąbelki walą do zbiorniczka? Bo u mnie po dłuższej jeździe było jakkuzi. Poza tym zero objawów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 U mnie to wygląda bardziej na podciekanie płynu do cylindra. Baciarek o Kibelwagenie z zawiechą od T-90 to nawet nie chce mi się dyskutować tak samo jak o pompach wtryskowych w Oplach, pomijając niby poprawioną blachę [ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 13:18 ] Wróciłem od mechanika Zrobił mi jedynie test na przedmuch wężykiem do słoika z wodą. Nie miał czasu na więcej. Chce zdejmować czapę żeby zobaczyć co tak naprawdę tam jest, osobiście tęż jestem tego zdania tylko ale Jeśli to sama uszczelka to koszt rzędu 1500 ( uszczelki sprawdzenie i regeneracja głowicy) Jak głowica to te 1500+jakieś 1600 za głowicę czyli 3100 Silnik można nabyć za 2000 + 600 przekładka z tym że u gościa który ma pewniaki obecnie brak, Właśnie sprzedał 3 takie w maju a ze szrotów to loteria bo nie ma możliwości sprawdzenia. Nie wiem czy zdejmować czapę i liczyć,że to tylko uszczelka, czy zarżnąć silnik i szukać drugi. Osobiście stawiam na głowicę bo była przegrzana 10kkm temu ( awaria chłodnicy) i teraz pewnie się odezwała, a koszt jej+regeneracja przekracza wartość drugiego motoru ...ale się narobiło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Temat troszkę stary ale nie chcę zakładać nowego wątku. Czy uszczelka pod głowice z 2.0 D i 2.0 TD primery są takie same ? U mnie ostatnio zaczęło bąblić w zbiorniczku, wczoraj nawet przegrzał się silnik ( wentylatory chodziły a chłodnica zimna ) po chwili wszystko wróciło do normy, ale w zbiorniczku pojawiła się piana ( nie ma śladu oleju ) płyn nie przedostaję się do oleju. Przypuszczam że to uszczelka ale pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/13571-gowica-w-p11144/page__view__findpost__p__145279__hl__g%C5%82owica__fromsearch__1 Stary wątek i nie pamiętam czy była tam odpowiedź na twoje pytanie. Któryś z kolegów (chyba fragles 13 )ma tak zrobione (spytaj na PW ), tak że można. Coś tam trzeba podkładać pod nakrętki na szpilkach, no i są inne wtryski w CD20, tak że musisz brać głowę z nimi. Dokładnie Ci nie wytłumaczę bo aż tak nie zagłębiałem się w ten temat. Wydaje mi się że i koła od pasków rozrządu trzeba też przełożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Chodziło mi o samą uszczelkę pod głowicę bo nie wiem czy będzie pasowała od zwykłego diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.