Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Świecąca się lampka ABS


Gość canonik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

 

Nowy tu jestem, Maxim jeżdżę od ponad pół roku i Wasze forum od czasu do czasu odwiedzałem, teraz aktywowałem tu konto bo mam problem i mam nadzieje, że mi pomożecie...

 

Otóż od pewnego czasu świeci mi się kontrolka ABSu. Żeby było śmiesznie to nie jest to problem jak opisywane tu wcześniej przypadki - Zapala się przy obrotach ponad 1000 i gaśnie z powrotem gdy wrzucę na luz... Na dodatek jak kontrolka się świeci to inne rzeczy w samochodzie dostają przyspieszenia: wycieraczki działają dwa razy szybciej, okna otwierają się dwa razy szybciej, nawet światła w nocy są skuteczniejsze niż normalnie...

 

Miał ktoś już doświadczenia w tej kwestii? Czy to coś związanego z akumulatorem/alternatorem...?

 

Z góry dzięki i pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze wszystko dziala szybciej i swiatla sa jasniejsze to dlatego ze twoja pompa abs-u nie pobiera pradu (ponad 30A). podejrzewam ze abs nie dziala w obecnej chwili. posprawdzaj bezpieczniki i przekazniki. jesli wszystko OK sprawdz rezystancje na kazdym czujniku ( w serwisowce powinna byc specyfikacja), jesli to nic nie da to posciagaj kola i zobacz czy zeby na pierscieniach abs nie sa uszkodzone. jesli to nic nie da to ratuje cie tylko diler i wymiana pompy (cena w usa ok 1000$)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS działa ale tylko wtedy gdy lampka się nie świeci... No nic, że generalnie jestem zielony w te klocki to i tak chyba do ASO Nissana się wybiorę i mam nadzieje, że to nie będzie równowartość 1000 USD bo mi się nie uśmiecha tyle dać :(

 

Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,