Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Automatyczny włącznik świateł


Gość marceli
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam u siebie fabryczny DRL ale światła nie włączają się automatycznie. Dobrałem się do tego ustrojstwa i na płytce jest przekaźnik, 2 cewki i parę innych dupereli. Po przekręceniu kluczyka/po odpaleniu auta przekaźnik nie reaguje. Obwód na cewce wzbudzającej sie zamyka więc domniemam, że nie dochodzi do niej prąd i dlatego nie wzbudza przekaźnika.

 

Może spotkał się ktoś z fabrycznym DRL w Nissanach. Skąd brany jest prąd do wzbudzenia przekaźnika. Prawdopodobnie ktoś to celowo rozłączył.

 

[ Dodano: Sro 05 Mar, 2008 19:29 ]

Niestety byłem taki mądry, że nie zmierzyłem czy dochodzi tam napięcie :zly:

 

Jutro jeszcze zajrzę.

 

[ Dodano: Sro 12 Mar, 2008 09:14 ]

Hehe, podłączyłem prund do cewki wzbudzającej bo ktoś przeciął ścieżki na płytce i cuda sie działy. Nie mogłem zgasić auta z kluczyka :D dopiero odpięcie DRLa pomogło. Pozostanę przy manualnym włączniku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dziś podjąłem się podpięcia tego AWS w mojej N15 i zrobiłem jak należy.To znaczy mam możliwość normalnego przełączania świateł pomiędzy drogowymi a mijania, wyłączenia bądź włączenia AWS przyciskiem kołyskowym dostarczonym wraz z produktem>oraz co najważniejsze normalnego funkcjonowania orginalnej dzwigni/gałki do sterowania światłami.Nie obyło się bez ingerencji w włącznik przy kierownicy gdyż należało się tam wlutować w celu zasymulowania załączenia nissanowskiego włącznika.Zrobiłem fotki telefonem i dlatego jakość jest mizerna jednak jeżeli ktoś z was ma zamiar zrobić podobnie to i tak musi wziąźć w łapki miernik.

kostka.jpg

wlutowanie.jpg

 

Na zdjęciu widać gdzie wskazałem miejsce gdzie należy się wlutować i gdzie już się wlutowałem.Almera N15 i zapewne wszystkie inne marki nissana mają tak samo wszystko rozwiązane, czyli:

-jeden jest przewód który podaje napięcie i jeden który zasila wszystkie postojówki, czyli jest git,

-każda lampa świateł drogowych/mijania ma osobne zasilanie wejściowe i wyjściowe,

-na każdy żarnik w żarówce H4 leci osobno zasilanie, więc jeżeli mamy 2xH4 to nam da 2xmijania+2xdrogowe czyli razem aż cztery przewody,

-japońce zaoszczedziły kilka jenów na przekaźniki, polecam je zainstalować,

-dobrym plusem są zabezpieczenia bezpicznikami, na nie jenów nie żałowali, według moich rozeznań każda lampa jest dwa razy zabezpiczona bezpiecznikiem,

-na zdjęciu z opisem kabli reszta przewodów czyli cztery lecą do żarników H4, czyli 2xmijania i 2xdrogowe, ale te kabelki nas wcale nie interesują,

-w liczniku bez problemu znajdziecie przewód od kontrolki ładowania(zółto-czerwony :027: )

-Jeszcze raz, wystarczy zasymulować tylko włączony/przekręcony włącznik, tak więc tylko wlutowanie się, najlepiej gdy posiadamy kwas lutowniczy wtedy jest najłatwiej

 

Zasilanie po stacyjce jak i stałe 12V znajdziecie bez problemów po zdjęciu palstyków przy kierownicy.Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...