Guest i105n2k Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Witam, posiadam Nissana Primerę 1,16 16V P10, gdy się zatrzymuję lub znacząco zwalniam i autko jest na luzie wtedy gaśnie (choć nie zawsze). Co może być przyczyną ? Dodam, ze nie mam żadnych problemów z odpalaniem, zużycie paliwa niskie, oleju nie bierze nic (a ma za sobą 327 000 km ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Gażnik, czy wtrysk? Masz LPG?? Trzeba podawać wiecej szczegółów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekmarecki Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Miałem kiedyś coś takiego jak po dłuższej jeździe (od 20 km w lato) przy hamowaniu przed skrzyżowaniem gasł mi silnik i pedał gazu się zacinał na ten moment. przyczyna było zabrudzona przepustnica. Zdjąłem filtr, przeczyściłem przepustnicę i jak ręką odjął. Może masz to samo :?: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i105n2k Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Gażnik, czy wtrysk? Masz LPG??Trzeba podawać wiecej szczegółów. Wtrysk, LPG nie posiadam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Wtrysk, LPG nie posiadam Moze poprostu zwykła regulacja wystarczy.W poprzednim autku miałem podobnie to przyczyna była banalna niepodokrecane opaski na rurze ssącej.Moze to też sprawdz.Pociesze Cie tylko ze jak nie masz elpidżi to mniej spraw do wykluczenia Posprawdzaj i podjedz do kogoś kto sie zna i ma analizator niech sprawdzi.Tyle moich uwag i porad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i105n2k Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Posprawdzałem i nigdzie lewego powietrza nie dostaje, zauważyłem także jeszcze jedną cechę. Gaśnie tylko jak jest ciepły. Objawy wskazywałyby na to źle ustawione obroty biegu jałowego ale w P10 sterowanie obrotami biegu jałowego odbywa sie elektronicznie przez komputer. Kiedyś obiła mi sie o uszy teoria o cienkim już stanie wtrysku paliwa, czy może być to przyczyną ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
burnbrain Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Obroty da sie regulować plastikową śrubą w silniku krokowym i śrubką na dole przepustnicy ograniczającą domknięcie przepustnicy (taka śrubka z kontrą na klucz 8 i śrubokręt krzyżowy). Jak jest zimny to taki zaworek otwiera nieco więcej przepustnice więc nie ma objawów gaśnięcia. Nie wspomnę nawet że pomóc może czyszczenie przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i105n2k Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Obroty da sie regulować plastikową śrubą w silniku krokowym i śrubką na dole przepustnicy ograniczającą domknięcie przepustnicy (taka śrubka z kontrą na klucz 8 i śrubokręt krzyżowy). Jak jest zimny to taki zaworek otwiera nieco więcej przepustnice więc nie ma objawów gaśnięcia. Nie wspomnę nawet że pomóc może czyszczenie przepustnicy. W Renault znajomego był problem z falującymi obrotami na co antidotum było właśnie wyczyszczenie silniczka krokowego. Może to jest jedna z przyczyn? Wykonywał ktoś z Was taką operacje jak czyszczenie silniczka krokowego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest beben1982 Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 ja posiadam p10 LX i mam taki sam problem z PB jak jest zimy to pali ok ale jak tylko złapie temperatury to zaraz gaśnie na wolnych a możecie mi powiedzieć gdzie tam jest krokowiec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.