Gość Tomasz_Primera Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Witam serdecznie Chciałbym zaprezentować Wam moja brykę Jest to szary sedan P11.144 2000r. GA16DE Autko kupione w listopadzie 2006 roku z przebiegiem leciutko ponad 100 tys. mil, była to najzwyklejsza Primera bez zadnych „dodatków” Fotki zaraz po zakupie (sorki za balans bieli z d*py): Oczywiście miało kilka wad, najbardziej w oczy rzucał się pokiereszowany lakier, ale to normalka w każdym aucie w Irlandii: Niedługo po zakupie okazało sie, że rozrząd kończy swój żywot, na szczeście jakos dojeździłem na nim do marca bo wtedy miałem możliwość wymienić go w Polsce po dużo niższej cenie niż w Irl. Jeszcze przed marcem pokusiłem się o przyciemnienie wszystkich szyb: Po wizycie w Polsce autko dostało nowe oponki, felgi (thx Greg), super spoiler i nowe audio;) Audio: - Drzwi przednie wytłumione matami twardymi - Radio Alpine 9856R - Zestaw odseparowany przód Morel Tempo - Wzmacniacz DLS CA-41 - Subwoofer Alpine Type E 12” Następnie przyszła kolej na super sportową i nieziemsko skróconą gałkę zmiany biegów W miedzyczasie postanowiłem dodać trochę koni i pomalowałem zaciski na najszybszy kolor, po tym zabiegu auto prawie staje dęba Gdzieś tam przy okazji wleciały też nowe świece i kable NGK Aktualnie autko wygląda tak: Oczywiście auto identyfikuję się z klubem Wczoraj dotarły do mnie nowe diwajsy z Polski więc dzisiaj kilka godzin grzebania przy autku i oto efekt: Zasysacz Kolanka i rurki po złożeniu: Różnica pomiędzy serią GA16DE a 77mm: Efekt końcowy: Najbliższe plany to zmiana bocznych kierunków na białe, więcej narazie nie ładuje w niego kasy bo odkładam na porządny swap, profi wydech i niższy zawias Może jeszcze fotele od GT się uda wstawić bo seryjne nic nie trzymają w zakrętach. Ogólnie chciałbym to zrobić za jednym zamachem Pytania i przychylne komentarze mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 No furka cycek !! Świetnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Samochodzik fajnie wygląda na tych felgach, a ile zapłaciłeś za nie bo tez bym sobie kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 suchy12345, wal od razu 18" Moje kosztowaly okolo 2tys. tylko ze kolega Greg mi zalatwil po taniosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ładny wóz, teraz do niego zapodać SR20DE i odpoweidnio go wzmocnić - N/A lub zaturbić twojego GA16DE tak lajtowo na 170-180KM i była kompleksowo zrobiona maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No wlasnie mysle nad takim swapem (mocne SR20DE), lub SR16VE + graty z SR20DE, wszystko zalezy od budzetu na przyszly rok, ktory bede znal we wrzesniu Turbo raczej odpada, nie mam tu "zaplecza" w razie klopotow. Poza tym moj silnik troche sie poci :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Taniej jak SR16VE + SR20 wyjdzie SR20DE + T albo SR20DET... no i mocy oraz momentu o tonę więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Budzet ustalony i juz wiem ze dam rade udzwignac koszta swapa, natomiast wystapil kolejny maly problem, w lipcu mam przeglad auta wazny dwa lata, problem w tym ze to nie jest polski przeglad i nie da sie go obejsc gratisem dla diagnosty najbardziej obawiam sie o sklad spalin po takim swapie, zwracaja na to tutaj dosc duza uwage a to chyba jedyna rzecz z ktora mialbym problem po swapie na przegladzie, nie wiem jak to rozwiazac, bo nie sadze zeby mocne SR20DE + custom wydech mialo taki sam sklad spalin jak seria GA16DE. Czekac az do kolejnych wakacji ze swapem tez mi sie nie chce bo to duzo czasu jeszcze :/ Coobcio, co do SR20DE+T to jakos sie tego po prostu boje, padnie mi mala pierdolka i autko bedzie stalo bo nikt mi tego tu nie zrobi, chociaz kusi mnie ta moc oj kusi :/ Chyba ze ktos chetny przeszkolic mojego nadwornego mechanika (Dżodżo) w tej kwestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tomasz_Primera napisał: najbardziej obawiam sie o sklad spalin po takim swapie, zwracaja na to tutaj dosc duza uwage a to chyba jedyna rzecz z ktora mialbym problem po swapie na przegladzie, nie wiem jak to rozwiazac, bo nie sadze zeby mocne SR20DE + custom wydech mialo taki sam sklad spalin jak seria GA16DE. hmm sportowy katalizator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Yarkoo napisał: Tomasz_Primera napisał: najbardziej obawiam sie o sklad spalin po takim swapie, zwracaja na to tutaj dosc duza uwage a to chyba jedyna rzecz z ktora mialbym problem po swapie na przegladzie, nie wiem jak to rozwiazac, bo nie sadze zeby mocne SR20DE + custom wydech mialo taki sam sklad spalin jak seria GA16DE. hmm sportowy katalizator ? Dokładnie TAK :!: niezatykają tak a filtrują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tomasz_Primera napisał: mojego nadwornego mechanika (Dżodżo) w tej kwestii Miło mi Potwierdzam, ze Prima Tomka pieknie wyglada, ladnie jezdzi, a dzwiek ze stozka jest cudowny. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 No to nie pozostaje mi nic innego jak tylko rozpoczac poszukiwania jakiegos pieknego silniczka :-) [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 19:09 ] Jak mi jeszcze ktos powie czy RB25DET przypasi do primy to bedzie git Znajac zycie pewnie nie dai sie go "obrocic" pod maska hehehehee :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Chyba wszystkie RB byly montowane wzdloznie, wiec zapomnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wisimulach Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 A ja mam takie pytanko. Gdzie można kupić taki spoiler na tylną klape jak Ty masz bo te sprzedawane na allegro pasują jedynie do hatchback'ów... i prosze nie odpowiadaj "poszukaj w sieci" bo przesortowałem neta po długości i szerokości i nic, a chciałbym sprawić sobie takie cuś. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.