Gość kramar Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 kurde zastanawialem sie nad tym wzrostem glosnosci. Bede mial chwile czasu to podlubie i zobacze czy uda mi sie to poustawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Kiedys to zmienialem, trzeba przy wylączonym radiu wcisnąć przycisk AM-FM, ciągle go trzymając włączyć radio. Radio powinno przejść w tryb rozszerzony. U żywając V wybrać "speed vol" a potem >> lub << ustawić wartość. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 fakt że w książce obsługi jest to źle opisane. Też mi się kiedyś nie udało wejść w rozszerzone ustawienia, mimo że postępowałem wg instrukcji. I tak kilka dni po kupnie auta zastąpiłem fabryczne radio (które poza ładnym pasującym do wystroju kabiny wyglądem nie ma zbyt wiele do zaoferowania) innym radiem o lepszych parametrach. Tak samo głośniki - przednie jeszcze da się wytrzymać, ale tylne ustapiły miejsca 2-drożnym helixom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Niestety w polskiej instrukcji jest to opisane beznadziejnie. Tłumacz nie popisał się. Sposób wejścia do menu rozszerzonego znalazłem w instrukcji niemieckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 generalnie nasz rynek jest traktowany po macoszemu. Zerknijcie na ceny nowych aut w reichu i u nas. Maja niższy podatek (zamiast 22 to 16%), ale nawet cena netto jest wyższa. Ten sam model auta u nich jest tańszy, do tego dochodzą różne promocje i darmowe ekstrasy. Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia. Tak samo w beznynowych 2 litrówkach w szwabskich wersjach zawsze były ksenony a u nas trzeba było za nie dopłacać. Nawet głupiej instrukcji nie mogli porządnie napisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 BINGO!! K-Stach - jesteś SUPER. W całej Warszawie, nikt nie umiał mi tego podpowiedzieć. Żadna ze stacji serwisowych Nissana. Taka "duperela", a oni nie umieją. Co można sobie pomyśleć, w sytuacji, kiedy ma się nie lada problem. Nie dawno pojechałem do jednej takiej ASO w Warszawie. Poza podłączeniem komputera nie umieli nic mi więcej zrobić, ani powiedzieć. Głupia sprawa, ale podczas redukcji biegów i przytrzymania na jałowym, obroty silnika spadają i zatrzymują się na poziomie 1,5 tys. zamiast spaść do do 1000. Komputer "wydał werdykt" bez zgłoszenia błędów. Mechanicy, uciekli, aby nie słyszeć moich pytań. Może kiedyś ktoś będzie umiał to zdiagnozować. Pisałem o tym na forum, ale nic sensownego nie wypowiedziano. Niemniej jednak dziękuję Ci za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 ciężko pracujący silniczek krokowy, zacinający się regulator podciśnieniowy, wadliwa świeca, nieszczelny wężyk odpowietrzenia skrzyni korbowej (pcv), zabrudzony zawór pcv. Któreś z tego jak na mój gust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia. mam niemieckie p11.144 plastiki są czarne i chwalę to sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Nawet głupie plastiki pod zderzakami i na progach w polskich p11-144 były zawsze czarne, a w niemieckich seryjnie malowane pod kolor nadwozia. mam niemieckie p11.144 plastiki są czarne i chwalę to sobie no to masz megabiedną wersję bo w każdej normalnej były pod kolor nadwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Chyba nie w każdej. Posiadam wersję ze Szwajcarii. Zderzak tylny jest lakierowany, przednmi niestety tylko częściowo. Dolna część jest czarna. Ponadto nie ma ksenonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Chyba nie w każdej. Posiadam wersję ze Szwajcarii. Zderzak tylny jest lakierowany, przednmi niestety tylko częściowo. Dolna część jest czarna. Ponadto nie ma ksenonów. "w niemieckich" jak napisałem 2 posty wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 A cóż to za różnica. Znajomy sprowadził primerę z Niemiec i jest wersja podstawowa. Jedynym wyposażeniem jest jasiek kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 A cóż to za różnica. Znajomy sprowadził primerę z Niemiec i jest wersja podstawowa. Jedynym wyposażeniem jest jasiek kierowcy. Mówimy o primerze p11-144. A Ty wtrącasz jaką? Bo chyba nie p11-144, one miały zawsze 4 poduszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Dobra, Twoja Racja. TY masz Rację. Jest Tak, jak mówisz. Nigdy nie było inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 masz jakiś problem ze sobą? mówiłem o p11-144 że na niemieckim rynku wszystkie znane mi auta (może akurat były w wersjach nieco lepszych od najtańszej) miały malowane dolne plastiki. Nie że wszytkie wersje primer puszczonych na RFN sa bogate, tylko że wszystkie bogate mają malowane dolne plastiki. A Ty wyjeżdżasz z jakąś p10 i jeszcze gadasz do mnie jak do upośledzonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 W zupełności masz rację, do samego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 brak argumentów uzupełniasz takimi tekstami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Jak wprowadzić kod do radia, chodzi mi o cyferke 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 No postarajcie się i napiszcie jak ten kod wprowadzić bo smutno tak bez radia jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 dziwne bo moje radio odłączałem kilka razy i nigdy nie wołało o kod. Jeśli dobrze myślę, to radio trzeba dopasować do reszty systemu NATS bo pochodzi z innego egzemplarza samochodu. Gdyby było od Twojego to nie wołałoby o kod. Na wszelki wypadek zadzwoń do serwisu i zapytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 No pochodzi od innego samochodu ale już kiedyś wprowadziłem ten kod tylko nie pamiętam jak wprowadziłem tą cyferke 8 bo mam w kodzie ósemke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaher Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jeszcze raz o wysterowaniu radia. Wszedłem w ustawienia rozszerzone, ustawiłem poziom głośności po włączeniu i dalej lipa żaden klawisz nie działa. Nie wiem jak zapisać ustawienia. Albo jestem zbyt tępy, albo strzelone radyjko. Może ktoś pomoże, bo bolą uszy po uruchomieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.