Marcin78 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czyli co mam kasowac sobie ten blad i czekac az ktoras cewka padnie No nic narazie w weekend ogladne swiece czy cos sie nie podzialo i przeczyszcze wtyczki przy cewkach ,skasuje bład i bede dalej czekał. Czy jak podlacze sie do consulta II to jest szasa zeby dokladniej zdiagnozowac usterke ?? Niestety podczas grzebania blad sie skasował a frozen frame sa puste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Na razie jeżeli problem występuje tylko przy zimnym silniku to niewiele z consulta można uzyskać. Najlepiej obejrz świece, któraś może być mocniej okopcona, a dopóki nie wystąpi usterka z info o numerze cylindra, to trochę szukanie w ciemno... :/ pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pnmn Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Mnie gość na diagnostyce powiedział, że na 99,9% mam walnięty katalizator(norma CO przekroczona 3 razy), a kontrolka check engine nie świeci.Kto ma jakiś pomysł? Primera p11 1,6 98r. GA16DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 I jeszcze odpowiedz od Bosal'a Katalizator jest dostępny, ale tylko na specjalne zamówienie (czasoczekiwania ok. 3 tygodni), sugerowana cena detal brutto to 1570 zł. Numer katalogowy - 099-748 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ja również dostąpiłem zaszczytu zaświecenia się kontrolki "check". Na kompie stwierdzili że to KAT i coś z immobiliserem (jakieś zwarcie + do - czy odwrotnie, niestety nie spisałem błędu). Skasowali to za 50 :/ Po jakimś czasie (kilka godzin) włączyło się znowu. Tym razem sam odczytałem błąd wg. opisu z forum poprzez zwarcie pinów. Wyszło 0420. Ponownie zwarte. Wyłączone. Potem 0000 i na koniec się skasowało. Nic o immobiliserze nie ma. Wcześniej miałem odłączony kabelek od alarmu (od syreny- w okolicach prawego tylnego błotnika - coś źle łączyło przy syrenie, podłączyłem na nowo wtyczkę). Podłączyłem i okazało się że mam alarm - taki zwykły, toporny - ale działa Alarm naprawiłem przed skasowaniem błędów. Byłem u gościa od tłumików i powiedział że proponuje mi wywalić kata (rozetnie go, wydłubie i w starą obudowę wstawi rurkę) plus wymiana łącznika elastycznego bo też jest na wykończeniu ponoć. Całość 180 z robocizną. Acha - wyraził się że mam tylko 1 czujnik - przed katem. QG18De tak ma? chyba nie ... Bawić się w to, czy coś innego jeszcze posprawdzać. No i oczywiście zero gwarancji że to spowoduje zanik zapalania się "checka". Chyba że emulator. A co powiecie na taki interfejs - Najlepszy ELM 327 v1.3+program PL+FVAT+Gwar+wys24h z aledrogo za 139zeta. Jest sens kupować taki na usb, czy szukać na RS232, bo wiem że mój komp kiedyś wariował z wirtualnym COMem - o ile ma to znaczenie przy tego typu sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Ja również dostąpiłem zaszczytu zaświecenia się kontrolki "check". Na kompie stwierdzili że to KAT i coś z immobiliserem (jakieś zwarcie + do - czy odwrotnie, niestety nie spisałem błędu). Skasowali to za 50 :/ Po jakimś czasie (kilka godzin) włączyło się znowu. Tym razem sam odczytałem błąd wg. opisu z forum poprzez zwarcie pinów. Wyszło 0420. Ponownie zwarte. Wyłączone. Potem 0000 i na koniec się skasowało. Nic o immobiliserze nie ma. Wcześniej miałem odłączony kabelek od alarmu (od syreny- w okolicach prawego tylnego błotnika - coś źle łączyło przy syrenie, podłączyłem na nowo wtyczkę). Podłączyłem i okazało się że mam alarm - taki zwykły, toporny - ale działa Alarm naprawiłem przed skasowaniem błędów. Byłem u gościa od tłumików i powiedział że proponuje mi wywalić kata (rozetnie go, wydłubie i w starą obudowę wstawi rurkę) plus wymiana łącznika elastycznego bo też jest na wykończeniu ponoć. Całość 180 z robocizną. Acha - wyraził się że mam tylko 1 czujnik - przed katem. QG18De tak ma? chyba nie ... Bawić się w to, czy coś innego jeszcze posprawdzać. No i oczywiście zero gwarancji że to spowoduje zanik zapalania się "checka". Chyba że emulator. A co powiecie na taki interfejs - Najlepszy ELM 327 v1.3+program PL+FVAT+Gwar+wys24h z aledrogo za 139zeta. Jest sens kupować taki na usb, czy szukać na RS232, bo wiem że mój komp kiedyś wariował z wirtualnym COMem - o ile ma to znaczenie przy tego typu sprzęcie. QG18DE ma 2 sondy lambda - jak dla mnie taki specjalista odpada w przedbiegach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mnie po przejechaniu dystansu tak okolo 20-25 km zapala sie kontrolka "Check" (Silnik 2.0 z LPG). Bylem na szczytaniu kodu i mechanik powiedzial mi ze jest to "blad skladu mieszanki". Samochod nie wykazuje zadnych negatywnych objazow (kiedys przejechalem ok. 250 km na palacej sie kontrolce) i spalanie wyszlo podobnie jak przy niepalacej kontrolce (od pelnego do pustego baku - ok.380 km). Po pewnym czasie lampa sama gasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 kuoni, wyreguluj gaz, zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 ulisses, Gaz był regulowany przy okazji jak byłem zmniejszyć temperaturę przełączania benzyny na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 kuoni, To ze byl regulowany nie znaczy ze zostal wyregulowany, Jak jedziesz na benzynie check sie tez pali? Jak nie to kaz im tyle grzebac az bedzie dobrze. Jak bedziesz mial zbyt uboga mieszanke wypalisz zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 ulisses, jak jezdzilem na benzynie to sie nie zapalala, ale nei pamietam czy to byl dystans jednorazowy na poziomie 20-25 km, ale ok. 80 na benzynie przejechalem i nic. A czy to podlega pod gwarancje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurcy Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Kolego ! nie bluźnij po jednej usterce na Nissana!! Tylko wymień filtr paliwa. Wygląda na zanieczyszczony lub wytrącona parafina w filtrze paliwa - zdarzyło mi się dokładnie to samo. Druga przyczyna to wyczyścić nastawnik pompy. A trzecia to dotrzeć suwak regulacji dawki w pompie - patrz post: [P11] TD Gaśnie silnik gdy szybko zdejmuję nogę z gazu !!! Pozdrawiam - wiem, że to późna odpowiedź ale piszę ku pamięci dla potomnych!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Kolego ! nie bluźnij po jednej usterce na Nissana!! Tylko wymień filtr paliwa. Wygląda na zanieczyszczony lub wytrącona parafina w filtrze paliwa - zdarzyło mi się dokładnie to samo. Druga przyczyna to wyczyścić nastawnik pompy. A trzecia to dotrzeć suwak regulacji dawki w pompie - patrz post: [P11] TD Gaśnie silnik gdy szybko zdejmuję nogę z gazu !!! Pozdrawiam - wiem, że to późna odpowiedź ale piszę ku pamięci dla potomnych!!! Kolego! Dla potomnych to trzeba pisać na temat. Co ma wspólnego nastawnik dawki paliwa z benzyną i gazem?! Nie pomyliłeś czasem wątków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurcy Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Kolego! Dla potomnych to trzeba pisać na temat. Co ma wspólnego nastawnik dawki paliwa z benzyną i gazem?! Nie pomyliłeś czasem wątków? Szanowny Kolego, ja odpisywałem gościom, którzy pisali o dieslu akurat. Nie moja wina, że forum umieszcza posty nie w takiej kolejności jak ja odpowiedziałem. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dombek100 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam, Jeśli będę się decydował do gdzieś dopiero za miesiąc, na razie i tak poczekam co mi odpowie polski Bosal pzodrawiam Darek Witam, czy kolega Frost kupił ten katalizator? To jest sporo kasy więc nie chciałbym wydac jej na marne. Pytanie do ogółu forumowiczów: Podejrzewam że większość użytkowników P11 z silnikiem qg18de ma problem z błędem p0420 z racji wieku i wysłużenia katalizatorów. Jak sobie z nim ostatecznie poradziliście? Jakie są Wasze metody rozwiązania tego problemu? U mnie problem pojawia się zawsze w ciepłe dni, jak jadę w dłuższą trase. Niestety zbliżają się wakacje i wakacyjne wyjazdy. Nie mam ochoty biegać co chwila do mojego mechanika żeby wykasowywał mi ten błąd. Staram się dbać o samochód i zawsze kupuje oryginalne cześci. Niestety Bosal w swojej ofercie nie posiada tej czesci (jest w katalogu, ale niestety jako niedostępna). Czy ktos kupił może ten katalizator o którym pisze Frost? Czy można go dostać gdzieś w Polsce, czy tylko na Ebayu? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Załóż tuleje na drugą sondę i nie będzie check sie zapalał(u mnie od momentu założenia 3 miesiące temu ani razu się nie zapaliła kontrolka).Tulejka A błąd możesz skasować sam spinaczem, instrukcja jest tutaj Kasowanie błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.