Guest Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Poradźcie kupiłem pare miesiecy temu Primere P10 2.0 diesel i facet powiedział .. wcale nie musiał zadzwoniłem 2 miechy po sprzedazy ..że wymieniał pasek... (podał date ) czyli licze zrobił ok max 30000 km ale byłem u mechanika i popatrzył (swoim fachowym okiem) i powiedział że trzeba wymienieć rolki i napinacz też Nie wiem czy mam jechać na wymiane - widzałem pasek wyglądał normalnie ale moge sie mylić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 pojedź do innego mechanika niech obejrzy, może ten chce kase wyciągnąć ja w swoim fałweju wymieniałem pasek jak był juz popękany, ale w drugim przy 78 tys rozwaliła się rolka, rzęził jak stary diesel i ledwo do mechanika dojechałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Ja jak kupilem swojego to odrazu pojechalem wymienic pasek wszysktkie rolki i napinacze, a jak mechanik zdjal oslone i zobaczyl pasek to az mu sie wlosy na glowie zjerzyly bo na pasku juz co poniektorych zabkow brakowalo i byl z jednej strony tak zdarty iz cudem bylo ze do tej pory nie strzelil. Samochod mial przejechane 177 tys a pasek chyba od nowosci siedzial 8) ps; pasek sobie na pamiatke zostawilem zeby mi przypominal ze mam go wimieniac w terminie pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Ja bym na Twoim miejscu wymienil i jezdzil i bedziesz jezdzil spokojnie.Lepiej wymienic pasek za wczasu niz pozniej robic remont silnika lub go wymieniac na drugi.Moim zdaniem nie da sie na oko ocenic paska czy akurat jest do wymiany. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 JA też bym wymienił żadnych nerwów wtedy i stresu. Może poprzedni właściciel wymienił tylko pasek, a rolki zostawił stare????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Ja na twoim miejscu nie zastanawiałbym się co robić po prostu wymień pasek a jeżeli trzeba to rolke z napinaczem też .To nie jest aż tak duzy koszt (w porównaniu z wymianą łańcucha)a będziesz spokojny.Lepiej tam nikomu nie wierzyć jezeli chodzi o pasek rozrządu i wymieniać odrazu po zakupie auta.Jeżeli chodzi o widoczne oznaki zużycia paska to najlepiej jest to widoczne po ściągnięciu paska i wygięciu na"lewą"strone.Ale nikt tak naprawde nie da ci gwarancji ile taki pasek jeszcze wytrzyma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Ja jak kupilem swojego to odrazu pojechalem wymienic pasek wszysktkie rolki i napinacze, a jak mechanik zdjal oslone i zobaczyl pasek to az mu sie wlosy na glowie zjerzyly bo na pasku juz co poniektorych zabkow brakowalo i byl z jednej strony tak zdarty iz cudem bylo ze do tej pory nie strzelil.Samochod mial przejechane 177 tys a pasek chyba od nowosci siedzial 8) ps; pasek sobie na pamiatke zostawilem zeby mi przypominal ze mam go wimieniac w terminie pozdro osa o ile sie nie myle Ty jezdzisz sunnym n14 ?? a tam nie ma paska tylko lancuch. wiec o czym piszesz???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Michalll w dieslu jest pasek. W benzynach tylko są łańcuchy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 osa o ile sie nie myle Ty jezdzisz sunnym n14 ??a tam nie ma paska tylko lancuch. wiec o czym piszesz???? No fakt jezedze N14 ale w dieslu, a tam jest pasek silnik CD20 czyli ten sam co w Primerce. Michalll w dieslu jest pasek. W benzynach tylko są łańcuchy. dzieki Czyli jednak wiem co pisze 8) Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 okey. pasek i napinacz wymienie (myśle ze jeszcze 1000 km zrobie) ale roli tez wymieniać musze?? mozna zobaczyc czy były wymieniane i jak wyglądaja zuzyte ?>?> razem ok 400 zł wyjdzie za cześci pasek napinacz i 2 lub 3 rolki może rolki zostawić na bardziej finansowe czasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 rolki chyba sie wymienia co drugą wymiane paska tak słyszałem przynajmniej zapytaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nyska Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 rolki chyba sie wymienia co drugą wymiane paska tak słyszałem przynajmniej zapytaj Na moje oko to powinno się wymienić komplet. Wymianę paska robi się nawet co 150kkm a nie sądzę żeby rolka wytrzymała 300 kkm. Może się mylę bo w moim TD 25 jest łańcuch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 nie mozliwe że pasek bedziesz wymieniał po 15000 przecież zalecają chyba max 80000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Ja bym wymienil wszystko.Nie wierze zeby rolki wytrzymaly 200-300 tys.km.Pasek ja zmieniam co 90tys.km. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.