Gość Seven Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Witam wszystkich.Mam maly problem z micrusem.Od jakiegos czasu autko zaczelo dławic sie przy ruszaniu,a podczas hamowania gasnie silnik. Ponadto przy predkosci 80h auto ,,żabkuje".Podejrzewalem pompe paliwowa..wiec zakupilem nową.Po zmianie pompy również ,,żabkuje'' ale już nie tak czesto.Pozostale objawy bez zmian.Pompa jest na 100% sprawna.Jazda powyżej 80h mija sie z celem,ponieważ zaczyna sie dławic i obroty spadaja do minimum (jak mam szczescie to nie zgasnie ) Micrus nie posiada instalacji gazowej. Wymienione zostaly filtry swiece i przewody wn - bez zmian.Ma ktos jakis pomysl? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozik Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 przeplywomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kytap1 Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Mam podobny problem! Bez wciśniętego pedału gazy odrazu gaśnie. Widząc czerwone światło aż mną trzęsie... Sądzę że to wina albo złego stanu tech. gaźnika, lub ssania..... Próby regulacji nic nie pomogły. Ile kosztuje ewentualna naprawa?? ,- gaźnik ze szrotu?? Piszcie szybko. A może mogę temu samemu zaradzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Proponuję zainteresować się wspomnianym przez loozik'a przepływomierzem, ale ostrożnie bo to często zmylna przyczyna. Poza tym sonda lambda, przewody wysokiego napięcia, zapchany filtr powietrza, etc. Nie powiedzieliście najważniejszego. Czy autka są na gaz? pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seven Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Udało mi sie dostac silnik z calym osprzetem.Po zamontowaniu dławienie nie ustało:( Zaznaczam ze nic nie bylo przekladane ze starego silnika,silnik jest po wymianie filtrow,oleju,przewodow itp Pompa paliwa jest nowa. Nikt nie wie co jest grane,rece opadają Silnik nie dlawi sie jak jest zimny dopiero po rozgrzaniu i najczesciej przy gwałtownym wcisnieciu gazu.Auto nie posiada instalacji gazowej.Ma ktos jakis pomysl? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 na 100% to nie jest przeplywomierz bo... bo k10 go nie ma a moze masz cos z instalacją elektryczna? masz wszędzie dobrą masę? moze zalóz jakis dodatkowy "warkocz" miedzy silnikiem a karoseria? a moze padl ten smieszny komputer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kytap1 Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 Witam! Może to komuś pomoże a może nie, ale dzisiaj byłem w warsztacie swoją K10 z wcześniej opisanym problemem (nie trzyma niskich obrotów- gaśnie). Kolesiowi zajęło to 15 min. Było coś nie tak z kablami wysokiego napięcia- wystarczyło je wymienić + regulacja. Fakt faktem że działa za***iście. Szacuneczek dla mechanika z TRN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 dokladnie! przewody wys. nap. Po prostu chodzil ci na 3 cylindrach. Zalezy jakie kable miales. Niektore maja naprawde bardzo niska trwalosc. Nawet po roku potrafi "chodzic" po nich iskra. Ja polecam firme SENTECH. Jedne z tanszych i naprawde niezawodne. A ten do cewki wypada kupic jakis drozszy, np. Boscha. chociaz to wcale nie regula:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 w moim sa kable jeszcze oryginalne (12 lat) i są jak nowe - firma Sumimoto (czy jakos tak) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 23 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2005 ja mialem "taka" przygode w VW. I pewnie do dzis bym jezdzil na oryginalnych ale podejrzewam, ze w ASO na przegladzie gwarancyjnym podmienili mi je na jakies badziewie. A oryginalne VW podobno kosztuja ok. 1000 zl. Zmuszony wiec bylem kupic nieoryginalne i od tej pory sie zaczelo.. az w koncu trafilem na SENTECHa... i sie skonczylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zippy Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam Jest jakis dobry sposob by sprawdzic czy to kable bez ich wymiany? Jakos miernikiem czy inaczej. Bo to jest niezły wydatek takie kable a gdyby to nie było to to troche szkoda !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 WitamJest jakis dobry sposob by sprawdzic czy to kable bez ich wymiany? Jakos miernikiem czy inaczej. Bo to jest niezły wydatek takie kable a gdyby to nie było to to troche szkoda !! Mozna sprawdzic czy kable maja przejscie, ale z wykryciem przebicia jest juz trudno. Przejscie badasz omomierzem kabel powinein miec ok. 10-20kohm (tak mniej wiecej zalezy od dlugosci) - jesli jeden z przewodow rozni sie zbytnio od innych wskazuje ze cos z nim nie tak. Podczas pomiaru poruszaj kablem i zobacz czy rezystancja nie zmienia sie. Czasami w kiepskich zdarza sie wypalenie w srodku rdzenia weglowego w szczegolnosci przy koncowkach. Ale sprawdzenie czy kable maja przebicie to w warunkach domowych chyba jedynie wizualnie ewentualnie w nocy czy nie swieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zippy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 A to jeszcze kilka pytan o zapłon. Jaka powinna byc przerwa w przerywaczu? Jaki powinien byc kąt zwarcia styków? jak ustawic w razie złych awrtości 1 tyłow w gornym martwym punkcie (czy w punkcie zapłonu)? (ogolnie jak nastawic w miare zapłon :) - mam przyzad do pomiaru kata, szczelinomierz i duzo czasu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Przerw w przerywaczu to nie wiem bo mam magnetyka zdaje sie, przynajmniej nic mi nie waidomo zeby tam byl przerywacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.