Gość miszcz69 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 czy ktos z was ma za soba taka operacje? czy duzy jest koszt takiego przedsiewziecia? co trzeba wymienic? na co sie przygotowac? pytam, bo moja tradycyjna instalacja gazowa przyprawia mnie o mdlosci- spalanie na poziomie 16 litrow przy silniku 1,4 i niemoc 'specjalistow' w moim miescie jesli chodzi o ustawienie instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Ja zafundowalem swojej maximce taki zabieg, wyszlo 3K ale silnik 3.0 V6 wiec w Twoim przypadku bedzie duzo taniej. Zostawilem sobie tylko butle, wszystko inne zostalo zmienione (nawet przewody z butli do przodu). Wzialem instalacje 4Gas i jestem zadowolony. Mysle ze najwiecej roboty bylo z wywaleniem tej starej instalacji. Jak nie masz tak mocno namotane jak ja mialem to pewnie tez cos zbijesz na cenie. Stare graty sprzedalem za symboliczne 100zl (mikser reduktor i reszte, cud ze ktos to chcial) Roznica niesamowita na osiagach, zero strzalow, praktycznie nie wiem ze mam gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Jak zostawisz starą butlę, to powinieneś zmieścić się w 2 tys przy polskiej sekwencji, np takiej jaką ma GRZECHu. Tańsza opcja to blos - 400-500 zł, ale to jednak nie taki komfort jak sekwencja. Jest sporo klubowiczów, którzy założyli blosa do silnika 1.4 lub 1.6. Poczytaj sobie tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 To może ja się wypowiem na bazie tego co mam u siebie: reduktor 350, listwa wtryskowa 270, komputer 1000, filtry 80, reszta to koszt przewodów, jakiś tam zaworów, robocizny i tak jak pisze kolega w 2tys powinieneś się zmieścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 reduktor 350, czy przy wymianie na sekwencje też go trzeba zmieniać ? wydaje mi się, że jeżeli jest na tyle wydajny to nie ma potrzeby komputer 1000 aż tyle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Napisałem ceny tego co mam u siebie (firma emmegas), teraz są znacznie tańsze sterowniki. Część z tych podzespołów musiałem wymieniać bo jak się okazało miałem założoną "podróbę" tej instalacji, jedynie komputer był oryginalny. Efekt był taki, że po 45tys padł reduktor i wtryskiwacze. Reduktor rzeczywiście jak jest wydajny to może zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Reduktory z instalek II gen. raczej nie nadają się do sekwencji (przynajmniej przy BRC). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 ja za samą sekwencje dałem mniej niż 2 tys wiec nie powinno być tak źle z zamianą starek instalki na nową, możesz zapytać kolege z tego forum o nicku Lobo bo on w swojej primerce miał taki zabieg robić albo nawet już zrobił więc będzie na bieżąco w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 powiem szczerze żę do 1,4 nie ma sensu pchania sekwencji nie przyniesie ona żadnej korzyści tylko niepotrzebnie wprowadzi więcej bałaganu pod maską a ani jednego konia nie przybędzie - przebadane wiele razy. STRATY do układu blos wprowadza dopiero od silników 1,8 w górę i to tych nieco wyżylonych... Jak koniecznie chesz sekwnejce to średnio wychodzi ok 1300-1600zł dopłaty do już istniejącej (2 gen) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 średnio wychodzi ok 1300-1600zł dopłaty do już istniejącej (2 gen) z drugiej strony BLOS + dolot pod blosa+ stozek + ustawienie tego wszystkiego i juz ze 600zl trzeba liczyc. przyczyna koniecznosci zmian jest mega spalanie. umawialismy sie Coobciu na zmiane walkow, ale najpierw postanowilem zrobic cos dla ekonomiki jazdy- pozniej dopiero przyjemnosci zwiazane ze wzrostem mocy ewentualnie u kogo mozna zalozyc BLOSA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lalunia-mikcra Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 witam,ja słyszałem ze przepływomierz się pip.... przy zwykłej instalacji, ja tez w k11 chcę przerobić ze zwykłej na sekwęcyjny wtrysk gazu,pozdrawiam [ Dodano: Pią 24 Sie, 2007 22:25 ] a chyba podobny koszt będzie przeróbki na sekwęcje i przepływomierza,jak myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszcz69 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ja słyszałem ze przepływomierz się pip.... przy zwykłej instalacji przeplywomierz, przepustnica moga ci sie uszkodzic w wyniku wybuchu gazu ktory sie cofa. ponawiam pytanie do forumowiczow: czy wszyscy posiadajacy BLOSA zakladali go we wlasnym zakresie? ja nie mam zdolnosci manualnych, wiec wolalbym powierzyc to zadanie komus kto sie na tym zna/ odpowiedniemu serwisowi. prosze o rade gdzie mozna zmodyfikowac swoja instalacje dodajac 'gaznik' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 przeplywomierz, przepustnica moga ci sie uszkodzic w wyniku wybuchu gazu ktory sie cofa. tak dla scislosci gaz sie nie cofa, jego sie zbiera za duzo, np jak dojezdzasz hamujac silnikiem do swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.