Gość pool_s Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 witam założyłem sekwencje do n15 i troszeczke zaczynają sie cuda dziac: 1) po miesiacu przełączenie na gaz następuje dużo szybciej (pomimo ustawiania przez gazownika) czemu to sie zmieniło? 2)falują obroty po wysprzegleniu. to akurat sie dzieje i na gazie i na benzynie. dziś zauważyłem ze jak sie silnik rozgrzał to obroty idealnie jak przed załozeniem instalki. wcześniej po wysprzegleniu obroty spadaly do 500 by po krótkiej chwili ustawić sie prawidłowo. co wysprzeglenie to do 500 a potem albo 1100 albo 1000. różnie. co to moze byc? prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 witamzałożyłem sekwencje do n15 i troszeczke zaczynają sie cuda dziac: 1) po miesiacu przełączenie na gaz następuje dużo szybciej (pomimo ustawiania przez gazownika) czemu to sie zmieniło? 2)falują obroty po wysprzegleniu. to akurat sie dzieje i na gazie i na benzynie. dziś zauważyłem ze jak sie silnik rozgrzał to obroty idealnie jak przed załozeniem instalki. wcześniej po wysprzegleniu obroty spadaly do 500 by po krótkiej chwili ustawić sie prawidłowo. co wysprzeglenie to do 500 a potem albo 1100 albo 1000. różnie. co to moze byc? prosze o pomoc. 1) moment przelaczenia jest ustalany w zaleznosci od obrotow, temperatury i obciazenia silnika. wiec tak dokladnie momentu ( x minut od odpalenia) nie da sie ustawic 2) zasyfiona przepustnica ,przeplywka, kable zaplonowe, swiece, rozdzielacz, zasyfiony filtr powietrza, jakies lewe powietrze lapie... przyczyn wahan obrotow moze byc sporo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.