Gość canonik Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam!!! Nowy tu jestem, Maxim jeżdżę od ponad pół roku i Wasze forum od czasu do czasu odwiedzałem, teraz aktywowałem tu konto bo mam problem i mam nadzieje, że mi pomożecie... Otóż od pewnego czasu świeci mi się kontrolka ABSu. Żeby było śmiesznie to nie jest to problem jak opisywane tu wcześniej przypadki - Zapala się przy obrotach ponad 1000 i gaśnie z powrotem gdy wrzucę na luz... Na dodatek jak kontrolka się świeci to inne rzeczy w samochodzie dostają przyspieszenia: wycieraczki działają dwa razy szybciej, okna otwierają się dwa razy szybciej, nawet światła w nocy są skuteczniejsze niż normalnie... Miał ktoś już doświadczenia w tej kwestii? Czy to coś związanego z akumulatorem/alternatorem...? Z góry dzięki i pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 to ze wszystko dziala szybciej i swiatla sa jasniejsze to dlatego ze twoja pompa abs-u nie pobiera pradu (ponad 30A). podejrzewam ze abs nie dziala w obecnej chwili. posprawdzaj bezpieczniki i przekazniki. jesli wszystko OK sprawdz rezystancje na kazdym czujniku ( w serwisowce powinna byc specyfikacja), jesli to nic nie da to posciagaj kola i zobacz czy zeby na pierscieniach abs nie sa uszkodzone. jesli to nic nie da to ratuje cie tylko diler i wymiana pompy (cena w usa ok 1000$) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość canonik Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ABS działa ale tylko wtedy gdy lampka się nie świeci... No nic, że generalnie jestem zielony w te klocki to i tak chyba do ASO Nissana się wybiorę i mam nadzieje, że to nie będzie równowartość 1000 USD bo mi się nie uśmiecha tyle dać Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...