Gość raffaell Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Jestem już umówiony na założenie Sequenta 24 BRC (na poniedziałek) za 3000zł. Do p11.144 1.8. Ale dzisiaj znajomy odbiera auto od innego gazownika, który montował BRC i przerzucił się na coś innego (zadzwonię tak i zapytam na co), bo miał problemy "pogwarancyjne". Ponoć po 50 tys. padają wtryskiwacze gazu, gorzej go wyregulować. Jak to faktycznie jest. Czy warto dać te 3000 i liczyć że nic nie nawali, czy 2300 (zadzwonię to napiszę za co) i ponoć z tym nie ma żadnych problemów, a ewentualna naprawa jest dużu tańsza. Ile kosztują te wtryskiwacze do BRC? [ Dodano: Sro 25 Lip, 2007 14:33 ] Już wiem jaka to ta tańsza instalka. KME. Poczytałem trochę pozytywów na temat KME i chyba się skuszę :030: [ Dodano: Czw 26 Lip, 2007 12:15 ] Zdecydowałem się już chyba na KME. Ale mam następne pytanie: Standardowo chcą mi założyć wtryski Matrix. Można też zamówić Valtek. Czy do mojego silnika dawać żółte czy czerwone? Czy tego matrixa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evelina Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Właśnie niedawno założyłam sekwencję BRC, przedtem dumałam nad tańszą i którą mogłabym założyć w swoim mieście miały to być wtryski valtek. Po rozmowie z panem gazownikiem stwierdził że do mojego auta to czerwone valteki, ostatecznie zdecydowałam się jednak na założenie BRC w Czakramie bo miałam dobre doświadczenia w poprzednim aucie z tą instalacją i firmą. Pan od BRC powiedział, że czerwone wtryski valtek byłyby nie do wyregulowania a auto paliłoby jak smok. Generalnie jestem bardzo zadowolona z BRC, pan który montował instalke założył w tamtym roku tylko 480 instalek a pracuje w tym od 15 lat, BRC ma pomarańczowe wtryski. Ja postawiłam na droższą instalke bo myślę, że bardziej się opłaca inwestować w święty spokój. Wg mnie najważniejszy jest wybór odpowiedniego warsztatu zakładającego instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Znam ludzi którzy na wtryskach BRC zrobili ponad 150 kkm. i jeżdżą dalej. Wszystko zależy od gazu jaki tankujesz i od regularnych przeglądów. Ja w służbówce mam SQ24, zrobiłem ponad 90 kkm, tankuję tylko na BP i zero problemów. Matrixy to żadna rewelacja, kleją sie po 30kkm. Pozdr..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Odradzam Valteki, miałem takie w Toyocie i kleiły się jak cholera, pracowały nieliniowo. Jeśli już Valteki to tylko czerwone, dysze 2,0 - wydatek walteka można regulować specjalną maszynką. Za każdym razem na tej maszynce mechanik otrzymywał inne wartości - i to ma być liniowy wtryskiwacz? Wtryski BRC regulować sie nie da , zaś hulają ludziom po 50-100 kkm , takiego przebiegu Vatek nie wytrzyma bez regulacji czyszcenia, czy wymiany - pozdrawiam. Teraz na BRC mam 50 kkm i nic a nic z instalką nie robię. Z Elpigazem i Valtecami grzebałem w instalce prawie co 2 miesiące regularnie. Mając własny soft, fejs i laptopa było mi łatwiej, ale co z tego jak wtrysk jeden, drugiemu nierówny wydatek miał przy tym samym cisnieniu - rozjazd mapy był, a nie wiedziałem od czego. Nie mając maszynki do regulacji Valteków wymieniłem w końcu na wtryski Matrix i sprzedałem auto - teraz pewnie buja sie z tym ktoś inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 No to teraz mam już mętlik w głowie. Różnica 700 zł na korzyść KME (przynajmniej u mnie). BRC montują w nissanie i mają już z tymi silnikami duże doświadczenie. KME u jakiegoś partnera Czakramu (tak piszą). WYdaje mi się, że 700 zł piechotą nie chodzi. A nikt, kto ma valteka nie pisał, że trzeba je regularnie czyścić, albo coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dosyć drogo u Ciebie ten sequent wychodzi. W okolicach Poznania można go założyć już za 2400zł. Targuj się albo przyjeżdżaj zamontowac tutaj. Pozdr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 okolicach Poznania można go założyć już za 2400zł. w warszawie na łopuszanskiej za brc s24 chcą 2200zl. kme ego 2100 ja zdecydowalem sie na kme wtryski czerwone waltek. na razie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 w brc SQ 24 montuja normalne wtryskiwcze BRC ? przynajmniej u mnei tak robili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 W końcu założyłem sequenta. Poza tym, że mam teraz burdel pod maską (nie wiedziałem że do wtrysku jest tyle rzeczy), to jestem po 1 dniu zachwycony. Nie wiem, kiedy się przełącza na gaz, idzie elegancko. Pojeżdżę i podzielę się spostrzeżeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ooo kolega goago nie używa już Blosa ??. btw czy na łopuszańskiej 31A (za Neste)? 2 lata temu robiłem u nich II gen - nie polecam gości .. najdelikatniej mówiąc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 nie polecam gości .. najdelikatniej mówiąc ... ja też nie polecam :!: Buraki. po prostu trzeba im patrzeć na łapy i pilnować. i tak servisować u nich nie będę także leje na nich. a gaz montowałem w Saabie 900, blosik został w sunnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 nie polecam gości .. najdelikatniej mówiąc ... ja też nie polecam :!: Buraki. po prostu trzeba im patrzeć na łapy i pilnować. i tak servisować u nich nie będę także leje na nich. a gaz montowałem w Saabie 900, blosik został w sunnym. jak Ci śmiga Saab na LPG bo niechętnie zaczynam myśleć o bifuel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 jak Ci śmiga Saab na LPG bo niechętnie zaczynam myśleć o bifuel śmiga bezproblemowo. nie czuje kiedy sie przełącza z beny na gaz. osiągi w normie czyli marne na razie nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Ja bym chcial zalozyc BRC, ale najgorsza sprawa jest znalezienie warsztatu, bralem dwa pod uwage w Warszawie, ale oczywiscie opinie sa rozne. Gdzie zalozyc Sequenta wWarszawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjck Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Czakram w Warszawie: Maciejki 12 Warszawa 22 868 48 99 Zrobiłem od lutego 15 kkm i nie narzekam. Cen nie znam, ale goście się znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Zdecydowałem sie na EGP, zbyt duzo negatywnych opinii uslyszalem o Czakramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 zbyt duzo negatywnych opinii uslyszalem o Czakramieod konkurencji, biedaku... 31.000 na brc seqent24 - polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Nie od konkurencji tylko od ludzi ktorzy tam zakladali, ale prawda jest taka ze ilu ujzytkownikow tyle opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 widzisz ja pojechałem do gościa który średnią na dzień ma 1,5 instalacji. mam założoną i ustawioną. oprócz tego nie robię koło tego absolutnie nic. ktoś tu gdzieś pisał że z laptopem w aucie jeździ bo się mapa wtrysków rozjeżdża. chyba bym się pociął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Instalki BRC to najlepsze co może być. Wtryskiwacze są ta zbudowane, że ich część robocza (budowa iglicowa) jest oddzielona od gazu i albo działa on cały czas precyzyjnie albo nie działa w ogóle. Tak więc po prawidłowej regulacji zapominasz o instalacji. Wtryskiwacze typu valtec, matrix itp. niewiele mają wspólnego z prawdziwym wtryskiem. Gumki, które się w nich znajdują szybko się uklepują lub lubią się "sklejać" co zakłóca ich pracę. Ja zrobiłem już na BRC 140000km. i jeżdżę dalej bezproblemowo bez żadnej regulacji i wszystkim mogę szczerze polecić te instalki. Podstawa to poszukać dobrego instalatora, który ma pojęcie o tym co robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Instalki BRC to najlepsze co może być. Wtryskiwacze są ta zbudowane, że ich część robocza (budowa iglicowa) jest oddzielona od gazu i albo działa on cały czas precyzyjnie albo nie działa w ogóle. Tak więc po prawidłowej regulacji zapominasz o instalacji. Wtryskiwacze typu valtec, matrix itp. niewiele mają wspólnego z prawdziwym wtryskiem. Gumki, które się w nich znajdują szybko się uklepują lub lubią się "sklejać" co zakłóca ich pracę. Ja zrobiłem już na BRC 140000km. i jeżdżę dalej bezproblemowo bez żadnej regulacji i wszystkim mogę szczerze polecić te instalki. Podstawa to poszukać dobrego instalatora, który ma pojęcie o tym co robi. Mój znajomy ma BRC w Vectrze i jak na razie sporo kłopotów. Zdaje się, że wtryskiwacze puszczają mu trochę gazu przy rozruchu i auto nie chce palić na benie (może to jest właśnie problem o którym piszesz). Ale generalnie zawsze słyszałem dobre opinie o BRC. Ja załorzyłem KME bo było tańsze. Poza problemami z parownikiem (pojawiające się niskie ciśnienie - wymaga podkręcenia raz w roku) nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A co powiecie o stagu 300 czy zavoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Staq 300 to tylko komputer sterujacy a zavoli to nazwa parownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Moge juz napisac przynajmniej na poczatek o Energy Gaz Polska i instalaci BRC Sequent 56. Bardzo mi sie podoba jak zamontowano instalacje, elementy ladnie wpasowane nic nie rzuca sie jakos w oczy, wyglada to bardzo solidnie a mam juz porownanie bo to moj trzeci samochod z gazem. Zamontowane tak jak chcialem, wlew pod rejestracja, butla niestety weszla mniejsza niz chcialem ale podregulowali zawor tak zeby troche wiecej wchodzilo. Co do samej instalacji to jak na razie jest super, jedzie sie elegancko, przelacza sie na gaz nawet nie wiem kiedy, wogole nie slychac wtryskow w kabinie, ze srodka nie da sie wyczuc roznicy miedzy praca na gazie a na benzynie. Spalanie 2 litry wieksze niz benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 85 kkm na wtryskach BRC i nic jeszcze nie regulowałem valteki czerwone - natomiast - to co 5-10 kkm były jakieś jaja, wypadaania zapłonów - nieliniowość wydatku i takie tam. Nie chcę widzieć Valteków od tej pory. Różnica parę stówek - to żadna różnica na przestrzeni dziesiątek kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.