Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukający zawór w 3.0 v6 (96r.)


Gość SPEEDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak myslicie czym to moze być spowodowane? Najpierw zazął wyraznie klekotać jeden zawór a po 300 km jazdy- silnik zaczął pracować na 5 cylindrów :/

(kumpel zakupił amerykańca z 96 r. i ledwo sie dotoczył do miejsca zamieszkania)

Prosze pomózcie w tej kwestii...pozdr..wszystkich forumowiczów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem ze 2 tyg na 5 cylindrach i nawet o tym nie wiedzialem, byl zamulony lekko i lekko nim rzucalo na niskich obrotach, ale to nie jest jakis 1.6 tylko V6, na 5 cylindrach bez problemu do domu dojedziesz. (nawet check engine mi sie nie swiecil :( ) Wiec moze cos innego padlo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.. dojechac dojechał tylko ze.... na biegu jałowym czuć wibracjie na całym aucie to normalne przy czyms takim...tylko czym to było spowodowane???? jutro odwiedzi mechanika....To ja kumplowi nastreczyłem tego maxa...i teraz mi głupio jak cholera! wrrrr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mowi GRZECHu, na 5 garach nie ma za duzych wibracji.

a zdiagnozowac ktory to gar mozecie sami w 2 min. po prostu odpinajcie po koleji cewki zaplonowe. jesli odepniecie jakas i zobaczucie ze nei ma zmian to bedzie oznaczac "chory" gar.

 

PS. kiedys sie bawilem i maxi palila tylko na 3 garach. jezdzic jezdzila ale nie chciala zapalic. odpalala dopiero po podpieciu czwartego cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...