Gość zioloo Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 czy ktos pomoze wspomaganie kierownicy chodzi ciezej nie wiem co sie stalo plyn stan pasek od pompy wszystko wyglada dobrze czy kto s mial moze podobne problemy moze to pompa siada ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 czy ktos pomozewspomaganie kierownicy chodzi ciezej nie wiem co sie stalo plyn stan pasek od pompy wszystko wyglada dobrze czy kto s mial moze podobne problemy moze to pompa siada ?? Może i pompa,a może jakiś zawór upustowy sie przyciął w pozycji "otwarty" i ma słabsze cisnienie??Przecież w pompie(albo w maglownicy) coś takiego chyba jest żeby upuszczało olej przy skręconych do oporu kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Wspomaganie w mojej primerce jest okropne. Kierownica kręci się jak w polonezie, a na postoju na asfalcie niemalże trzeba kręcić dwiema rękami. Tak ma być czy coś padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 U mnie było podobnie po wymianie pasków wieloklinowych. Pojeździłem ze 200-300 km i sytuacja wróciła do normy, ale fakt faktem wspomaganie w primerce chodzi dość ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Witam ja nie moge powiedzieć złego slowa na wspomaganie w Primerze, mam porownanie bo w pracy jeźdze różnymi autami Focusy,Octavie i w moim Nissanie naprawde najlżej pracuje wspomaganie Może faktycznie ci którzy mają wątpliwości co do układu wspomagania mają coś popsute. Proponuje odwiedzic jakis konkretny serwis i usunąc usterke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 wspomaganie kierownicy chodzi ciezej nie wiem co sie stalo Pierwsze, to bym się zainteresował krzyżakiem na wale kierownicy, może się zaciera, takie przypadki były. Drugie, wyeliminował kolumny z amortyzatorami, po prostu odłączając końcówki kierownicze. A dopiero po tym czepiał się samej przekładni i pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 na początku jak jezdziłem to wydawało mi sie ze jest idealnie wręcz perfekcyjnie ale ostatnio jezdzilem tydzien micrą i jak wsiadłem spowrotem do primery to jak kolega wsponiał w polonezie sie poczułem nie ten sam samochod i głowe dam ze było o niebo lepiej wcześniej trzeba posprawdzac draństwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 A moze warto zainteresowac sie płynem we wspomaganiu i go wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 A moze warto zainteresowac sie płynem we wspomaganiu i go wymienic Jeśli ktoś wlał nie to co trzeba, to czemu nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 A moze warto zainteresowac sie płynem we wspomaganiu i go wymienic Jeśli ktoś wlał nie to co trzeba, to czemu nie? Nie rozumiem ? Z tego co mi wiadomo to płyn w takich układach sie wymienia, chyba ze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 plynu nie zmienialem bo wyglada bardzo ladnie nie wiem jakie są oznaki jego konca użyteczności nie wiem jak sie do tego zabrac heh czyba pojezdze jeszcze troche az mnie to naprawde zdenerwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 piszesz że pasek wygląda ok, a sprawdzałeś czy jest dobrze naciągnięty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 tak. sprawdzone . luzow na pasku niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 generalnie istnieje opinia że primki mają "twardsze" wspomaganie, aczkolwiek dodać do tego usterkę może już być nieciekawie... u mnie chodzi na tyle lekko że nie odczuwam różnicy prawie jazdy od skręcania w miejscu mimo to uważam że jest trochę ciężej niż w innych autkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Prawidłowe wspomaganie to takie jak nie ma róznicy w kreceniu jak;; na postoju i przy prędkości 140 km chodzi mi o siłe jaka musimy włożyć w ten manewr. ale to fakt primerki maja dosyc ciężki moment skretu są samochody co lżej się kręci, ale nie jest tak żle można się przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 właśnie się przyzwyczajam tylko nie wiem czy do prawidłowego działania wspomagania czy do jakieś usterki - bede musiał porównać z inną primerką bede miał więcej do powiedzenia dziękuje za uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 U mnie jest dziwny efekt, że rano po zapaleniu zimnego silnika wspomaganie jest najmocniejsze i kierownicą kręci się super (dodam że obrtoty są w granicach 800 obr/min). Gorzej jak się nagrzeje i wracam do domu i mam pokręcić troche kierownicą, żeby wstawić auto między 2 inne i wtedy odczuwam że jest duużo słabsze. Niby nic nie cieknie ale wydaje mi się jednak, że płyn wspomagania należy wymienić po ok 200 tyś km bo traci on na wartości po latach i chyba zdecyduje się wymienić płyn. Logicznie myśląc (nie będe się upierał że prawidłowo myśle) po latach płyn stracił na wartościach i po nagrzaniu się a wiadomo że pracuje i nagrzewa się - jego parametry ulegają pogorszeniu. No chyba że ktoś ma wycieki z maglownicy, ale zakładam, że nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 ja mam podobny problem od kliku dni .... dokładnie niedawno opisałem go: tutaj ziolo ... wcale nie należy sie przyzwyczajać tylko poszukać przyczyny złego stanu działania ja osobiście podejżewam pompe moze być nieszczelna w środku i przelewa na uszczelkach stąd jej kiepska sprawność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASPDAREK Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 jaki płyn idzie do Primerki 2.0 Td bpo też bym wymienił bo już ma 204000 tys przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 jaki płyn idzie do Primerki 2.0 Td bpo też bym wymienił bo już ma 204000 tys przejechane Ja dolewałem Elfmatic G3.Taki czerwony.Myśle że tym mozesz zalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Eloo :one: w zeszłym roku przeszedłem gechenne ze wspomaganiem w moim słonku Rozbierałem, cudowałem, czytałem dużo. Kolegą radze podnieść samochód i zobaczyć czy wtedy jak koła w górze będą to kręci sie dobrze. Olej można wymienić na nowy nie zaszkodzi Ja mam ATF II Dextron. A na początek prosze poczytac może pomoże: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...wspomaganie+b12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Czytałem twój cały twoją historie mi chyba ta spręrzynka nie pomoże bo u mnie wszystko jest ok. do póki komora silnika się mocno nie na grzeje np: po wyrzej 25C na zewnątrz włączona klima i do piero po jakiś 20 minutach jazdy odczuwam jakby troch cięrzj chodziło wspomaganie bez klimy muszę przejechać znacznie więcej płyn jest czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.