bodek_n14 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Ja mam u siebie fabryczny DRL ale światła nie włączają się automatycznie. Dobrałem się do tego ustrojstwa i na płytce jest przekaźnik, 2 cewki i parę innych dupereli. Po przekręceniu kluczyka/po odpaleniu auta przekaźnik nie reaguje. Obwód na cewce wzbudzającej sie zamyka więc domniemam, że nie dochodzi do niej prąd i dlatego nie wzbudza przekaźnika. Może spotkał się ktoś z fabrycznym DRL w Nissanach. Skąd brany jest prąd do wzbudzenia przekaźnika. Prawdopodobnie ktoś to celowo rozłączył. [ Dodano: Sro 05 Mar, 2008 19:29 ] Niestety byłem taki mądry, że nie zmierzyłem czy dochodzi tam napięcie :zly: Jutro jeszcze zajrzę. [ Dodano: Sro 12 Mar, 2008 09:14 ] Hehe, podłączyłem prund do cewki wzbudzającej bo ktoś przeciął ścieżki na płytce i cuda sie działy. Nie mogłem zgasić auta z kluczyka dopiero odpięcie DRLa pomogło. Pozostanę przy manualnym włączniku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Dziś podjąłem się podpięcia tego AWS w mojej N15 i zrobiłem jak należy.To znaczy mam możliwość normalnego przełączania świateł pomiędzy drogowymi a mijania, wyłączenia bądź włączenia AWS przyciskiem kołyskowym dostarczonym wraz z produktem>oraz co najważniejsze normalnego funkcjonowania orginalnej dzwigni/gałki do sterowania światłami.Nie obyło się bez ingerencji w włącznik przy kierownicy gdyż należało się tam wlutować w celu zasymulowania załączenia nissanowskiego włącznika.Zrobiłem fotki telefonem i dlatego jakość jest mizerna jednak jeżeli ktoś z was ma zamiar zrobić podobnie to i tak musi wziąźć w łapki miernik. Na zdjęciu widać gdzie wskazałem miejsce gdzie należy się wlutować i gdzie już się wlutowałem.Almera N15 i zapewne wszystkie inne marki nissana mają tak samo wszystko rozwiązane, czyli: -jeden jest przewód który podaje napięcie i jeden który zasila wszystkie postojówki, czyli jest git, -każda lampa świateł drogowych/mijania ma osobne zasilanie wejściowe i wyjściowe, -na każdy żarnik w żarówce H4 leci osobno zasilanie, więc jeżeli mamy 2xH4 to nam da 2xmijania+2xdrogowe czyli razem aż cztery przewody, -japońce zaoszczedziły kilka jenów na przekaźniki, polecam je zainstalować, -dobrym plusem są zabezpieczenia bezpicznikami, na nie jenów nie żałowali, według moich rozeznań każda lampa jest dwa razy zabezpiczona bezpiecznikiem, -na zdjęciu z opisem kabli reszta przewodów czyli cztery lecą do żarników H4, czyli 2xmijania i 2xdrogowe, ale te kabelki nas wcale nie interesują, -w liczniku bez problemu znajdziecie przewód od kontrolki ładowania(zółto-czerwony :027: ) -Jeszcze raz, wystarczy zasymulować tylko włączony/przekręcony włącznik, tak więc tylko wlutowanie się, najlepiej gdy posiadamy kwas lutowniczy wtedy jest najłatwiej Zasilanie po stacyjce jak i stałe 12V znajdziecie bez problemów po zdjęciu palstyków przy kierownicy.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.