Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wysterowanie radia w P11.144


Gość kramar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedys to zmienialem, trzeba przy wylączonym radiu wcisnąć przycisk AM-FM, ciągle go trzymając włączyć radio. Radio powinno przejść w tryb rozszerzony. U żywając V wybrać "speed vol" a potem >> lub << ustawić wartość.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

fakt że w książce obsługi jest to źle opisane. Też mi się kiedyś nie udało wejść w rozszerzone ustawienia, mimo że postępowałem wg instrukcji. I tak kilka dni po kupnie auta zastąpiłem fabryczne radio (które poza ładnym pasującym do wystroju kabiny wyglądem nie ma zbyt wiele do zaoferowania) innym radiem o lepszych parametrach. Tak samo głośniki - przednie jeszcze da się wytrzymać, ale tylne ustapiły miejsca 2-drożnym helixom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

generalnie nasz rynek jest traktowany po macoszemu. Zerknijcie na ceny nowych aut w reichu i u nas. Maja niższy podatek (zamiast 22 to 16%), ale nawet cena netto jest wyższa. Ten sam model auta u nich jest tańszy, do tego dochodzą różne promocje i darmowe ekstrasy. Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia. Tak samo w beznynowych 2 litrówkach w szwabskich wersjach zawsze były ksenony a u nas trzeba było za nie dopłacać. Nawet głupiej instrukcji nie mogli porządnie napisac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BINGO!!

K-Stach - jesteś SUPER.

W całej Warszawie, nikt nie umiał mi tego podpowiedzieć. Żadna ze stacji serwisowych Nissana.

Taka "duperela", a oni nie umieją. Co można sobie pomyśleć, w sytuacji, kiedy ma się nie lada problem.

 

Nie dawno pojechałem do jednej takiej ASO w Warszawie. Poza podłączeniem komputera nie umieli nic mi więcej zrobić, ani powiedzieć. Głupia sprawa, ale podczas redukcji biegów i przytrzymania na jałowym, obroty silnika spadają i zatrzymują się na poziomie 1,5 tys. zamiast spaść do do 1000. Komputer "wydał werdykt" bez zgłoszenia błędów. Mechanicy, uciekli, aby nie słyszeć moich pytań. Może kiedyś ktoś będzie umiał to zdiagnozować. Pisałem o tym na forum, ale nic sensownego nie wypowiedziano.

 

Niemniej jednak dziękuję Ci za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

ciężko pracujący silniczek krokowy, zacinający się regulator podciśnieniowy, wadliwa świeca, nieszczelny wężyk odpowietrzenia skrzyni korbowej (pcv), zabrudzony zawór pcv. Któreś z tego jak na mój gust

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bobtrebor
Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia.

 

mam niemieckie p11.144 plastiki są czarne i chwalę to sobie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia.

 

mam niemieckie p11.144 plastiki są czarne i chwalę to sobie :D

 

no to masz megabiedną wersję bo w każdej normalnej były pod kolor nadwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
Chyba nie w każdej. Posiadam wersję ze Szwajcarii. Zderzak tylny jest lakierowany, przednmi niestety tylko częściowo. Dolna część jest czarna. Ponadto nie ma ksenonów.

"w niemieckich" jak napisałem 2 posty wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
A cóż to za różnica. Znajomy sprowadził primerę z Niemiec i jest wersja podstawowa. Jedynym wyposażeniem jest jasiek kierowcy.

Mówimy o primerze p11-144. A Ty wtrącasz jaką? Bo chyba nie p11-144, one miały zawsze 4 poduszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

masz jakiś problem ze sobą? mówiłem o p11-144 że na niemieckim rynku wszystkie znane mi auta (może akurat były w wersjach nieco lepszych od najtańszej) miały malowane dolne plastiki. Nie że wszytkie wersje primer puszczonych na RFN sa bogate, tylko że wszystkie bogate mają malowane dolne plastiki. A Ty wyjeżdżasz z jakąś p10 i jeszcze gadasz do mnie jak do upośledzonego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość cornholio78

dziwne bo moje radio odłączałem kilka razy i nigdy nie wołało o kod. Jeśli dobrze myślę, to radio trzeba dopasować do reszty systemu NATS bo pochodzi z innego egzemplarza samochodu. Gdyby było od Twojego to nie wołałoby o kod. Na wszelki wypadek zadzwoń do serwisu i zapytaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pochodzi od innego samochodu ale już kiedyś wprowadziłem ten kod tylko nie pamiętam jak wprowadziłem tą cyferke 8 bo mam w kodzie ósemke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeszcze raz o wysterowaniu radia. Wszedłem w ustawienia rozszerzone, ustawiłem poziom głośności po włączeniu i dalej lipa :( żaden klawisz nie działa. Nie wiem jak zapisać ustawienia. Albo jestem zbyt tępy, albo strzelone radyjko. Może ktoś pomoże, bo bolą uszy po uruchomieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...