Gość Dżodżo Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Coobciu a nie masz zaraz jak klapke od wlewu otworzysz i pod tą dziura gdzie wkładasz końcówke węża dystrybutora takiej malutkiej dziurki.Ona chyba własnie odpowiada za odpowietrzanie.Każdy bak musi mieć coś takiego bo inaczej jest duże niebezpieczeństwo wybuchu jak by wogóle nie było odpowietrznika. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 U mnie nie ma czegoś takiego moze sie nie dokladnie przyjrzalem. Korek szczlnie zamyka bak - można poweidizećze hermetycznie, przy kazdym jego wykrecaniu czuc jak idzie poweitrze sprerzone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Z praktycznego punktu widzenia nie powinno tak byc, bo im wieksze cisnienie tym wieksze prawdopodobienstwo wybuchu. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-di Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 niewiem o jakiej dziurce mowicie ale jesli ona jest centralnie pod korkiem wlewu tj po jego srodku i w tej okroglej czarnej obudowie (niewiem jak to nazwac) ti ja to przepcchnalem i niestety to niejest chyba do wlewu tylko do spustu wody deszczowej zeby niestala w korku:) a co do otpowietrzania baku to mam ta DZIURKE szczelna a powietrze zasysa mi dalej a ze mam zawsze plny bak i potem tankuje tak przy polowie to lipa jak otwieram to korek prawie do srodka chce wciagnac:))))) POZDRAWI AM i mysle ze cos sie na ten sposob znajdzie bo wiercenie dziurki to raczej lipa:) a mam p-11 z 98 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Moim zdaniem trzeba wywiercic dziurę - tak jak ma to meijsce w 90% samochodów... Dziurka o srednicy 0,5mm, ja u siebie walne z pewnościa sportowy wlew SPARCO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-di Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 nie no mysle ze trzeba by bylo znalesc przyczyne napewno musi byc jakies miejsce gdzie ma brac powietrze i napewno mi sie to uda zaraz ide walczyc z tym odpowietrzeniem a potem jak pojade to sprawdze czy znowu sie zrobilo podcisnienie w baku:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Spoko co się tym tak przejomować ten typ tak ma poprostu... Konstryktorzy przewidizeli ze tak bedize dobrze to chyba będize dobrze nie ma co tuningować tej części niedoskonałego ukladu... Lepiej zająć się czymś innym :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koniu83 Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 witam tez uwazam ze nie ma sie czym przejmowac. ja na poczatku na kazdej stacji benzynowej pytalem czy to normalne i nikt nie widzial w tym nic dziwnego. wiec chyba nie ma co sobie glowy zawracac szukaniem jakis odpowietrznikow:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 u mnie tak samo!!! szczeze mowiac to nawet sie tym nie przejalem!!! :wink: i wiedze ze slusznie!! 8) poprostu Ten Typ Tak Ma!!!! :twisted: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 A ja doszedłem, że bak nie zasysa tego powietrza tylko je wypuszcza na zewnątrz :!: :idea: W mojej P10-ce korek jest tak skonstruowany, że z zewnątrz powietrze zaśsie do baku ale nie wypuści. Benzyna wydziela opary na skutek czego powstaje ciśnienie w baku. Pytanie tylko czy to nie przeszkadza gdy w baku powstaje ciśnienie :?: :?: :?: :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 W P12 1,8l moich rodziców od nowości w baku wytwarza się podciśnienie. Widocznie tak powinno być. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 u mnie tez zasysa powietrze, na początku sie przejmowalem teraz już o tym zapomniałem bo bardzo żadko coś tam wlewam (LPG), ale poza tym to jak w baku jest podciśnienie to nie ma wpływu na spalanie na pobieranie przez silnik paliwa? jak to jest rozwiązane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Z praktycznego punktu widzenia nie powinno tak byc, bo im wieksze cisnienie tym wieksze prawdopodobienstwo wybuchu.POZDRAWIAM..... Ja sadzę że jest zawór który upuszcza cisnienie gdy przekroczy jakąś granicę - nawet Seicento to mają więc nie sądzę by Nisski były gorsze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 witam jest to '' wina" układu pochłaniacza par paliwa czyli ekologia. zmniejszanie emisji oparów. poprzez podciśnienie w silniku ( pracującym) jest to moim zdaniem lepsze niż ciśnienie w zbiorniku w gorące dni np: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 U mnie w N 14 i P11 jest to samo i wcale sie tym nie przejmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 W mojej P11 Też tak jest i czy mam pusty lub pełny bak. U mnie jest taka dziurka pod korkiem ale jeszcze nie próbowałem. Pozdrawiam wszystkich : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 W mojej P11 Też tak jest i czy mam pusty lub pełny bak. U mnie jest taka dziurka pod korkiem ale jeszcze nie próbowałem.Pozdrawiam wszystkich : Yogi I własnie ta rurka powinna byc odetkana.Jest ona polaczona z bakiem i sluzy do wyrownania cisnienia miedzy cisnieniem w baku, a cisnieniem atmosferycznym, a takze sluzy do splywu paliwa, ktoro Ci np. kapnie z weza przy tankowaniu. POZDRAWIAM..... POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzychoo Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Panowie po co przepychac jakies tam dziurki, po co je wiercić nic nie róbcie-> a dalej zajedziecie na oparach jak paliwa wam zbraknie na trasie, a stacji paliwowej nigdzie nie bedzie pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojan Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Żeby sprawdzić i rozwiuązać ostatecznie sprawę zasysania czy też wysysania powietrza należy: 1. wolniutko odkręcać korek, 2. zbliżyc zapaloną zapalniczkę do wlewu paliwa w momentcie owego zasysania. Jesli płomień wciągnie do środka to rzeczwiście zassa (podciśnienie) Jeśli przed połknięciem przez zbio0rnik płomyka dmuchnie to jednak w zbiorniku jest nadciśnienie. proponuję owe sprawdzenie nagrywać porzez osobę postronną (sędzia techniczny) na video, żeby można było sytuację analizować w zawężonym gronie. Należy zwrócić uwagę szczególną na to czy najpierw zassało czy najpierw dmuchnęło. Bo istnieje prawdopodobieństwo różne od 0, że jak najpierw zassa to potem DMUCHNIE. Takie już są te nyski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 jest tu jakis moderator :wink: dajcie spokoj zasysaniu tak jest w wielu autach i nikt nie robi z tego historii.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Cytat z polskiej instrukcji obsługi Nissana Almery: "Paliwo może być pod ciśnieniem, więc odkręcaj zakrętkę powoli, żeby uniknąć wytrysku paliwa i ewentualnego ochlapania" W moim poprzednim aucie (FIAT BRAVA) też tak było, tzn. syczało przy otwieraniu wlewu paliwa - myślę, że nie ma się czym przejmować Jest to cytat z innego watku, ktory zostal juz zamkniety i z tego cytatu wynika, ze w baku jest wyzsze cisnienie niz na zewnatrz. To tylko takie sprostowanie, ze nie zasysa powietrza tylko je wypuszcza. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 nie wiem jak wy... ale mnie to az tak bardzo nie obchodzi CZY zasysa... czy moze DMUCHA... a juz napewno nie bede tego sprawdzal przykladajac do wlewu paliwa zapalniczki :twisted: a to taki fajny jest wiecie efekt... podjezdzacie na stacje... odkercacie korek... a tu takie "psssss" ... niczym jakis BOV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość so.mar Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 musi zasysać Głodny jest po prostu W każdym samochodzie zasysa jeśli nie ma małej dziury w korku na przepływ powietrza Bo przeciez ubywa paliwa w czasie jazdy i robi sie podciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Mi sie zdaje że jednak dmucha ........... z tym że nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Sprawdzie dobrze, ja sprawdziłem i na 100% zasysa powietrze do zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.