Guest andrzejtp Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Nie mam w domu instrukcji obsługi a na stronie Nissana nic nie piszą na ten temat. Ktoś może wie jaka jest ładowność naszej Nyski? Masa własna? DMC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andrzejtp Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 No mam... Ale chciałem z danych technicznych. U mnie jest 1546kg i 1092kg (wersja Visia). Być może będę musiał przewieźć glazurę. Wpisy w dowodzie są ważne, bo dają podkładkę przed policjantem - 360kg płytek + ja = ok. 430kg < (1546-1092)kg = 454kg. Niemniej chciałem się też zorientować jak to jest w rzeczywistości - czy przypadkiem nie przedźwignę Nyski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notesik Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Nie przeciążaj autka :!: Na naszych drogach będzie Ci "dobijać", a wtedy bardzo dostają łożyska w kołach. Lepiej podziel. Płytki są bardzo ciężkie, porozkładaj równomiernie na siedzeniach, przy nogach pasażera i mało do bagażnika. Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andrzejtp Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Jednak są sprzedawcy, którzy dadzą sobie radę z zamówieniem, wobec czego płytek nie będę musiał wieźć. A chodziło o dystans ok. 150km Ozorków-Warszawa, więc dzielenie na pół raczej nie wchodziło w grę. Z dowodu rej. wynikało, że spokojnie bym się zmieścił: 330kg-350kg płytek i ja to ciągle wyraźnie poniżej 450kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.a.polak Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 (edited) wracając do tematu ostatnio się zastanawiałem nad tym ile moge do notka załadować wersja Tekna z sierpnia 2007 r, po lifcie, w dowodzie wpisane: masa własna 1182, masa dopuszczalna 1560, co daje tylko 378 kilo ładowności, czy to nie troche mało jak na 5 osobowe auto? (plus bagaż ewentualny?) a może się ktoś walnął? mam orginalne opony Continental ContiPremiumContact 2 185/55 R16 83V (czyli 487 kilo ładowności na oponę = 1948 kg), auto ma wyjechane niecałe 32 000km, z czego 31000 po niemieckich drogach, zawieszenie niezużyte, opony też. Do tego ja jezdze spokojnie, bez szalenstw, w myśl zasady spiesz się powoli. sam ważę roche ponad 100 kilo do tego żonka w stanie błogosławionym, junior, + teściowie na przykład i 330-350 kilo już jest. Uzyskać 48 kilo bagażu to nie problem jak sie jedzie z małym dzieckiem, nie mówię już o wyjeździe do ukochanej mamusi, która napakuje mi słoików, zapraw i innych domowych wyrobów "Bo skoro już przyjechałeś samochodem..." ilo więcej mogę bezpiecznie dołożyć kilogramów ponad limit z dowodu? 10, 20? Czy muszę po prostu robić testy? Edited May 4, 2011 by g.a.polak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 a tam przejmujesz sie, widziałeś kiedyś, żeby ktoś ważył osobowe auto? Ja tam nie ważę gratów, które pakuje do auta i do tego jeszcze na każdy wyjazd trumna na dachu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sosnowiec Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Czyż to nie jest super argument za tym, aby zostawić teściową w domu??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 (edited) 5 dorosłych osób plus przynajmniej 50 kg bagażu zawsze da się notkiem przewieźć - końcu to podobno minivan Edited May 4, 2011 by Dar1962 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.a.polak Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 a tam przejmujesz sie, widziałeś kiedyś, żeby ktoś ważył osobowe auto? Ja tam nie ważę gratów, które pakuje do auta i do tego jeszcze na każdy wyjazd trumna na dachu jasne, tylko że przez to dostaje zawieszenie i opony, co zresztą było wyżej napisane, a na naszych polskich drogach dostaje szczególnie Czyż to nie jest super argument za tym, aby zostawić teściową w domu??? ten argument do mnie przemawia, ciekawe co ona na to btw, ciekawe skąd taka różnica w masie własnej wersji tekna i visia, 90 kilo? nawet biorąc pod uwagę, że to moze byc silnik 1.4, bez klimy i innych gadżetów, to i tak raczej rożnica nie wyjdzie na 90 kilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 różnica wynika na pewno z wyposażenia, porównaj te dwie wersje to zobaczysz m.in. ilość airbagów i takie rzeczy jak choćby brak w biedbej wersji podwójnej podłogi. To wszytsko musi ważyć. Ponadto nie wiem jak homologowali Visie, ale być moze bez klimy, bo są i takie wersje. W akżdym razie DAr ma rację pieć osób plus bagaż to spoko mozna targać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Powiem wam że woziłem kilka razy klinkierówkę po 60szt w bagażniku,i kilka worków zaprawy w środku,...oj było czuć ten ciężar.Tak więc radziłbym ładować nasze cacko wg,własnych odczuć i obserwacji sprzętu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.a.polak Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Dziękuję towarzysze a swoją drogą nie wolno tez zapominać o ciśnieniu w oponach przy pełnej obsadzie i załadowaniu bagażnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.